ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻡ 110
.
.
.
.
ﮔﻔﺘﻢ : ﺍﻟﻮﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭ ﭘﻠﻴﺲ !!!
ﮔﻔﺖ : ﺑﻠﻪ ﺑﻔﺮﻣﺎﺋﻴﺪ ؟؟؟
ﮔﻔﺘﻢ : ﮐﻤﮏ ! ﻳﻪ ﻋﺎﻟﻤﻪ ﻣُﺮﺩﻩ ﺍﻳﻨﺠﺎﺳﺖ !!!
ﮔﻔﺖ : ﻳﺎ ﺍﺑﻮﺍالفضل کجايي؟. گفتم:قبرستون.
هيچي ديگه الان به قيد وثيقه آزادم.
من بد شانسيمو از همون دوران بچگي وقتي که تخم مرغ رو کاشتم بهش آب دادم ولي مرغ نشد فهميدم...😁😂️
2.0
طنز فانتزی و تخیلی طنز موقعیت کمدی سیاه انتظارات بیجا تامل