ما هیچ وقت نمیتونیم کامل بشیم ، قسمتی از ما همیشه یجایی جا میمونه ، توی یه خونه ، توی یه شهر ، توی یه اتفاق پیش یه آدم ، توی بعضی از آهنگ ها .. میون ِ اشک ها ، بین افتادنا ولی در ازای جا گذاشتن چیزهایی رو میبریم که مال ما نیست ، مثل خاطرات و عطرها ، وجدان ، خنده :) ... 🤍🖤️
موندم موندم موندم موندم ، موندم ، موندم ، موندم و بازم موندم دیدے ؟ خوندنشم برات خستـہ ڪنندس !! حالا فـڪرش و بــڪن این همـہ وقت موندم و این شد چرا ؟! ️
درد یعنی رو تختت دراز بکشی آهنگ بزاری و بازم فکر کنی به نبودنش به حرفایی که باهم میزدید... به اینکه چه آسون از دستش دادی و مثل همیشه چشمات تقاص پس بدن... !️