توام روش :)️
توام روش :)️
زندگیمو به چشماش باختم آقاي قاضي (:
️ι loѕe мy lιғe ιn нer eyeѕ ѕιr
رفتی و بی تو هر شبم ، شام غریبانه
دل یاد جانانه ،غمگین و نالانه ...🥀🖤
هر لحظه با منی و بی توام
کاش موقع خداحافظی خیالت را هم با خود میبردی ...♡
آرزو دارم
بفهمی درد را
تلخی برخورد های سرد را...!
🇪🇸Deseo
Entender el dolor
¡La amargura de los encuentros fríos ...!
بعد از نبودنت، دود را تا مغز استخوان میرسانم!
️مثلِ یه یادگاری قشنگ که دیگه نیست...
️تــــلـــخ تـــریــــن جــــمـــلــــه :
" قــــــول داده بــــــودی... "💔
En Acı Cümle:
Söz Vermiştin...
دلتنگی
مانند تیغ ماهی در گلو مدام زخم میزند :)
️بِـہ خُـدا دَر دِل و جـانَم نیسـت هیـچ ، جُـز حَسـرَتِ دیـدارش..:)🖤✨
️گُفتـے چَشـم روی هَـم بُگـذاری بَر مے گَـردَم... مُقَصِـر تو نیستـے از روزی کـہ رَفتـہ ای چَشـم بَر هَـم نَگـذاشتہ ام..:)
️سِیـلِ آبشـارِ دِلَـم آنجـا مُـرداب شُـد کـہ چَشمـانَت را از مَـن گِرِفتـی..:)
️نبودی یا گمت کردم، نبودم یا گمم کردی
فقط این یادمه هرشب دلم میخواست برگردی .😊💔
رفتنت رفتن جان است! تو خود می دانی...
️دنبال هم خواهیم گشت
در آدمهای بعدی !
مرا ببخش
که اینگونه دلتنگ به تو می اندیشم...!
گرفته حسرت دستان تو جهان مرا..!
️.«قِســـــمَت نَبود». پاسخی به تمام ذوق هایی که زود کور شد🖤
️داد میزد میگفت :
همین حسی که تو به من داری
من به یکی دیگه دارم بفهم :)e²
·.¸¸.·♩♪♫" چشم هایـم را میـبندم " کور بودن را بـہ دیـدنِ جایـِ خالیـت ترجیـح میـدهم♫♪♩·.¸¸.·
️چگونه راز دلم همچو نی نهان مانَد؟
که داغ عشق تو پیدا ز بند بند من است...
این تنِ خسته ز جان تا به لبش راهی نیست :)
️دیدن عکست تمام سهم من است از تو آن هم جیره بندی کرده ام تا مبادا توقع اش زیاد شود دل است دیگر... ممکن است فردا خودت را از من بخواهد.
️دًٌٌٍَُِِّْلًٌٍَُِگًٍَُِیًٍََُِرًٌٍَُِمًٍٍَُِ اًٌٍَُِزًٍَُِ کًًٍََُِسًٌٍَُِيًٍَُِ کًٌٍَُِهًٍَُ مًٌٍَُِراًٍَُِ غًٍَُِرًٍَُقًًٍُْ خًٌٍٍَُِْوًٌٍَُِْدًٍَِشًٍَُّ کًٍَُِْرًٍَِدًٍَ اًٍَِْمًٍَٓاًٌُ نًٌٍُْْجٍَُْاًٍُْتٍَُِْمًٍُْ نًٍَُْدًٍُّْاًٍَُدًٍَْٓ:)
️لحظه آشنایی 💖 خنجر بی فایی🖤 لعنت به این جدایی💔
️✌ درهیاهوی مغزم کسانی را کشتم ✌ که روزی بهترینم بودن🚬🔞
️میروم شاید کمی حالت شما بهتر شود 🚶♀️💌
می گذارم با خاطراتت روزگارم سر شود 🖤💔
️