یه وقتایی هرچقدر هم که آدم خوبی باشی، آدم موفقی باشی، یا حتی خیلی پولدار باشی، باز هم زمانی میرسه که احساس میکنی خیلی تنها هستی. احساس میکنی هیچکس رو نداری و هیچ جایی، جای تو نیست.🚶🙂
عشق مانند یک درخت باید ثمر بده، ولی تا دیدم درختم از ریشه قطع شده و رفته شده سنگ در قبرستان،🖤🥀 یک روز مرا تنها گذاشت و دگر ندیدمش این است سختی روزگار😅️
آیا بهتر نبود که میرفت و در قبر خود میخوابید و میگذاشت رویش خاک بریزند؟ بدون وحشت از خدا میپرسید که آیا واقعا خیال میکند مخلوقاتش از آهن درست شدهاند که بتوانند این همه درد و بدبختی را تاب بیاورند؟ " گابریل گارسیا مارکز "️