متن های جدید خرداد 1405 / بیو های کوتاه (پیشنهادی)
جدیدترین متن های کوتاه خرداد 1405 از گلچین هزاران متن کوتاه جدید در خرداد 1405مناسب بیو . را در بزرگترین سایت بیو و متن کوتاه ایران تاوبیو بخوانید و در بیوگرافی و استوری خود استفاده کنید
آخ که چه خوب است حضور تو لابهلای اینهمه بدبختی! چه خوب است که در هجوم اینهمه اخبار بد، تو هنوز هستی و با نگاهت به سلولهای خستهی من، جان میبخشی. چه خوب که صدای تو هنوز هست، حرفهای تو هنوز هست، و لبخندهای تو هنوز . تو نمیدانی چقدر معجزهای برای آنکس که قادر نیست کسی را به غیر از تو دوست بدارد، تو نمیدانی چقدر لازمی، و چه خارقالعاده با همه فرق داری! من چه اقبال بلندی داشتم؛ که تو چشمهای مرادوست داشتی که تو ص️
نمیدانم این روز ها میتوان به چه کسانی اعتماد کرد... تنها چیزی که در طول عمرم بهش اعتماد کردم چشمان توست اما تو خبر نداری این عاشق خسته تنها به چشمان تو را زده است...
بازم معرفت داشت بهونه نیاورد روراست گف اونو میخام از من معذرت خاست گفت خیلی مردی شرمندتم اونو میخام ب پهنای صورت براش گریه کردم غمو هدیه کردم ب قلبم براش قرض کردم براش نذر کردم بمونه تسکین شه دردم اگه زیره چشمام گود افتاد تو شهر چو افتاد ک فلانی بی کس شد اگه دیدی غرورم له شده زندگیم مشکل شد چون زمانه برعکس شد
وقتی چشمانم به تو میخورد، ناخودآگاه دریایی از احساسات در درونم طغیان میکند که مرا به ژرفای روح تو میبرد. میخواهم همه چیز را دربارهات بدانم؛ از چیزهایی که دوست داری تا چیزهایی که نمیپسندی. میخواهم بدانم چگونه فکر میکنی و در صبح، ظهر و غروب چه حسی داری. نیاز دارم تو را ببینم، به چشمانت نگاه کنم و با تو صحبت کنم. بدون تو احساس خلاء و تهیدلی میکنم 🌱💘️
4.3
눈이 당신을 바라볼 때면, 나는 어쩔 수 없이 감정의 바다를 느끼게 되고, 그 감정은 당신의 영혼의 깊은 곳으로 나를 데려갑니다. 당신이 무엇을 좋아하고 싫어하는지, 어떻게 생각하는지 알고 싶습니다. 아침, 점심, 저녁에 어떤 기분이 드는지도요. 당신을 보고, 당신의 눈을 바라보고, 당신과 대화하고 싶습니다. 당신 없이는 내가 텅 빈 기분이 듭니다 🌱💘
تو چنان در آزادی و شادی غرق شدهای که گویی من هرگز نبودهام؛ اما من، با گذشت زمان، هنوز در تماشای رد پای تو بر روحم هستم؛ درمانده در میان خاطرات، و عاجز از بازگرداندن آنچه شکسته است️
کنار پنجره ایستاد و کامی از سیگارش گرفت و گفت: میدونی چیه ؟؟ نع نمیدونم اعتماد کردن تاوان داره ، تاوانشم تو الانه چون بعد اینکه دلتو شکوند به فرد دیگری تبدیل میشی پس حواست باشه فرد مقابلت کیه که داری بهش اعتماد میکنی...:)🫠🖤️