دل را اگر سر شوقی هم بود تمام شد..
گر شکستی کسی، بشکنی از دیگری..
مگر احساس گنجد در کلامی؟
نوبت شادی این جان غمگین هم برسد..
نیازم فریادِ ولی ترجیحم سکوت..️
ای ملائک که به سنجیدن ما مشغولید
بنویسید که اندوه بشر بسیار است...
سکوت، انتهای محبت به کسیست که از او خشمی داریم، اما توان از دست دادنش را نداریم …
️همیشه سکوت به معنای پیروزی تو نیست. گاهی سکوت می کنم تا بفهمی چه بی صدا باختی :)
️