من... وقتی میگم خوبم:) درحالی که چشمام داد میزنه خوب نیستممم به این علته که دیگه حوصله ای برای توضیح دادن ندارم چون غم تو چشمام مال یکی دو روز نیس مال یه عمر سکوته مال یه عمر خفه کردن صدامه مال یه عمر بغضه کردنه که تو گلوم موند ولی نزاشتم بشکنه...💔🌵️
مهربون ترین قلب ها بیشترین تنفر رو دریافت کردن هر اعتماد به نفسی بعد از کلی نا امیدی به وجود اومده قشنگ ترین لبخند ها غمگین ترین داستان ها رو قایم میکنن بلند ترین قهقه های بیشترین اشک هارو پشتشون دارن زیبا ترین چشم ها سختی های زیادی رو دیدن صورتی که همیشه خندانه دردناک ترین مشکلات رو پنهان میکنه اونی که از همه قوی تره عمیق ترین درد ها رو تحمل کرده️
میدونی یه وقتایی به جایی میرسی که حتی دیگه نمیخای به مشکلاتت فکر کنی اینقدر خسته شدی که دیگه نمیخوای راجبش با کسی حرف بزنی یا بحث مشکلاتتو پیش بکشی حتی نمیخوای راجب حل کردنشون صحبت کنی فقط میخوای ازشون فرار کنی...❤️🩹