عاشق شدن خیلی چیز عجیبیه نه؟:) یهو به خودت میای میگی شت پسر من چقد دوسش دارم... کی اینقد عاشقش شدم؟ یعنی میشه بیشتر از این یه نفر رو دوست داشت؟ امکان نداره... تا اینکه دو ساعت بعدش برات میخنده قند تو دلت آب میشه:) میفهمی اشتباه میکردی، بیشتر از اون هم میشد!:)️
وقتی یه ادم یهویی ناراحت میشه بی علت یا برای یه چیز خیلی کوچولو یعنی یه عالمه چیز رو دلش جمع شده که سعی کرده جلو بغضشو بگیره ،جلوی ناراحتیشو بگیره و سعی کنه بی اهمیت باشه رفته رفته اینا رو هم جمع شده باعث شده که بیدلیل یا برای یه چیز خیلی الکی اینطوری به هم بریزه پس نباید بهش بگید که دنبال توجه هست.️