هیچوقت نگفتن"دوستت دارم"،
ولی خوب بلدن بگن"چرا اینجوری شدی؟ "
کاش یه بار فقط،
یکی میپرسید:"با دلت چی کار کردن که اینجوری شدی؟"🍂🖇️
ولی خوب بلدن بگن"چرا اینجوری شدی؟ "
کاش یه بار فقط،
یکی میپرسید:"با دلت چی کار کردن که اینجوری شدی؟"🍂🖇️
4.9
غمگین سکوت