خواب شونههاتو دیدم...️
فاصله را تاب میآورم،
به این امید که تو روزی باز خواهی گشت
و قلب من تپیدن را از نو آغاز خواهد کرد.
شده دلتنگ شوی غم به جهانت برسد؟
گره ات کور شود، غم به روانت برسد؟
نامَش،
اثرِ انگشتَش،
چشمانَش...
شده بود رمزهای زندگی ام
از وقتی ندارمَش
زندگی ام قفل شده!
بعضی وقت ها دلم میخواهد
حالم بد باشد
دنبال بهانه میگردم که غمگین باشم
فقط برای یک چیز
که توبیایی وبا نگرانی بپرسی
ازچه چیزناراحتی
و من بگویم: 'هیچ'
دلم برای نگرانیت تنگ شده بود
زمانی ک بزرگ شدن آرزوی همه بچه ها بود....
کسی انتظار این همه افسردگی،درد،خستگی رو نداشت;)
نبودنت ربطی به فصل ها ندارد
نباشی
می لرزم ...
🗯 علی ناظری
️
می خواهم برایت تنهایی را معنی کنم
در ساحل کنار دریا ایستاده ای و هوای سرد و صدای موج
به خودت می آیی یادت می آید دیگر نه کسی است که از پشت بغلت کند
نه دستی که شانه هایت را بگیرد و
نه صدایی که قشنگ تر از صدای دریا باشد
فقط چند قطره اشک و تصویر لعنتی...
بعضی وقتا خیلی بهت حسودیم میشه، کاش میشد بلد باشم اونطوری که تورو دوست دارم خودمم دوست داشته باشم:)
️اگر کسی رو ک دوسش داری رو بخاطر اشتباهش نبخشی ، دیگ اون آدم چ فَرقی با بقیه دارع دارن ک میگی دوسش دارم ؟ ✨🖤🥀
️ای کاش
نبودنت راهم با خودت برده بودی!
دلتنگ که باشی...
شب برایت می شود درد بیدرمان!
دلخوش نشستهام
که شاید گذر کنی!
لعنت به شایدی که مهیا نمیشود...
_میدانی_
" دلتنگی "
عین آتش زیر خاکستر است،
گاهی فکر می کنی تما شده
اما.....
یک دفعه..
همه وجودت را آتش می زند.
عشقی که با تو نباشد خب برای من نیست
یعنی در کنج دلت جایی برای من نیست؟ 🌀
آن طبیبی که مرا دید ، در گوشم گفت :
درد تو دوریِ یار است به آن عادت کن ..
امان از آدم هایی که نرفته هم جایشان خالیست !
️و دِلَت بگیرد؛
از هرآنچه که هست!
کاشکی هنوزم واسم یع غریبه بودی!
️سیگار آخرین انتخاب دختری بود که همه چیشو به یه نَفر باخت(:
️یه لخته يِ خون! »️
ʜᴀs ᴄʀᴇᴀᴛᴇᴅ ᴀ ʙʟᴏᴏᴅ ᴄʟᴏᴛ ɪɴ
ᴍʏ ʜᴇᴀʀᴛ ☁️🪲
کمک!
من دوباره خودمو گُم کردم
ولی هنوز تورو یادمه...
!𝑯𝒆𝒍𝒑
𝑰 𝒍𝒐𝒔𝒕
𝒎𝒚𝒔𝒆𝒍𝒇
𝑨𝒈𝒂𝒊𝒏
....𝒃𝒖𝒕 𝑰 𝒓𝒆𝒎𝒆𝒎𝒃𝒆𝒓 𝒚𝒐𝒖
•𝑩𝒊𝒍𝒍𝒆 𝑨𝒚𝒍𝒔𝒉𝒂𝒎
می رسه آدم به آدم...
ای کاش فرشته نبودی!
یکی از تعریفهای قشنگ لانگ دیستنس مال راحم تبریزیه اونجا که می گه:
"جمالت را نمی بینم؛ خیالت می کُشد امّا."
️
بیشتر از هر چیز دلم میخواست میتوانستم تمام روحم را در چشمانم بگذارم و تا ابد، تا هنگام مرگم، به تو نگاه کنم.
•آلبر کامو
🗯 فرید صارمی
دقیقه به دقیقه
قفل گوشی تلفن هایمان را
باز و بسته می کنیم!
ولی به اطرافیانمان
وانمود ميكنیم
داریم ساعت چک میکنیم!
منتظریم، می فهمی..!؟
شاید آن روز که سهراب نوشت:
تا شقایق هست زندگی باید کرد
خبری از دل پر درد گل یاس نداشت
باید اینجور نوشت ،
هرگلی هم باشی
چه شقایق چه گل پیچک و یاس
زندگی اجباریست . 💔🥀