یه درختم که عاشق تبر شده
با این که میدونه زخمیش میکنی ولی میخاد
تورو بغل کنه🫂
───• · · · ⌞❤️🩹💄 ⌝ · · · •───
بدترین درد زخم خوردن از
آدمیه که درداتو براش گفتی!
───• · · · ⌞❤️🩹💄 ⌝ · · · •───
𝙏𝙝𝙚 𝙬𝙤𝙧𝙨𝙚 𝙥𝙖𝙞𝙣 𝙞𝙨 𝙜𝙚𝙩𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙝𝙪𝙧𝙩 𝙗𝙮 𝙖
!𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯 𝘺𝘰𝘶 𝘦𝘹𝘱𝘭𝘢𝘪𝘯𝘦𝘥 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘱𝘢𝘪𝘯 𝘵𝘰
چی بشه دوبارع زنده شی برگردی بهم بگی .....تودنیامی🖤🥀
️خیلی دلتنگت شده ام
اما نمی دانم
خیلی را چگونه بنویسم
که خیلی خوانده شود …
درد بی درمان شنیدی؟
حال من یعنی همین
بی تو بودن درد دارد
می زند من را زمین
فریدون مشیری
زندگی باید کرد
گاه با یک گل سرخ
گاه با یک دل تنگ
سهراب سپهری
امروز من میتونه فردای تو باشه :)
هیچ کس از سرنوشت خبر نداره . . .
#محمدرضاغفاری
ولی من دیگه هیچ حرفی با مردم این دنیا ندارم
که بخوام تو بیو بگم 🖤 . . !
میدونیـے ڪدومـ آدم از همـہ تنها ترهـ ؟
اونیـ ڪـہ بین کلیـے آدمـ احساسـ دلتنگـے میکنـہ
هعـــ!!! اگـہ اینو میدونستین حالـ ما انقدر خراب نبود☠
گاهی وقتـ ها وانمود میکنیم بیتفاوتیم، در صورتی کهـ قلبمونـ داره آتیش میگیره :)
️مثل ان مرداب غمگینی که نیلوفر نداشت🥀
حال من بد بود اما هیچکس باور نداشت🥀
قیصر امین پور
چرا همیشه یکی و دوست داری که اون یکی دیگه رو دوست داره :)؟
️جمعه به جمعه فصل به فصل سپری شد.. اکنون ما مانده ایم با زمستانی سرد و جمعه هایی دلگیرتر که نمی دانیم دلتنگی های دل بخار گرفته را به گردن کدام یک بیاندازیم…
️ٵڂہ ࢪڢٺٵࢪٵݜ ݦنۅ כێۅۅنݦ ڪࢪכہ ٵڱہ כێכێنݜ ݕݜ ݕڱێכ ݕࢪڱࢪכہ🙂🖤
️هرروزبهبهانهایجدیددلتنگِتومیشوم،
لازمنیستبزرگباشد،
همینکهمربوطبهتوباشدکافیست...
همینکهبدانمتوذرهایدرآنبهانههستی،
کافیست...
مگرمیشودتودرچیزینهانباشی،
وکافینباشدآن...؟!🤍
✍🏼
زمستان❄مرا یاده رفتگانم می اندازد... 🖤⃟🖤⃟
️کشتی من به گل نشست ناخدای خوبی نداشت ):
️ای کاش هرگز بغلم نمیکردی، مگر نمیدانستی کـ عاشِق میشوم
️من طلیسچی نیستم بگم ؛
خواستی کم باش ولی باش !
من شادمهرم که میگه :
تمام تو سهم منه ، به کم قانعم نکن ..
آنقدر دور
که
هرچه به قربانت میروم
نمیرسم ...
🗯 حمید رها️
قول بده[] ّّّّّ ّّ ّّ ّ[]اگه سوختی مثل یه پروانه واسم خاص بمونی🦋❤️🔥
️آسمون عاشق گل بود؛ گریه مي ڪرد گل بخنده !!
️тнe ѕĸy loved a ғlower ѕo нe crιed тo мaĸe нer laυgн
حتما که نبایدطناب دور گردنت باشد
یا اسلحه روی شقیقه ات
گاهی یک می روم کافی ست
تا بدانی فاصله ات تا مرگ یک قدم بیشتر نیست...
چمدانت را
خیلی وقت ها پیش بسته بودی
امروز فقط رفتی ..!
بعد مرگم شعر هایم را بخوان تا بشنوی / سرگذشتم تلخ تر از درگذشتم بوده است…
️خبرت هست که از خویش خبر نیست مرا
گذری کن که ز غم راهگذر نیست مرا
که دیگر هرگز به آن بازنخواهم گشت.️