اونجاییم که هوشنگ ابتهاج میگه:
غم اگر به کوه گویم بگریزد و بریزد
️
غم اگر به کوه گویم بگریزد و بریزد
️
5.0
غمگین سکوت چقدر شکستم تو خودم بی صدا🔇
️ما شوخی شوخی میخندیم , مردم جدی جدی فکر میکنن حالمون خوبه :(:
️همه ی آدمها درد دارند ....... حتماً که نباید جای زخم هاشون رو به شما نشون بدن تا باورتون بشه........
️