سعدی اونقد عاشق طرف بوده که میگه:
کاش که در قیامتش بارِ دگر بدیدمی
کآنچه گناهِ او بُوَد من بِکِشَم غرامتش
هروقت باهات سردتر بودم بدون بیشتر دلتنگتم فقط دارم تلاش میکنم نفهمی :))
️دوستت می دارم بی آنکه بخواهمت
و این نهایت عاشقیست ♡
[شاملو]
️خَسته نَشدے اَز پَـر ڪِشیدن تو فڪرو خیالَم...♡
️𝘼𝙍𝙀𝙉’𝙏 𝙔𝙊𝙐 𝙏𝙄𝙍𝙀𝘿 𝙊𝙁 𝘽𝙀𝙄𝙉𝙂 𝙄𝙉 𝙈𝙔 𝘿𝙍𝙀𝘼𝙈𝙎?
دلتنگی یعنی
رو به روی دریا باشیو
خاطرهی یک خیابان
خفهات کند...
در انتظار شنیدن صدایت
سبز شدم در باجههای تلفن...
دلتنگی،
اتفاق عجیبی است.
گویی که خواهی مُرد،
ولی نمی میری.
#جمال_ثریا
انگار گاهی عشق
آدمها را کنار هم نمیخواهد:)
هر وقت که بارون میگیره
چشمات میاد تو ذهنم
Her yağmur yağdığında
Gözlerin hep aklımda
بی تو هر شب از خواب هایم صدای گریه می آید... !
️گاهی مرگ شوخی میکند
نقاب میزند و میشود دلتنگی ...
ته تابستون حتی دل دریا میگیره!!:))
️قلب من هر تپش اش قصه ایی از دلتنگی توست:)
️سکوت من بوی دلخوری میده پر حرفیم بوی دلتنگی:)
️وقتی نیستی
همــه چیز
رسانای دلتنگیست ...
مثل آتشی ام که آغوش آب را میخواهد!
️یارانِ نو گرفتی و ما را گذاشتی
ما بیتو ناخوشیم،اگر تو خوشی زِ ما.
[مولانا]
بعضی وقتا یه دقیقه از یک آهنگ جوری به گذشته برمی گردوندت که هزار تا ماشین زمان این کارو باهات نمیکنه...
️رفتنت پایان قصه نبود حالا من با این تنی که....
آغشته به بوی توست چه کنم...!
نه پیامی ، نه تماسی ، نه پاسخی ...
یکی تو فکر غرورش بود
و اون یکی چشم انتظار !
مثلِ یه یادگاری قشنگ که دیگه نیست...
️آدم میتونه دلتنگ دستهایی بشه که اصلا نگرفتتشون🙂
️Özlüyormuş İnsan Hiç Tutamadığı Elleri Bile
دلتنگم
نه برای تو،
دلم برای خودم تنگ شده
برای منِ کنارِ تو ...🥺
Seni Özledim
Senin İçin Değil
Kendimi Özledim
Yanımda Benim İçin ...
تو پِِنهـان نیستـے..مَنَـم کِـہ پِیـدات نِمےکُنَـم..:)
️عطر کسی که
سالها در دلمان نشسته،رفتنی نیست...
دلتنگی
مانند تیغ ماهی در گلو مدام زخم میزند :)
️برنگشت، یا راهو فراموش کرد یا منو :(
️Did not come Or forget the way Or me