بعضی شبا زیادی شبن :)
اونقدر که دلشوره و دلهره و دلتنگیِ همهی دنیا
یهو میریزه توی دل آدم..
و نه میشه، بخوابی
و نه میشه، بیدار بمونی ،
فقط میشه، زل بزنی به شب و منتظر بشی تا بگذره..️
اونقدر که دلشوره و دلهره و دلتنگیِ همهی دنیا
یهو میریزه توی دل آدم..
و نه میشه، بخوابی
و نه میشه، بیدار بمونی ،
فقط میشه، زل بزنی به شب و منتظر بشی تا بگذره..️
5.0
غمگین دلتنگی خسته نامردی