ارهاونشبههمصبنشد،پولهماتفاقاخوشبختیاورد،ادمبهادمنرسید،بزرگشدیمهیچیمیادموننرفت،گوشیمبدبختموننکردخلاصهکههمهچی 'دروغ' بودش..️
4.9
شاخ غمگین لاتی مغرور عشقم را در سرم دفن کردم،
و مردم پرسيدند:
چرا سرم گل داده است؟
چرا چشمهايم مثل ستارهها میدرخشند؟
و چرا لبهايم از صبح روشنترند؟!
کسی نمیتواند عشق را بکشد...
اگر در خاک دفنش کنی؛
دوباره میرويد.
#هالینا_پوشویاتوسکا️
و مردم پرسيدند:
چرا سرم گل داده است؟
چرا چشمهايم مثل ستارهها میدرخشند؟
و چرا لبهايم از صبح روشنترند؟!
کسی نمیتواند عشق را بکشد...
اگر در خاک دفنش کنی؛
دوباره میرويد.
#هالینا_پوشویاتوسکا️
4.8
شاخ غمگین شب بخیر صبح بخیر طبیعت اره من اخلاق خوبی ندارم ، من شدیدا کینه ای هستم ، من عصبیم ، من سر کسایی که دوستشون دارم بدجور حسودم ، من سرد برخورد میکنم ، آره من خیلی وقت ها اشتباهاتم و نمیپذیرم ، من تند خو هستم ، من شدیدا احساساتیم ، و شدیدا مغرورم ، من شدیدا وسواسی هستم ، من شدیدا غیرتی هستم ، من آدم انتقام جویی هستم ، و همزمان هم میتونم منطقی باشم اما همه اینا بستگی به شخصش داره حالا هم اگر ناراحتت میکنه میتونی بری .️
3.1
روانشناسی شاخ خودآگاهی مرزهای روابط پیچیدگی شخصیت تعاملات انسانی متن تصویری صریح از ویژگیهای شخصیتی را ترسیم میکن...
نسیمِ خوش خبر!
ز نورِ چشمِ من چه خبر؟!
همیشه در سفر! ز بوی پیرهن چه خبر؟!
تو پیکی و همه پیغامِ عاشقان داری...
از آن پری، گلِ قاصد! برای من چه خبر؟!
نشسته در رهت، ای صبح؛ چشمِ شبزدهام!!!
طلایهدار!
ز خورشید شب شکن چه خبر؟!
بشارتی به من از کاروان بیار؛ ای عشق!
همیشه رفتن و رفتن...️
ز نورِ چشمِ من چه خبر؟!
همیشه در سفر! ز بوی پیرهن چه خبر؟!
تو پیکی و همه پیغامِ عاشقان داری...
از آن پری، گلِ قاصد! برای من چه خبر؟!
نشسته در رهت، ای صبح؛ چشمِ شبزدهام!!!
طلایهدار!
ز خورشید شب شکن چه خبر؟!
بشارتی به من از کاروان بیار؛ ای عشق!
همیشه رفتن و رفتن...️
4.7
شاخ غمگین شب بخیر صبح بخیر طبیعت مشابه ها
جمله قشنگ گیلکی
یادت می آید که قلبت متعلق به من بود؟🌹
چشم های تو برای من با ارزش بود.🌱
بوهای خوشی که از تو استشمام می کردم🧡
برایم بهتر و خوشایند تر از بنفشه زار بود🍃️
یادت می آید که قلبت متعلق به من بود؟🌹
چشم های تو برای من با ارزش بود.🌱
بوهای خوشی که از تو استشمام می کردم🧡
برایم بهتر و خوشایند تر از بنفشه زار بود🍃️
4.9
تره خاطر آیه تی دیل می شین بو🌹
می ورجه تی چومان سرجا نیشین بو🌱
هَتو عطر و بوتر کی جه تی اَمه🍃
مِره بختر جی ای باغ میشین بو🧡
می ورجه تی چومان سرجا نیشین بو🌱
هَتو عطر و بوتر کی جه تی اَمه🍃
مِره بختر جی ای باغ میشین بو🧡
بّگّذّاّرّ هّمّـّہّ اّزّ چّشّمّ رّنّگّےّ هّاّیّشّاّטّ بّگّوّیّنّـّבّ
نّمّیّـّבّاّنّنّ کّـّہّ چّشّمّاّטّ سّیّاّهّّ تّوّ شّهّرّےّ رّاّ وّیّرّاّטّ مّیّکّنّـّבّ️
نّمّیّـّבّاّنّنّ کّـّہّ چّشّمّاّטّ سّیّاّهّّ تّوّ شّهّرّےّ رّاّ وّیّرّاّטّ مّیّکّنّـّבّ️
3.5
عاشقانه شاخ کارما ߊࡐࡍ߭ ܭܢܚ݅ࡐܝܨ ܭ حࡅ߳ܨ ܧܣܝܩߊࡅ߭ܢܚ݅ࡐ ߊࡅ߭ܥߊܟܿࡅ߳ܘ ࡅ߳ࡐ ܧܦ̇ܚࡍ ܣࡅ࡙ܥ݆ܢ ߊࡅ߭ࡅ߳ࡈ߭ߊߺߊܝܨ ߊܝ̇ܚ݅ࡍ ࡅ߭ܥߊܢܚ݅ࡅ߳ܘ ܢ̣ߊܚ݅ࡍ ߊࡐࡅ߭ܩܢ ߊ߬ܝܝ̇ࡐ ܣߊࡅ߳ࡐ ܩࡅ࡙ࡅ߭ܥߊܝ̇ܘ ܧܦ̇ܚࡍ 78:)ـ٨ـﮩـ۸ـﮩ◁❚❚▷ـ٨ـﮩـ۸ـﮩ
️
️
4.9
شاخ تیکه دار بهترین ها حقیقت - پرچمهای من بر فراز ویرانههای دشمنانم به اهتزاز درآمدهاند
- زره من از آهن ارادهی ناب ساخته شده
- تاج من از الماسهای شکستهی آرزوهای بربادرفته تراشیده شده
...️
- زره من از آهن ارادهی ناب ساخته شده
- تاج من از الماسهای شکستهی آرزوهای بربادرفته تراشیده شده
...️
4.2
شاخ غمگین حقیقت لاتی مغرور آدم فکر میکنه آدمای غمگین
نشستن زانو در بغل،
شر شر اشک میریزن
یه بغل دستمال کاغذیهم جلوشونه
ولی اندوه توی بزرگسالی
زیرِ پوست وجود داره ..
هیچکس چیزی که در رگ هامون
جریان داره رو نمیبینه . . !✉️'🌱
▹ · – · – · – · 𖥸 · – · – · – · ◃️
نشستن زانو در بغل،
شر شر اشک میریزن
یه بغل دستمال کاغذیهم جلوشونه
ولی اندوه توی بزرگسالی
زیرِ پوست وجود داره ..
هیچکس چیزی که در رگ هامون
جریان داره رو نمیبینه . . !✉️'🌱
▹ · – · – · – · 𖥸 · – · – · – · ◃️
4.9
دُرسته هیچے نیستَم
وَلــــــے یه سَـــــــــــــربازه تُـــخــــــــسَـــــــم کـــــه
بـــــے بـــــے چیه؟
آس و شاهِشَم آدَم حساب نَکردَم
تو که دیگه جایه خود دارى️
وَلــــــے یه سَـــــــــــــربازه تُـــخــــــــسَـــــــم کـــــه
بـــــے بـــــے چیه؟
آس و شاهِشَم آدَم حساب نَکردَم
تو که دیگه جایه خود دارى️
5.0
شاخ تیکه دار سرباز مغرور آرامشم را تاب میدهم !
دست نگرانی ها را از زندگیم کوتاه میکنم
و چشم از مهربانی های خدا بر نمی دارم !
چرا که باور دارم
همیشه راهی برای خوشبختی و شادی
در چنته زندگی وجود دارد …️
دست نگرانی ها را از زندگیم کوتاه میکنم
و چشم از مهربانی های خدا بر نمی دارم !
چرا که باور دارم
همیشه راهی برای خوشبختی و شادی
در چنته زندگی وجود دارد …️
4.8
امروز یه دعای جدید اومد به دلم.
که...
خدایا...
هر آنچه از وجودم میخواستم و میخواهم به برادرجانم ببخشم و نمیتوانم ؛ چون تو محدودم کردی ...
خدایا همه را به توان بینهایت ، از طریق دیگر مخلوقاتت به او برسان.
خدایا بهترین نعمت های دنیا و آخرت را به «او» ببخش.
- | شـــعر️
که...
خدایا...
هر آنچه از وجودم میخواستم و میخواهم به برادرجانم ببخشم و نمیتوانم ؛ چون تو محدودم کردی ...
خدایا همه را به توان بینهایت ، از طریق دیگر مخلوقاتت به او برسان.
خدایا بهترین نعمت های دنیا و آخرت را به «او» ببخش.
- | شـــعر️
5.0
عاشقانه شاخ یلدا شب بخیر چرا مغرور نباشم وقتی جز خُدم بِہ هیشکی نیاز ندارم .؟.....'
️5.0
شاخ تنهایی لاتی مغرور کارت بانکم گم شد ، رفتم بانک بسوزونمش
بانکیه گفت :
« بااین میانگین حسابی که تو داری
برو خودتو بسوزون ،چه
کار به کارت بانکی داری ......😂️
بانکیه گفت :
« بااین میانگین حسابی که تو داری
برو خودتو بسوزون ،چه
کار به کارت بانکی داری ......😂️
3.3
شاخ حقیقت »☠ ببین! من حَمینیم که حَصطَم. اگِح میخوای مِص بَغیِح باشم، اولاً بَغیِح حَصطَن، دوماً من بَغیِه نیصطَم! خود بَغیِح ها هم، خودشون-خودشون نیصطَن و با درونشون فَرغ دارن، چی از من طَوغُّع داری؟!!! ☠«
️4.6
عصبانی فلسفی شاخ قهر گاو اگر توی عتیقهفروشی باشه، صاحب اونجا باید بهش احترام کنه و ملایم رفتار کنه. چون اگر گاو عصبانی شه و لگد بزنه یا دم تکون بده، ضررهای بزرگی ایجاد میشه.
خوبه بفهمیم احترامی که بهمون میزارن اصالت داره یا دلیلش اینه که تو عتیقه فروشی و مقابل یک آدم عاقلیم️
خوبه بفهمیم احترامی که بهمون میزارن اصالت داره یا دلیلش اینه که تو عتیقه فروشی و مقابل یک آدم عاقلیم️
4.9
زندگی من با اینا خلاصه میشه:/
تیشرت آدیداس
شلوار آدیداس
کفش آدیداس
جوراب آدیداس
کلاه آدیداس
زندگیت الان چند تا خط داره؟😂
سه خط=آدیداس
تو به اون وفا داری منم به سه خط داداش😉🔪️
تیشرت آدیداس
شلوار آدیداس
کفش آدیداس
جوراب آدیداس
کلاه آدیداس
زندگیت الان چند تا خط داره؟😂
سه خط=آدیداس
تو به اون وفا داری منم به سه خط داداش😉🔪️
4.4
شاخ تیکه دار لاتی مغرور ܟܿࡐߊܢܚࡅ߳ܩܢ ܢܚ݅ܫܝ ܢ̣ܢܚ݅ࡐܩܢ ࡅ߳ߊ ܭܘ ࡅ߳ࡐ ܥܼܥ̇ܢ̣ܩܢ ܢ̣ܢܚ݅ࡐܨ ... 🥀
ܥࡅ࡙ܥܩܢ ߊࡅ࡙ࡍ߭ ܢܚ݅ܫܝ ܟܿࡐܥܚ݅ࡍ ܥܼܥ̇ܢ̣ߺ ࡅ߭ܭَߊܣࡅ߳ߺߺܙ ܢܚ݅ܥܘ ߊܢܚࡅ߳...🥀️
ܥࡅ࡙ܥܩܢ ߊࡅ࡙ࡍ߭ ܢܚ݅ܫܝ ܟܿࡐܥܚ݅ࡍ ܥܼܥ̇ܢ̣ߺ ࡅ߭ܭَߊܣࡅ߳ߺߺܙ ܢܚ݅ܥܘ ߊܢܚࡅ߳...🥀️
5.0
عاشقانه شاخ حقیقت مغرور لاتی ܩـحـ بـ چـپــܩـܩ نــے کـ دربـارܩ چــے فـکــ مـیـکـنـیـنــ ;) . . الـبـتـه گـ.و خـوردیـن بـد فـکــ کـنـیـنـا ولــے بـازܩ بــ چـپـܩ نـی . . !️
4.5
شاخ شیطنت لاتی مغرور بی تفاوت زیباگفت:
[[همیشه از کلمات بزرگ داخل حرف هام
استفاده میکنم، اما به نظر بقیه آدما،
این مسخره س، خب اگه عقاید بزرگ باشه،
باید از کلمات بزرگ استفاده کرد دیگه!]]
▒# آنه شرلی _با موهای مشکی▒️
[[همیشه از کلمات بزرگ داخل حرف هام
استفاده میکنم، اما به نظر بقیه آدما،
این مسخره س، خب اگه عقاید بزرگ باشه،
باید از کلمات بزرگ استفاده کرد دیگه!]]
▒# آنه شرلی _با موهای مشکی▒️
4.9
هیچ وقت کسی رو واسه عقایدی که داره و ما درک نمیکنیم، مسخره نکنیم:)
شب های مافیا
با استفاده از لینک زیر بازی را نصب کنید
https://trc.metrix.ir/zziplq
سپس از طریق لینک زیر بازی را اجرا کنید و جایزه بگیرید
https://mw.mafia.medrick.info/api/dl/?mafianights://game?invite_friend?id!MEDG-F0VP9K️
با استفاده از لینک زیر بازی را نصب کنید
https://trc.metrix.ir/zziplq
سپس از طریق لینک زیر بازی را اجرا کنید و جایزه بگیرید
https://mw.mafia.medrick.info/api/dl/?mafianights://game?invite_friend?id!MEDG-F0VP9K️
3.1
شاخ غمگین دلتنگی زندگی وقتی اشغال ها رو میزاری جلو در هر دیقع میری
بهشون سر میزنی ؟!! که در چه حالی هستن ؟!!
مسلماً نههههه!!!! پس از پیگیری کردن افرادی که از زندگیت بیرونشون کردی دست بردار 😑 چون دیگه ارزشی برات ندارن 🌟😌🤏🏻
4.4
شاخ مغرور لاشی انتقام 𝓫𝓻𝓪𝓲 𝓴𝓱𝓸𝓭𝓽 𝔃𝓷𝓭𝓰𝓲 𝓴𝓷 𝓷𝓮𝓱 𝓫𝓻𝓪𝓲 𝓭𝓱𝓷 𝓱𝓪𝔂𝓲 𝓴𝓮𝓱 𝓱𝓲𝓬𝓱𝓸𝓰𝓱𝓽 𝓫𝓼𝓽𝓮𝓱 𝓷𝓶𝓲𝓼𝓱𝓷🦢
برای خودت زندگی کن نه برای دهن هایی که هیچوقت بسته نمیشن🦢😏️
برای خودت زندگی کن نه برای دهن هایی که هیچوقت بسته نمیشن🦢😏️
3.1
شاخ غمگین حقیقت خسته دلتنگی ܢܚ݅ߊܝ̇ܥܘ ܭࡐܥ݆ࡐܠࡐ ܭَܦ̇ࡅ߳:
ܢܚ݅ߊࡅ࡙ܥ ܢ̣ߊࡐܝࡅ߳ࡐࡍ߭ ࡅ߭ܢܚ݅ܣ....
ܭَܠܙ ܢ̣ߊ ࡅ߳ܫܥܼܢ̣ߺ ܝ݆ߺܝܢܚࡅ࡙ܥ: ܥ݆ࡅ࡙ࡐ؟
ܢܚ݅ߊܝ̇ܥܘ ܭࡐܥ݆ࡐܠࡐ ܭَܦ̇ࡅ߳:
ߊࡅ࡙ࡅ߭ܭܘ ܢ̣ܫࡎ߭ܨ ܢܚ݅ܢ̣ߊ ܩࡅ࡙ܢܚ݅ܘ ࡅ߭ܟܿࡐߊܢ̣ࡅ࡙ܥ
ࡐ ࡅ߳ߊ ࡎܢ̣ح ܢ̣ܘ ࡅ߳ࡐ ܦ̇ܭܝ ܭܝܥ:)
#ܩܣܥܨ _ ߊحܩܥࡐࡅ߭ܥ️
ܢܚ݅ߊࡅ࡙ܥ ܢ̣ߊࡐܝࡅ߳ࡐࡍ߭ ࡅ߭ܢܚ݅ܣ....
ܭَܠܙ ܢ̣ߊ ࡅ߳ܫܥܼܢ̣ߺ ܝ݆ߺܝܢܚࡅ࡙ܥ: ܥ݆ࡅ࡙ࡐ؟
ܢܚ݅ߊܝ̇ܥܘ ܭࡐܥ݆ࡐܠࡐ ܭَܦ̇ࡅ߳:
ߊࡅ࡙ࡅ߭ܭܘ ܢ̣ܫࡎ߭ܨ ܢܚ݅ܢ̣ߊ ܩࡅ࡙ܢܚ݅ܘ ࡅ߭ܟܿࡐߊܢ̣ࡅ࡙ܥ
ࡐ ࡅ߳ߊ ࡎܢ̣ح ܢ̣ܘ ࡅ߳ࡐ ܦ̇ܭܝ ܭܝܥ:)
#ܩܣܥܨ _ ߊحܩܥࡐࡅ߭ܥ️
4.9
عاشقانه شاخ سرباز بد تاریک شده
دلو میببنه میپیچه نسخشو وای
حالش خوبه
ی درو میکنه اکساشو وای
میگه پی ام
نده رو مخمی جدیدا تو
جنساش خوبه
میکشم جلو چشمی تو
ی دستش خوب ی دستش بد
حالت مهم بوده خوب واسم️
دلو میببنه میپیچه نسخشو وای
حالش خوبه
ی درو میکنه اکساشو وای
میگه پی ام
نده رو مخمی جدیدا تو
جنساش خوبه
میکشم جلو چشمی تو
ی دستش خوب ی دستش بد
حالت مهم بوده خوب واسم️
4.8
شاخ غمگین حقیقت یه نصیحتی بهـتون ؛
هیچ وقت سر احساسی که دارید نسبت به کسی و اصلا مهم نیست اون شخص کی هست ، - برادر ، خواهر ، دوست ، رفیق ، همکار ، شریک روابط عاطفیتون(با سانسور گفتم مثلا) ، نذارید با هر رفتاری که دوست داشت باهاتون تا کنه .
شما انسانید ، شما ارزش دارید ، شما کالا نیستید که باهاتون هر رفتاری بشه ، شما ارزش دارید ، شما مهمید♥️✨️
#النا️
هیچ وقت سر احساسی که دارید نسبت به کسی و اصلا مهم نیست اون شخص کی هست ، - برادر ، خواهر ، دوست ، رفیق ، همکار ، شریک روابط عاطفیتون(با سانسور گفتم مثلا) ، نذارید با هر رفتاری که دوست داشت باهاتون تا کنه .
شما انسانید ، شما ارزش دارید ، شما کالا نیستید که باهاتون هر رفتاری بشه ، شما ارزش دارید ، شما مهمید♥️✨️
#النا️
4.8
شاخ رفاقتی حقیقت زندگی انگیزشی برای دوست داشتنت
حقِ انتخابی نداشتم!
درست مثلِ انتخابِ خانواده و مليّتم..
وگرنه كدام زنِ عاقلی
عاشقِ مردی میشود كه دور است..
دير میآيد..
و سخت میگويد؛
دوستت دارم!️
حقِ انتخابی نداشتم!
درست مثلِ انتخابِ خانواده و مليّتم..
وگرنه كدام زنِ عاقلی
عاشقِ مردی میشود كه دور است..
دير میآيد..
و سخت میگويد؛
دوستت دارم!️
4.8
عاشقانه شاخ بهترین ها دوستت دارم حقیقت دلتنگی زندگی همسر یہ وقتایـــے
اُونقَدر
هیچکس حالـــے اَزَت نِمیپُرسہ
کہ آدم شـَـک میکــنہ
نکنہ مُـرده و
خودش خَبر ندآره.😔
«فرشتع شاخدار» ️
اُونقَدر
هیچکس حالـــے اَزَت نِمیپُرسہ
کہ آدم شـَـک میکــنہ
نکنہ مُـرده و
خودش خَبر ندآره.😔
«فرشتع شاخدار» ️
4.0
شاخ تیکه دار حقیقت مغرور لاتی