گاهی آدم میماند بین بودن یا نبودن؛ به رفتن که فکر میکنی، اتفاقی میافتد که منصرف میشوی، میخواهی بمانی رفتاری میبینی که انگار باید بروی..! و این بلاتکلیفی، خودش کلی جهنم است...!️
دلیل اینکه وقتی ناراحتیم آهنگای غمگین گوش میدیم اینه که: احساس میکنیم کسایی که کنارمونن درکمون نمیکنن و با گوش دادن به آهنگای غمگینی که احساسات مشابهای باهامون دارن احساس همدردی میکنیم و غم درونمونو بهتر هضم میکنیم :)️