جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

متن های غمگین مرگ / بهترین متن غمگین مرگ [پیشنهادی]

1891 پست
متن های غمگین مرگ گلچین , تعداد 1,891 متن غمگین مرگ به ترتیب بهترین ها برای کپشن بیو پست و.. متن های غمگین مرگ / بهترین متن غمگین مرگ [پیشنهادی]
غمگین خودکشی شعر غمگین غمگین عاشقانه غمگین جدایی تنهایی غمگین غمگین شاخ غمگین تیکه دار ادبی غمگین دلتنگی غمگین سکوت غمگین غمگین زندگی غمگین مرگ - جدیدها غمگین مرگ انگلیسی
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
نصب برنامه اندروید تاوبیو
مشابه ها
من قاتل نیستم ، فقط خودمو کشتم .
من زندگیمو کشتم تمام افراد زندگیمو کشتم اون مدرسه ای که توش بودمم کشتم
خونه مون بالکن پر از گل و گیاهمون رو کشتم تمام فرصتای زندگیمو کشتم بخاطر کی؟!
بخاطر تو کشتم.
ولی تو حتی بخاطر من یه نفرم زخمی نکردی چه برسه بکشی تموم شد یه زندگی تازه شروع کردم تو این زندگی رفیق جدید پیدا کردم ، خونه جدید ، حتی مدرسه جدید ولی تو این زندگیم یه فرقی با زندگی قبلی داره تو توش نیستی و قرارم نیس باشی!️
4.9
عاشقانه غمگین خسته زندگی خودکشی
#شب=بیدار🌚
-روز= #بیکار🌝
- #غذا=بی میل🙂
-بیرون= #نع🗣
- #گوشی=سایلنت🔕
-لباس= #کثیف👕
- #دستا=زخمی🙂
-چشا= #سیاهی میرع👀
- #رفیقا=فلن نباشن بعترع⁦🚶🏿‍♂️⁩
-مامان=فقط میبینه #اشک میریزه👁💧
-بابا= #نیست که ببینه🙄
- #عکسا=سوختن🎇🔥
-عطرا= #شکستن🙃
- #لباسا=پارع شدن👕
شیشع ها= #خورد شدن👣
- #دستا =بی حس شدن🙂
-خونا= #جاری شدن🖤
- #جسم =بی حال شد🚶
-چشا= #تار شد👀
- #گوشا =کرشد👂
-بدن= #ول شد🍃
- #مامان=لال شد🥀
-اتا️
4.7
غمگین خسته دلتنگی عشق یک طرفه نامردی لاشی خودکشی
گریه‌میکند،فریاد‌میزند،دست‌هایش‌را‌زخمی‌می‌کند،
قلبش‌تیر‌میکشد،دلتنگی‌به‌او‌فشار‌اورده،
اما‌همین‌که‌حالش‌را‌می‌پرسند‌می‌گوید،‌
"من‌خیلی‌هم‌حالم‌خوبه‌فقط‌ولم‌کنید‌برید؛"️
4.9
غمگین خسته خودکشی
بهم میگن شجاعم..‌
ولی من همونم جرعت درد کشیدن تیغ رو رگم رو ندارم 😊💔️
5.0
غمگین خسته خودکشی
انچـہ از سر گذشت شـב سر گذشت 💤
حیـ؋ ب وقت گذشت اما گذشت 🖐🏼🚶🏼‍♂️
تا خواستیم یک בو روزے ـ؋ـک کنیم ...
بر בر خانـہ نوشتنـב:
ـבرگذشت🖤🥀️
5.0
غمگین تنهایی دروغ خسته خودکشی
داشتم کتاب "اتاقی از آن خود" رو میخوندم، رسیدم به این تیکه اش، انگار دقیقا داشت منو توصیف میکرد:
«می‌دونی من خیلی با آدم‌ها مهربونم، دیفالتم نسبت به همه مثبته، ولی وای به وقتی که حس کنم کسی داره ازم سواستفاده می‌کنه یا اون دوستی و رابطه یک‌طرفه‌ست، دیگه خنثی‌ترین میشم نسبت به اون آدم.
نه چیزی میگم نه کاری می‌کنم و این تووی خطِ رفتاریِ من بدترین مجازاتیه که می‌تونم برای یک نفر قائل بشم..!»️
4.9
عاشقانه غمگین لاشی خودکشی لاتی