زندگی مثل ماهی هست که وقتی از دریا دور میشه میفهمه چه چیزهایی رو از دست داده ولی قبلش قدر اونا رو نمیدونسته و استفاده نکرده مثل آزادی مثل آب مثل دوستانی که کنارش بودن اما الان یه جا کوچیک و با نامیدی دور خودش میچرخه میدانی یه چیز هایی هست که الان اونا رو داری ولی تو متوجه اونا نمیشی وقتی از دست بدی میفهمی کاش قبل از اینکه از دست بدیم مراقب و استفاده کنیم:) 🙂🖤️
دلتنگی یعنی نامیدی یعنی مثل ماهی که امیدی نداره به دریا برگرده ماهی حالش خوب نیس چون جاش خوب نیس بخاطر آبش حالش هر روز بدتر میشه ماهی دیگر نتونست تحمل کنه بی صدا درد کشید و جان داد به قول مادر بزرگم همیشه میگفت هر شروعی قشنگه ولی هر پایانی دردناک هست:) 🙂🖤️
یه دیالوگی هست تو سریال مستر ربات که میگه من از مردم متنفرم، تمام عمرم ازشون ترس داشتم. کسایی که دوستشون داشتم، بهشون اعتماد کردم، بدترین زخم هارو بهم زدن 𓏲࣪ 🖤 ️