متن های جدید خرداد 1405 / بیو های کوتاه (پیشنهادی)
جدیدترین متن های کوتاه خرداد 1405 از گلچین هزاران متن کوتاه جدید در خرداد 1405مناسب بیو . را در بزرگترین سایت بیو و متن کوتاه ایران تاوبیو بخوانید و در بیوگرافی و استوری خود استفاده کنید
بـه نـام خدایـی که آفریـد خود جـان را و بـه دیـگری میگـرد️
وقتی تو خواب خودتو به بیهوشی میزنی و نگرانت میشن✨️ روکا:هعی سکته کردم دخترررر تلافی میکنم سرتتت(با دمپایی میوفته دنبالت😐) پاریتا:الان خوبییی؟چیشد؟الکی گفتی یا واقعا؟اتتتت😭😠 آسا:آبی که آورده بود تا بریزه روت رو میریزه سرت😂 آهیون:زودتر اونی هاشو خبر کرده هنوزم فکر میکنه حالت بده🤦🏼♀️🥺 رورا:یااااااا ترسیدممممم🥺[حالا تو باید اونو آروم کنی😂] چیکیتا:خب خیالم راحت شد🤣😂نودل میخوری؟ رامی:گریش میگیره😭[ات بد😐]️
تو هر چقدر هم حالت خوب باشه و خوشحال باشی ادم ها با یک کلمه واقعا فقط با یک جلمه میتونن همه چیز را نابود کنن همش را تروخدا مراقب باشد چی میگید ! شاید براتون یک حرف ساده باشه ولی شاید برای اون خیلی چیز ها باشه !️
دلت میخواد ساده صب بخیر نگی؟این پست مال توعه🤍🫐🤍 بجای کلمه ی(بخیر)از میوه ها استفاده کن🎈 مثال:صبتون پرتقالی🍊 یا از خواننده ی مورد علاقت🎈 مثال:صبتون مایکل جکسونی🌝🌚(میدونم مایکل جکسون یکم بی خود بود ولی خب😂)️
چشم من چشم تو را دید و ولی دیده نشد! من همانم که پسندند و پسندیده نشد! یاد لبهای تو افتادم و با خود گفتم؛ غنچهای بود که گل کرد و ولی چیده نشد، عاشقت بودم و این را به هزاران ترفند سعی کردم که بفهمم و فهمیده نشد...️
ببین میخواستم گریه کنما! فقط...تا اشک تو چشمام جمع شد به خودم اومدم دیدم خط چشمم از وجودت گرونتره، غرورمم از زندگیت با ارزش تر دیگه چه میشه کرد؛ زندگیه دیگه🤷🏻♀️️
وعده ی شیعیان جهان صبح روز عید غدیر ساعتی قبل از ظهر با ندایِ علی ولی الله ...❤️ ️
3.6
Âlemlerin aynı anda ve aynı dilde ، Gadir Bayramı günü öğleden bir saat önce Allah'ın koruyucusu Ali'nin çağrısıyla göklerin elçisiyle ittifak kurması.
تو برای من شبیهِ ماهی؛ دور، سرد، ساکت… ولی اونقدر قشنگ که هنوز تمومِ جزر و مدِ این دل با تو اتفاق میافته. و بدترینِ ماجرا اینجاست؛ اینکه میدونم هیچوقت به تو نمیرسم، ولی هنوز هر شب، بینِ این همه ستاره و این همه کهکشان، چشمام فقط دنبالِ همون نورِ دورِ آشنای تو میگرده.️
قانون زندگی من سادهست: ذهنم رو با ایدهها، یادگیری و مثبتاندیشی تغذیه میکنم تا هیچوقت تهِ کشیده نشه. من یه ذهنم که تا ابد پولدار و غنی میمونه! 💪💖»️
ٖؒ﷽چـہ خـבا یے جانمخـבا ے من ، منے کـہ کنار ش تو نباشیتومنے نمے ارزב ،خـבا ونـב ا : نمے گویم کـہ בستم را بگیر ...سالها ست کـہ گر؋ـتـہ اے ؛رهایم نکن ۰ٖؒ﷽ چه خدا یی جانم .... خدا ی من منی که کنار ش تو نباشی ، تومنی نمی ارزد خدا وند ا نمی گویم که دستم را بگیر سالهاست که گرفته ای : رهایم نکن ۰️