دلم آرامش وارونه می خواهد!
یعنی
"ش م ا ر ا "
گویی همه خوابند
کسی را به کسی نیست..!
تو فراموش شده ترین اتفاقی هستی که به یاد می یارم.....
️زِ چِشمانت مَسیح میبارد...
_بیمار
به خاطر نبودن کسی نیست
گاهی به خاطِر
بودن کسیه که
حواسِش به تو نیست.. 🐾♥️️
ورنه بر سنگ مزارش آب پاشیدن چ سود❤️🩹🥀️
"می خوام یه مدت تنها باشم" دیالوگیِ که بوی رفتن آدما رو میده.....
️کجایی که هرجا رو می گردم
به تنهایی می رسم....!
بی انصافیه
تو بلدی چجوری اشکم رو دربیاری
وقتی که با اون چشمان اقیانوسی بهم نگاه میکنی....⛵
No fair
You really know how to make me cry
....🌈When you gimme those ocean eyes
صدایم کن.️
هرکس خود داند و خدای دلش که چه دردی است در کجای دلش ،….
️تنها باگ شب اينه كه دلتنگى و جاى خالى كسايى كه دوسشون دارى چند برابر ميشه 🕊🥀
️آمدی خیر سرت عشق بورزی تو به ما !؟
به ، همین زندگی عادی ما گند زدی ...
و چقدر کم در کنارم زندگی کردی...
️
مهم نیست چقدر عصبانی میشم، همیشه آخرش آدمایی که دوست دارم رو میبخشم .
اوني كه ميگه بيخيال
همه خيالاي دنيا رو سرش خراب شده...
چرا من اینقدر میترسم تو رو از دست بدم ، وقتی تو حتی مال من نیستی؟
️سرانجام دل بجایی میرسد که دو راه بیشتر ندارد:
یا باید خون شود یا سنگ
چ خواهی از سر من ای سیاهی شب هجران
سپید کردی چشمم در انتظارِ سپیده.
-هوشنگ ابتهاج
چ خواهی از سر من ای سیاهی شب هجران
سپید کردی چشمم در انتظارِ سپیده.
-هوشنگ ابتهاج
🎐 این انسانهـا نیستند که مـا را آزرده میکنند، بـلکه امیـدی سـت که مـا به آنهـا بستـه ایم..🌱
ρєoρℓє do ռot нurt us, our нoρєs ʄroм tнєм нurt us..
🎐 دنیـا یـه کـابوسـه؛
و تـو نمیتـونـی بیـدار شـی..🌱
.
tнє wσrℓᴅ is a niɢнtмarє
anᴅ yσu cannσt waкє uρ.. .
من بدون تو میمیرم...!:")
️Mᴀɴ ʙᴇᴅᴏᴏɴ ᴛᴏᴏ ᴍɪᴍɪʀᴀᴍ,!)
تـو قـشـنـگ تـریـن قـسـمـت زنـدگـی مـن بـودی!:)
️!:)Tᴏᴏ ɢʜᴀsᴀɴɢ ᴛᴀʀɪɴ ɢʜᴇsᴍᴀᴛ ᴢᴇɴᴅᴇɢɪ ᴍᴀɴ ʙᴏᴅɪ
شهر پُر از آدمایی که
دلتنگیهاشون یک طرفهست!
فرقی نمیکند داشتنت چقدر محال باشد...
دوست نداشتنت نشدنی ترین کار دنیاس🙃