اگه دنیا داره میکوبتَم، کنارمی اقلا تو، بَغلم کن..؛!🫂️
5.0
عاشقانه غمگین سکوت خسته عشق یک طرفه از هیچکس هیچ چیز بعید نیست!
حتی همونی که از ذهنت گذشت...
4.3
غمگین زندگی سکوت حقیقت ~["میخندَم بِه جَهانی کِه غَمش رٰا بِه رُخ مٰا میکِشَد!:)"]
️
5.0
غمگین خسته سکوت ای کاش هرگز بغلم نمیکردی، مگر نمیدانستی کـ عاشِق میشوم
️4.5
غمگین تنهایی جدایی دلتنگی سکوت خاطره مشابه ها
آیکوت اُوزجان میگه:
«یک روز که از همهچیز دست کشیدم
تا برای تو خانهای باشم،
پشت در ماندم.
قلبی اگر داشتی، برای این جمله
ساعتها گریه میکردی.»
فقط میشه سکوت کرد در مقابل غمش...
🤏🏾🙂️
«یک روز که از همهچیز دست کشیدم
تا برای تو خانهای باشم،
پشت در ماندم.
قلبی اگر داشتی، برای این جمله
ساعتها گریه میکردی.»
فقط میشه سکوت کرد در مقابل غمش...
🤏🏾🙂️
5.0
غمگین فلسفی کارما حقیقت سکوت « سکوت کردهام اما خودت که میدانی
چقدر حرف برای نگفتنم دارم.... »
-سجادصفریاعظم️
چقدر حرف برای نگفتنم دارم.... »
-سجادصفریاعظم️
4.5
غمگین حقیقت خسته سکوت ‹از آدمها خواسته بودم اسم آدمهای
مهم زندگیشون رو روی گلدوناشون
بنویسن، یک نفر نوشته بود :
"چه خوبه که گلدون ها
پایِ رفتن ندارن" ꧇)️
مهم زندگیشون رو روی گلدوناشون
بنویسن، یک نفر نوشته بود :
"چه خوبه که گلدون ها
پایِ رفتن ندارن" ꧇)️
4.9
غمگین عاشقانه شاخ تیکه دار تنهایی حقیقت خسته دلتنگی زندگی سکوت کبریت رو بکش تا خیالاتت بسوزه ❤️🔥️
3.6
Kibriti çak hayallerin yansın
Kibriti çak hayallerin yansın
#شعر 🎢🌿
بس ک خوردم عوضِ نوش
ز هرکس سَرِ نیش
آنچنانم ک رَم از سایهی مژگان دارم...🕊💔🌚
#فصیحالزمان_شیرازی...! ️
بس ک خوردم عوضِ نوش
ز هرکس سَرِ نیش
آنچنانم ک رَم از سایهی مژگان دارم...🕊💔🌚
#فصیحالزمان_شیرازی...! ️
4.9
غمگین بهترین ها سکوت نامردی خودکشی شادمهر یجا تو آهنگش خیلی قشنگ فریاد میزنه میگه : در و دیوار این خونه ، میریزه روی سرم بعد تو دیوونه این کارتو یادم میمونه . . . یکی یکی میچینم آجرهای خاطرههامونو [ راستی گفتم قلب سنگیت از هیچی نمیترسه "بیاحساس" ]️
3.9
غمگین بهترین ها تنهایی دلتنگی سکوت موسیقی احساساتم بدجوری غیرقابل درکن!
بدجوری تناقض دارن!
بدجوری باورنکردنی!️
بدجوری تناقض دارن!
بدجوری باورنکردنی!️
5.0
غمگین عاشقانه شاخ تیکه دار بهترین ها خسته حقیقت عشق یک طرفه لاتی لاشی سکوت ب یاد تمام درد های نچشیده، و قضاوت های شده
️4.4
غمگین فلسفی عصبانی زندگی سکوت حقیقت قاضی ما گوشه گیر نیستیم، فقط کسیو نداریم حرفامونو #بفهمه:)))) ️
5.0
غمگین تنهایی سکوت متفرقه شب ب تنهایی خودش
مأمور بر آزارِ ماست
وای از آن ساعت ک
با غَم هم تبانی میکند...💔🕊🌙! ️
مأمور بر آزارِ ماست
وای از آن ساعت ک
با غَم هم تبانی میکند...💔🕊🌙! ️
4.9
غمگین بهترین ها دلتنگی سکوت شب به نظرم بدترین احساس دنیا اینه که به کسی بگی داری درد می کشی و اون در جوابش بگه که نو زخمی نداری
از کتاب به امید دل بستن️
5.0
غمگین تنهایی کارما حقیقت سکوت آدمی باید در کنار کسی پیر شود،نه به سبب کسی🪽✨️🖤💅🚬🫧️
5.0
غمگین بهترین ها حقیقت شب سکوت یه اصطلاح ترکی هست به اسم «داریخما»؛
معنیش هم اون حس بین دلتنگی و خستگی:)🖤✨️🪽!️
معنیش هم اون حس بین دلتنگی و خستگی:)🖤✨️🪽!️
5.0
غمگین بهترین ها حقیقت شب سکوت دٍردٍ بًدٍیهّ
فُقُطِ یهّ نِفُر مًیتٌوٌنِهّ آروٌمًمً کنِهّ
کهّ خِوٌدشُ بًآعٌثً دٍردٍمًهّ🫠️
فُقُطِ یهّ نِفُر مًیتٌوٌنِهّ آروٌمًمً کنِهّ
کهّ خِوٌدشُ بًآعٌثً دٍردٍمًهّ🫠️
3.7
شاخ غمگین قهر حقیقت سکوت برای من از کسی که دوستش داری نگو
من یاد گرفتم درد ها رو پشت سکوت قایم کنم
ولی هر بار که اسمشون و میاری ، یه چیزی توی دلم فرو میریزه
ولی فقط سرد نگاهت میکنم ، انگار که هیچ اهمیتی نداره
نمیدونی چقدر سخته وانمود کردن به بیتفاوتی ،
وقتی تمام وجودت هنوز داره میسوزه .🖤💔️
من یاد گرفتم درد ها رو پشت سکوت قایم کنم
ولی هر بار که اسمشون و میاری ، یه چیزی توی دلم فرو میریزه
ولی فقط سرد نگاهت میکنم ، انگار که هیچ اهمیتی نداره
نمیدونی چقدر سخته وانمود کردن به بیتفاوتی ،
وقتی تمام وجودت هنوز داره میسوزه .🖤💔️
4.0
عاشقانه غمگین سکوت احساسات پنهان درد بی تفاوتی این متن به زیبایی، هنر پنهان کردن احساسات را به تص...
میگن آدمای شاد زندگی شادی دارن....
همیشه سعی کردم شاد باشم تا کسی نفهمه ناراحتم️
همیشه سعی کردم شاد باشم تا کسی نفهمه ناراحتم️
4.5
غمگین حقیقت خسته سکوت نیازم فریاده، ترجیحم سکوت🫠🫴🏻️
5.0
غمگین سکوت تــنـم شـــده ، قـبـرســتــون
چــون ایـنــقـدر حـرفـهـای دل مو
تــوش چـــال کــردم
️
چــون ایـنــقـدر حـرفـهـای دل مو
تــوش چـــال کــردم
️
3.4
غمگین تیکه دار حقیقت خسته سکوت حَوْلَ وَ لَاقُوَّةَ إِلّا ، بِالله که دلم شکست 🖤🖐️
️4.8
غمگین نامردی سکوت اما گاهی اوقات
زندگی کردن از شلیک ب خود
شهامتِ بیشتری میطلبد...!🙂💔👋
️
زندگی کردن از شلیک ب خود
شهامتِ بیشتری میطلبد...!🙂💔👋
️
5.0
غمگین بهترین ها سکوت زندگی خودکشی زخم را پنهان کن حتی از خودت
جز نمک در مشت دنیا هیچ نیست:)️
جز نمک در مشت دنیا هیچ نیست:)️
3.1
غمگین سکوت اگر معدمو تا الان کنده بودم و انداخته بودم سطل آشغال خیلی انسان خوشحال تری میبودم..️
4.9
غمگین عصبانی حقیقت سکوت متفرقه
اُوِردُوزِ مَغزي دَر اَثَرِ مَصرَفِ زیادِ فِڪر..!
5.0
𝗗𝗘𝗔𝗧𝗛 𝗖𝗔𝗨𝗦𝗘
ᴏᴠᴇʀᴅᴏsᴇ ʙʏ ᴛʜɪɴᴋɪɴɢ ᴛᴏᴏ ᴍᴜᴄʜ
❄❄ما زندگی هایی را گذراندیم که اگر کتاب بود آدم هایی را به گریه می انداخت❄❄️
5.0
غمگین سکوت ادبی