جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

متن های غمگین مرگ / بهترین متن غمگین مرگ [پیشنهادی]

1891 پست
متن های غمگین مرگ گلچین , تعداد 1,891 متن غمگین مرگ به ترتیب بهترین ها برای کپشن بیو پست و.. متن های غمگین مرگ / بهترین متن غمگین مرگ [پیشنهادی]
غمگین خودکشی شعر غمگین غمگین عاشقانه غمگین جدایی تنهایی غمگین غمگین شاخ غمگین تیکه دار ادبی غمگین دلتنگی غمگین سکوت غمگین غمگین زندگی غمگین مرگ - جدیدها غمگین مرگ انگلیسی
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
‏یع بحث در روانشناسے هست ب نام خلا عاطفے یا احساسے
ب مواقعے میگن ک فرد ن خوشحالِ ن ناراحت
ن امید داره ن انتظار
ن ب دنبال پاسخے برای این حالتشِ ن هیچے
ن چیزی خوشحالش مےکنہ ن برعکس
خیلیامون دقیقا ط همین وضعیت هستیم
دیگہ "فرقے"نمیکنہ...🙂💔🕊!

#نکته_روانشناسی..!
#مشاور...!️
5.0
غمگین بهترین ها حقیقت سکوت خودکشی
نصب برنامه اندروید تاوبیو
مشابه ها
تنهايي ام ؛
دختركي است معصوم
با موهايي پريشان
زخم خورده ي شبيخون هاي زندگي

دستش را مي گيرم
روي پاهايم مي نشانم
موهايش را مي بافم
و برايش از شمعداني ها مي گويم

او
مي گريد
و دستي دلم را چنگ مي زند

تنهايي ام
چه قدر غمگين است.....️
4.9
غمگین دخترانه خسته خودکشی خدا
و در پایان تنها یک زمزمه میماند (نبودم، و هیچ چیز تغییر نکرد.....)️
3.6
غمگین خسته خودکشی
خیلی از آدما مثل ترک روی دیوارن
هنوز ترک نخوردن ولی داخلشون خالیه وقتی ترک خوردن دردی که کشیدن معلوم میشه و دردشو نمیشه با چیزی پوشوند ️
5.0
غمگین تنهایی حقیقت بی تفاوت خودکشی
اگه فکر می‌کنی فردی زندگیتو نابود کرده؛ کاملا حق با توئه؛ چون اون فرد خودتی!

ناجی.!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ️
5.0
غمگین تنهایی دلتنگی خودکشی

برسه روزی که زنگ میزنی موبایلم خاموش باشه
تنم تو گور و تو از همه جا بیخبری😄🙈

5.0
غمگین خسته خودکشی
ز بهر خیالت نخواهم چیز دیگر
خیالت را ندهم به چیز دیگر ..!
دنیا ز دیدم هیچ و پوچ است
چو خیالت هست دگر چه خواهم؟
اندوه می‌نشیند بر دل من
چو جز خیالت ندارم چیز دیگر..!
5.0
غمگین شعر دلتنگی نامردی خودکشی
!. شما خودتو بذار جای من!


وقتی دوسات بهت میگن چرا اینقدر

موی سفید داری چیکار می کنی؟!!

بغض؟ گریه! یا افسردگی*

(‌‌‌#نسل-ضد') ️
5.0
غمگین تنهایی خسته سکوت خودکشی
متنی كه كانديد بهترين متن سال شد:
طرز ﺧﻮﺩﮐﺸﯽ ﺩﺭ ﻫﺮ ﮐﺲ ﻣﻨﺤﺼﺮ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺷﻪ، ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺷﯿﮏ ﻧﻤﯽ ﭘﻮﺷﻪ، ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺁﺭﺯﻭﯾﯽ نمی کنه، ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻪ ﺗﺤﺼﯿﻞ ﺍﺩﺍﻣﻪ نمی دﻩ، یکی دیگه به خودش نمی رسه، ﯾﮑﯽ مدام ﺗﺮﺍﻧﻪ ﻫﺎﯼ غمگین ﮔﻮﺵ می دﻩ، ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺵ عکس ﯾﺎﺩﮔﺎﺭﯼ نمی گیره، یکی محبت نمی کنه، یکی دیگه محبت نمی پذيره، اینجوریه که ﺍﮐﺜﺮ ﺁﺩﻣﺎ توی ٣٠ ﺳﺎﻟﮕﯽ یا زودتر ﻣﯽ ﻣﯿﺮن و توی ٨٠ ﺳﺎﻟﮕﯽ ﺩﻓﻦ می شن.️
4.9
غمگین تنهایی خسته نامردی خودکشی
آقا حسین امشب میام هم مرز میشیم
تو با جنگ رفتی بهشت
ولی من با خودکشی میام پیشت 🖤

وقتی که میدونه چقدر دوسش داری میاد بلاک میکنه
بایدم این کار بکنم 🖤
خدافظ 🖤️
4.9
غمگین خودکشی