همه شب هایی که
بی هوا اولِ شب ؛ شب بخیر میگفتی
و سرت گرم به چشمانِ رقیبی می شد
که زبانم به لالی برسد ؛ تو جانش بودی
من چقدر پرتکرار ؛ غصه ها می خوردم
که شبت را بی درد با دعایِ دلِ من صبح کنی
خبر مرگ همین است چه می دانستم ؟!
که شبت را که سرت را ؛ به بازویِ رقیبی برسانی
و من اینجا
الهی که بمیرم که بمیرم که بمیرم️
ولی خاطرم هست که بغلم بودیو میگفتی هیچ موقع ترک ـت نمیکنمـ.💔️
زندگی من تاریکه، چون خورشید زندگیم در زندگی یکی دیگه در حال تابیدنه
️삶은 다른 사람들의 삶에서 내 삶에 빛나기 때문에 어두워 『
از ساعت متنفرم ! این اختراع غریب بشر که مدام ، جای خالی حضورت را به رخ دلتنگی یادم می کشد!!
️رفتنت تلخ :)) ️
رسم آدم های دنیا... شبیه رسم دریاست ! وقتی احساس کنند غرقشون شدی ، پس میزننت ...☝️☝️🤟😑
️وقتی حالت خوب نيست خاطره ها زود تر از همه ميان به عیادتت🖤🖇️🔐
️با کمی دلشوره🖤-:)️
حاصل چه شد؟ جوانه زدی بیشتر شدی🌱
فراق تا کی؟
️
حتما که نبایدطناب دور گردنت باشد
یا اسلحه روی شقیقه ات
گاهی یک می روم کافی ست
تا بدانی فاصله ات تا مرگ یک قدم بیشتر نیست...
مشکل خیلیامونم اینه که با آدمای بد خاطره های خیلی خوب ساختیم..🥀
️ولی دیگه غربیس برا من️
انقدر به تو فکر میکردم
۳۰ سنت برای اتوبوس دادم و گفتم دو نفر
ناگهان یادم آمد تو نیستی...️
روزی خواهم رفت!
از این سرزمین خیالی وجودت
که بعد از رفتنت به آن کوچ کردم....
حالا هم قلب من سوخت و هم تو️
️
هر لحظه با منی و بی توام
کاش موقع خداحافظی خیالت را هم با خود میبردی ...♡
️
بذارید بره، كسي که تو زندگیتون معني
"موندن" نمیده.
Let him go, someone who is not defind
to stay in your life.