میدونی رفیق رفاقت هم مثل عشق هست باید هر دو بجنگدن برای محکم کردن رفاقت رفاقت هم مثل عشقه اگر یک نفر تنها داره میجنگه اخرش جدایی هست فقط خودشو به خری میزنه و زندگی خودشو خراب میکنه #عشق و رفاقت هر دو باید بجنگدن #و تمام️
یادته گفتی قلبتو بده بهم منم قلبمو میدم به تو ؟ منم قبول کردم ! یادت میاد چقدر باهم سر اینکه مواظب قلبا باشیم بحث کردیم ؟ من مواظب قلبت بودم ولی تو ... یه شب گفتی دیگه نمیخوام قلبم پیشت باشه پسش بده ! یادته منم قلبتو بهت برگردوندم ؟ خب لعنتی تو چرا قلبمو برنگردوندی ؟! چرا قلبمو پس ندادی بهم که الان تا صبح بیخوابی نکشم ؟ که همش تو فکر نباشم ، که منتظر پیامت نباشم ؟ که با هر اهنگی ، هر عکسی ، هر فیلمی یادت نیوفتم ؟️