گفتم فراموشش کردم. اما شب تا صبح بهش فکر کردم🖤🙃️
4.6
I said I forgot about it. But I thought about it all night long🖤🙃
انگار گیر کردم تو ی نقطه کور اعماق زمین تو تاریکی و تنهایی️
4.6
It's like I'm stuck in the blind spot of the depths of the earth in darkness and loneliness😕💔
رفتنِت خنده هام و اَزم گرفت..!️
5.0
⠀
⠀ 💙⃤••𝗬 𝗢 𝗨 𝗥
ᴅᴇᴘᴀʀᴛᴜʀᴇ ᴛᴏᴏᴋ ᴍʏ ʟᴀᴜɢʜᴛᴇʀ
⠀⠀ ᴀᴡᴀʏ ғʀᴏᴍ ᴍᴇ
⠀ 💙⃤••𝗬 𝗢 𝗨 𝗥
ᴅᴇᴘᴀʀᴛᴜʀᴇ ᴛᴏᴏᴋ ᴍʏ ʟᴀᴜɢʜᴛᴇʀ
⠀⠀ ᴀᴡᴀʏ ғʀᴏᴍ ᴍᴇ
پشت هر غر زدنی کلی
دلم برات تنگ شده قایم شده...
️
دلم برات تنگ شده قایم شده...
️
5.0
🥀 ⃟▬▭••𝑨𝒇𝒕𝒆𝒓 𝒂𝒏𝒚 𝒈𝒓𝒖𝒎𝒃𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆
𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒃𝒆 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒄𝒐𝒖𝒏𝒕𝒍𝒆𝒔𝒔 "𝒊 𝒈𝒓𝒆𝒂𝒕𝒍𝒚 𝒎𝒊𝒔𝒔
𝒚𝒐𝒖" 𝒄𝒐𝒏𝒄𝒆𝒂𝒍𝒊𝒏𝒈...
𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒃𝒆 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒄𝒐𝒖𝒏𝒕𝒍𝒆𝒔𝒔 "𝒊 𝒈𝒓𝒆𝒂𝒕𝒍𝒚 𝒎𝒊𝒔𝒔
𝒚𝒐𝒖" 𝒄𝒐𝒏𝒄𝒆𝒂𝒍𝒊𝒏𝒈...
مشابه ها
با یکدیگر حرف نمیزنند اما او از دور هنوز دوستش دارد:)️
5.0
They don't talk to each other but he still loves her from a distance :)
از وقتـــے تو رفتـے قلبܩ دیگـہ نتپیـــد🚶🏻♀️🖤
️
️
5.0
𝐌𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭 𝐬𝐭𝐨𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐛𝐞𝐚𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐥𝐞𝐟𝐭🚶🏻♀️🖤
اگه دلتنگت بشن زنگ میزنن
اگه بخوانت بهت میگن
اگه براشون مهم باشی نشونت می دن
وگرنه لیاقت وقتتو ندارن️
اگه بخوانت بهت میگن
اگه براشون مهم باشی نشونت می دن
وگرنه لیاقت وقتتو ندارن️
4.8
If they miss you they’ll cal
If they want you they’ll say it
If they care they’ll show it
And if not they aren’t worth your time
If they want you they’ll say it
If they care they’ll show it
And if not they aren’t worth your time
لعنت به خداحافظی در هر ابعاد و اندازهای..️
4.5
👾🕳️
و دوباره روز شدو ما در انتظار شب️
5.0
It was day again and we were waiting for the night
گاهی با 'خودم' درد و دل میکنم و هر دو باهم گریه میکنیم...:)️
5.0
Sometimes i talk to myself and we both cry
بعضی آدمها میروند، اما جای خالیشان از خودشان ماندگارتر میشود….️
4.8
Some people leave, but their emptiness becomes more permanent than they themselves...
مطالعات عصبشناسی نشان میدهد که مغز انسان برای پر...
وقتی عذابم دادی...
نگو چرا سردی؟!🖤️
نگو چرا سردی؟!🖤️
5.0
when you tormented me
Don't tell me, why are you cold?!
Don't tell me, why are you cold?!
تقصیر منه ک با قلبم تصمیم میگیرم نه عقلم️
5.0
𝐈𝐭'𝐬 𝐦𝐲 𝐟𝐚𝐮𝐥𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐈 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐝𝐞𝐜𝐢𝐬𝐢𝐨𝐧𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐧𝐨𝐭 𝐦𝐲 𝐦𝐢𝐧𝐝💔🐢
اون چیزی که زمان درستش میکنه،
خراشه؛زخم یه چیز دیگست️
اون چیزی که زمان درستش میکنه،
خراشه؛زخم یه چیز دیگست️
5.0
🪁📖⌝
𝙒𝙝𝙞𝙘𝙝 𝙝𝙚𝙖𝙡𝙨 𝙗𝙮 𝙩𝙞𝙢𝙚 𝙞𝙨 𝙨𝙘𝙧𝙖𝙩𝙘𝙝;
𝘞𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘪𝘴 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘥𝘪𝘧𝘧𝘦𝘳𝘦𝘯𝘵.
𝙒𝙝𝙞𝙘𝙝 𝙝𝙚𝙖𝙡𝙨 𝙗𝙮 𝙩𝙞𝙢𝙚 𝙞𝙨 𝙨𝙘𝙧𝙖𝙩𝙘𝙝;
𝘞𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘪𝘴 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘥𝘪𝘧𝘧𝘦𝘳𝘦𝘯𝘵.
POV:هــمـِچـے خـوبــہ ، تـا ایـنــڪـہ شـب مـــےشـــہ☠️
5.0
ᴘᴏᴠ : ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ ɪꜱ ꜰɪɴᴇ ᴜɴᴛɪʟ ɴɪɢʜᴛ ꜰᴀʟʟꜱ
-دَفتَرخآطِراتَمرآبادبُردیِکشَهرعآشِقِتشُدَند🖤🕯..️
5.0
𝔐𝔶 𝔫𝔬𝔱𝔢𝔟𝔬𝔬𝔨 𝔣𝔢𝔩𝔩 𝔦𝔫 𝔩𝔬𝔳𝔢 𝔴𝔦𝔱𝔥 𝔱𝔥𝔢 𝔴𝔦𝔫𝔡𝔰𝔲𝔯𝔣𝔦𝔫𝔤 𝔠𝔦𝔱𝔶 🖤🕯..
براے ادامه دادن بازیِ احمقانَت زیادے باهوشم! =)️
5.0
Tᴏᴏ sᴍᴀʀᴛ ᴛᴏ ᴘʟᴀʏ ᴜʀ sᴛᴏᴘɪᴅ ɢᴀᴍᴇ!
کلمات بیشتر از گلوله ها آدم میکشن..!
️
کلمات بیشتر از گلوله ها آدم میکشن..!
️
4.0
𝙒𝙊𝙍𝘿𝙎 𝙆𝙄𝙇𝙇 𝙈𝙊𝙍𝙀 𝙋𝙀𝙊𝙋𝙇𝙀 𝙏𝙃𝘼𝙉 𝘽𝙐𝙇𝙇𝙀𝙏𝙎!
یهقبرستونتومغزمه:)
کههرشبتعدادیازآرزوهامتوشدفنمیشه!️
کههرشبتعدادیازآرزوهامتوشدفنمیشه!️
5.0
گآهی بآید بد ببینن تآ قدر بدونن💀🩸
️
️
5.0
مایل ب حمآیت(:؟
زنده بود این قلبم یه روز!
️
زنده بود این قلبم یه روز!
️
4.6
⌞🖤⌝
𝗧𝗛𝗜𝗦 𝗪𝗔𝗦 𝗠𝗬 𝗛𝗘𝗔𝗥𝗧
𝕆ℕ𝔼 𝔻𝔸𝕐 𝔸𝕃𝕀𝕍𝔼
𝗧𝗛𝗜𝗦 𝗪𝗔𝗦 𝗠𝗬 𝗛𝗘𝗔𝗥𝗧
𝕆ℕ𝔼 𝔻𝔸𝕐 𝔸𝕃𝕀𝕍𝔼
ولی اینو بدون من هیچوقت ترکت نکردم ➿⛓🔗🖤و احساسم بهت تغییر نکرده 🙂🖤➿🔗💗
این بقیه بودن که منو از تو جدا کردن 💔⛓🔗➿🙂🖤
️
این بقیه بودن که منو از تو جدا کردن 💔⛓🔗➿🙂🖤
️
4.7
Mood➿➿➿➿🖤💔⛓
"ࡅ࡛ܝܝܝܩܢ ࡅ࡛ܨܭَܝܝܝܨ"
️
"ࡅ࡛ܝܝܝܩܢ ࡅ࡛ܨܭَܝܝܝܨ"
️
5.0
دوص داشتنتم مث خودت فیک بود. . .!️
4.9
! ᥨ ႐ ᥎ ᥱ ? Ꭵ Ꭲ's ᥒ ႐ Ƭ ، Ƭ Ɍ u ᥱ
امشب شانه هایم تو را میخوانند...
کجایی؟!
شاید شب بخیر هایت آرامشِ خوابم شَوَد؛
'کلمات قابلیت توصیف این حجم از دلتنگی و غمُ ندارن،
وقتشه سکوت کنیم و بخوابیم❤️🩹:)'
_بخوابآدمِسادهخبرینیست((:!
دلاتون بیغم، چشاتون بیاشک؛
شبتون بخیر️
کجایی؟!
شاید شب بخیر هایت آرامشِ خوابم شَوَد؛
'کلمات قابلیت توصیف این حجم از دلتنگی و غمُ ندارن،
وقتشه سکوت کنیم و بخوابیم❤️🩹:)'
_بخوابآدمِسادهخبرینیست((:!
دلاتون بیغم، چشاتون بیاشک؛
شبتون بخیر️
4.6
Tonight my shoulders are calling you... Where are you?! Maybe your good night will be the peace of my sleep; 'Words cannot describe this amount of longing and sadness, It's time to be silent and sleep❤️🩹:)' _Sleep, a simple person is not a news ((:! May your heart be free of sorrow, your eyes be free of tears; Good night
در این متن، نویسنده از دلتنگی و نیاز به آرامش شبان...
ڪاش میتونستیم زمانو به روزهاے خوب قدیم بگردونیم🕊🚶️
5.0
ɪ ᴡɪsʜ ᴡᴇ ᴄᴏᴜʟᴅ ᴛᴜʀɴ ʙᴀᴄᴋ Tᴏ ᴛʜᴇ ɢᴏᴏᴅ ᴏʟᴅ ᴅᴀʏs
من هنوزم نمیدونم با کسی که از چشمم افتاده :)
ولی از دلم نرفته چیکار باید بکنم...!🖤
.
.
.
️
ولی از دلم نرفته چیکار باید بکنم...!🖤
.
.
.
️
5.0
چیکار کنم 😂
درست میگفتن هرچیزیو که بهش بیشتر بچسبی زود تر از دستش میدی💔🫠️
4.2
916💔🙂