و بعد قرآن باز کردم دیدم نوشته
گفتم بابا دمت گرم خیلی واضح گفتی
.
.
.
بعدها تو مدرسه فهمیدم یاسین بوده
#طنز🌱:❳
️
از آدماش …..
از ملتی ک تو پیج اینستا همشون در مورد رفیق روزهای سخت حرف می زنن ….
همونایی ک تو استوریاشون قربون صدقه رفیقاشون میرن …
ولی اینا زمانی ک تو حالت خوبه
زمانی ک براشون منفعت داری …
روزی ک یه سرماخورده ساده میشی همشون از ترس اینکه مریض بشن حتی بهت زنگ نمی زنن حالتو بپرسن …….
چه برسه روزای سخت زندگیی……………️
میتونم دنیا رو بهت بدم
و به همون سرعت ازت پس بگیرم!
وفاداری من عمیقه
ولی احترامی که برای خودم قائلم عمیق تره🖤
️
خودتو پیدا کنی خیلیارو گم میکنی این شروعِ یہ مسیر طولانیہ کہ تهش قشنگہ -! .
️ایــنکه میــگید :
«رفتار من بازتاب رفتار خودتونه»
خیلی مسخرست !
مگه دلقک ملت اید که هر کاری میکنن تکرار کنید ؟
سَبکِ زندگی و اصالت خودتونو حفظ کنید
پسرم دنیا کم ارزش است
و عمر تو کوتاه.
حسادت، خوی تو و بد رفتاری،
منش تو نباشد !
که این دو جز به خودت آسیب
نمیرسانند و اگر تو خودت به
خودت آسیب برسانی کاری
برای دشمنت باقی نگذاشتی ...
چرا که دشمنی خودت با خودت،
بیشتر از دشمنی دیگری به زیان
تو تمام خواهدشد(: ️
‹ جلوی آینه به خودت نگاه کن و بگو:
به بهترین جاها میرسونمت :)💜🪞›
گاهی وقتا، شنیدن یه دروغ از زبون بعضی از آدما، بیشتر از خود دروغ ناراحتت میکنه …
️
اونجا رو شبیه بهشت و جهنم درست کرده بودن. پل صراط داشت😅شاید فیلمشو گذاشتم
در کل خیلی باحال بود🙃
داداشم از ترس نمیومد😂فقط منو بابام رفتیم.
قبرستون درست کرده بودن همش صداهای جیغ میزاشتن با 😂 ب قول مامانم داشیم خودمونو م.یـ .ر.یـ .د.یـ .م😂
البته مامانم و داداشم ترسیده بودن. من یجوری با ذوق و شوق آتیشا رو نگا میکردمم😂
اخر سرم بخاطر داداشم برگشتیم خونه😐😑😑🥲️
سر کلاس میتونی تیک تاک ببینی:)😂😂
آره بسوزین بچه مدرسه ای هااااا😌😂
ولی تاو چ خلوته یعنی همه بچه مدرسه این؟:/
هر چی بچس ریخته تو تاو عهههه
ولی خداییش این شانس منه ک اول سالت ساعت اول اخلاق اسلامی داشته باشی؟😑🥱👨🦼️
من میگم که کوروش بزرگ به پسرانش می گوید: اگر شما دوستان میجویید که پشتیبان باشند شما را و پاس دارند اورنگتان را، چه کس بیش از برادر درخور دوستی، که با شمایش یک پدر و یک مادر است؟💀
️
نزدیک 10 نفر از خوشحالی جیغ می زدن...
اون یکی می گفت ای کاش عمو ترامپ خونمونو بزنه دیگه مامان بابامو نبینم (باورتون میشه اینقدر از نمک نشناسی؟)️
بعضــــے وَقتــــها احســــــــــاس میڪُــنَـــــم مثـــلِ آبـــــــــ جوشَــــــم از بَـــــس ڪہِ ڪـ ـون خیــــــــــلے هــــــــــارو ســـــوزوندم👅💪🏽
️دُرسته هیچے نیستَم وَلــــــے یه سَـــــــــــــربازه تُـــخــــــــسَـــــــم کـــــه بـــــے بـــــے چیه؟ آس و شاهِشَم آدَم حساب نَکردَم تو که دیگه جایه خود دارى
️اونی که جونشو گذاشت کف دستش تقدیم کرد؛
اونی که با دست خالی رفت تو زمین جنگ؛
گنگ واقعی اونی نیست که پروفایل دارک بزاره و شاه مجازی بشه ..،
گنگ واقعی اونی بود که سال57انقلاب کرد و هنوز کسی به گَرد پاش نرسیده؛
گنگ واقعی اونایی بودن که هشت سال مقابل ارتشی که درصد برد در برابرشون صفر بود وایسادن
گنگ واقعی اونایی بودن که بخاطر خواهرم،خواهرت،خواهرامون؛ جون دادن ..
وگرنه شعر خوندن و اتیش زدن ملتو که همه بلدن ..
️
مهم نیست اگه بخاطر کسی ک دوسش داری غرورتو از دست بدی :)
️آدماییک میرن هیچوقت دلتنگمون نمیشن!
چون اگه قرار بود دلتنگ بشن نمی رفتن!
اگه یه روزی برگشتن دلشون برای خودشون تنگ شده وقتی کنار ما بودن،
برای حال خوبشون کنار ما!
️
آری، با توام
من در تو نگاه می کنم
در تو نفس می کشم
و زندگی مرا تکرار می کند
بسان بهار که آسمان را
و علف را پاکی آسمان
در رگ من ادامه مییابد
......
خودتم به اتیش بکشی گرم نمیشه.....
هرچی بیشتر ازارو اذیتش کنی و بهش اسیب بزنی و
بهش توهین کنی،سرزنشش کنی،اعتماد به نفسش و بگیری
بیشتر از دستش میدی
با این کارات بهش یاد میدی چطور بدون تو زندگی کنه.....
اگه بذاره بره اونی که پشیمون میشه تویی ن اون
چون تمام زورشو زد.️
غرور کلمه ای برای هر فردی متفاوت است و با معنا های مختلف برای یکی از هرچیز باارزش برای یکی چندان جالب نیست برای یکی........ غرور خوب است اما گاهی مانند دیواری جلوی حرفایت را میگیرد و تو میمانی پشت ان دیواری که میخواهی نباشد تا بتوانی حرف هایت را بزنی.
️ﺁﻧـــــﭽـه عـــــــقاب داخـــل قفـــس را پیـــــــــﺮ ﻣـــــــیکــند غـــــــــﻢ قفــــس نیــست پـــــــــﺮﻭﺍﺯ ﮐــﻼﻍ های بــــــــی سَـــــروپاســـت
️
⭟•ما احمق نیستیم فقط بہ رویہ خودمون نمیاریم•(=
️
حتی نزدیک شدن یه دختر بهت
میتونه کاری کنه من شبمو با هزار جور
فکر و خیال صبح کنم:)
من همینقدر حساسم پس وقتی باعث شدی دوست داشته باشم مراقب دلم باش🥲️
_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_
جا مانده است چیزی جایی که هیچ گاه دیگر هیچ چیز جایش را پر نخواهد کرد...
نه موهای سیاهُ نه دندان های سفید! / حسین پناهی
_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_
--شکر🥢🥡
--قهوه🎀🩷
--عسل🍯🥧
--روغن نارگیل🥥🧊
--شامپو بدن🩰🎨
𓂃ꔫ ִ ۫ 𓂃ꔫ ִ ۫ 𓂃ꔫ ִ ۫ 𓂃ꔫ ִ ۫ 𓂃ꔫ
ʟɪɴᴋ .👀. |️