آره میگذره، اما همون كه سعدى میگه: بگذشت و چه گویم كه چه بر من بگذشت...️ 5.0 عاشقانه غمگین عشق یک طرفه
از تمام چیزهایی که رو به انقراض است،من دلم بیشتر بحال عشق میسوزد...🌑✨️ 2.7 اویریم یانیر او شی لره کی انقراض دادی مخصوصا عشق ❤️🩹 عاشقانه غمگین حقیقت دلتنگی زندگی