عزیزترینم! همهی خوشبختی زندگیام را مدیون تو هستم. تو صبورانه با من مدارا کردهای و بیش از اندازه خوب هستی. میخواهم بگویم همه این را میدانند. اگر کسی میتوانست مرا نجات بدهد، آن فرد تو بودی. همه چیز را از دست دادهام جز ایمان به خوب بودن تو. نمیتوانم بیشتر از این، زندگیات را خراب کنم. گمان نمیکنم هیچ دو نفری خوشبخت تر از من و تو بوده باشند.
داستان زندگی رفیقم: 20سالش بود از خانوادش بیشتر دوسش داشت رفت خواستگاریش وضع مالیش خوب نبود دختره بهش ندادن همون شب رفیقم خدکشی کرد دنیا همش پوله خدکشی کرد ولی ماه بعد دختره ازدواج کرد شاید بگی خب بع ما چی فق میخوام بت بگم ک دنیا همش پوله حتی شاید مدتی دیگه خنده هامون بلیتی شد......️