بذار رو راست باشم ؛ من به کسی اعتماد ندارم !
️Lets be clear i trust no one !
کودکی ده ساله بودم می شنیدم از پرنده&عشق میرود مث آب رونده((:
️که تو جز من کسی را دوست داری؟
دو چشمش از خجالت بر هم افتاد
میان گریه هایش گفت ...آری️
ون قلبمو شکست اما چشمامو باز کرد | |
️Он разбил мне сердце, но он открыл мне глаза! ا
بوسه های ما بیهوده بود شبیه بارانی که پای درخت خشکیده ای ببارد
️✍بِــه نَظَـــرِ ☜مَــــنْ☞ ↺عِـــشق ↻ ⇦یـــا وُجــــود نَـــدارِه⇨ یـــا⇠≅ اَپلیــــکِیشِـــنِشْ≅ ⇢ رو مَــــنْ نَـصب نِـمیــشِه✘✘
️مرا از سرمای نگاهت نترسان...
من همیشه از زیر صفر شروع کردهام...
میگفت: “هزار نفر را بوسیدهام تا بتوانم یک نفر را فراموش کنم” و من از اندوه پنهان آدمهایی که تن به بوسهی فراموشی او دادند، غمم گرفت …
️
سال ها بعدکودک تاابدنداشته ام را بع اغوش میکشم وتو را نشانش میدهم میگویم ببین:درتمام رویاهایم اوپدرت بود
️ندانم ب سر زلفت گرفتارم یا سر قلاب صیادم
️📷در سـرزمـــیـنـی کــہ پــــدر.....📝 بہ خاطر غم فقـر در نگـاه🛡 کودکش آرزوی مـرگ میکـند💠 گلایہ ما از جفای معـشوق❗️ واقعا تاسف بـار است🤞🏿
️کوری یعقوب یا سروایی بانوی مصر اولی عشق است و اما دومی تاوان عشق
️کل روزتو با دغدغش کل شبتو با خستگی ب امید کسی بگذرونی... ک وقتی بهش میگی دوست دارم میگه منم ، مرسی هه 😏تموم کنید هرزه بازیو
️مشكل از اونجايي شروع ميشه كه اول عاشق ميشيم ، بعد همديگرو ميشناسيم ...😏
️عاشق شو، در کنارش مراقب خودت، ذهنت، جسمت و روحت باش
️ғᴀʟʟ ɪɴ ᒪOᐯE
ᴡɪᴛʜ ᴛᴀᴋɪɴɢ ᴄᴀʀᴇ ᴏғ
ʏᴏᴜʀsᴇʟғ , ᴍɪɴᴅ , ʙᴏᴅʏ , sᴘɪʀɪᴛ
🎐 مـن اقیـانوس بودم تـو رودهـا رو میخـواستی؛ مـن مـاه بودم تـو ستـارهها رو دنبـال کردی..🌱
️ɪ ᴡᴀs ᴛʜᴇ ᴏᴄᴇᴀɴ ʏᴏᴜ ᴡᴀɴᴛᴇᴅ ʀɪᴠᴇʀs; ɪ ᴡᴀs ᴛʜᴇ ᴍᴏᴏɴ ʏᴏᴜ ᴄʜᴀsᴇᴅ ᴛʜᴇ sᴛᴀʀs..
اون لیمو دوست داشت من هلو یودم :)
️چو دلت با من نباشد،همنشینی سود نیست
️جای من کی اومد که از تو قلبت منو انداختی بیرون…
این زخمی که افتاد رو قلب من جاش دیگه رفتنی نیست!
اگه باز هوامو کردی نیا سراغم اینجا کسی نیست…
کاش یه بار دیگه چشماتو وقت رفتن میدیدم!
پاش بیفته دیدی که من سر تو چیکار کردم عزیزم…
مرد ندیده بودی که دل به ناحق بهش دوخته بودی…
گله ای نیست ولی یه کم کاش منو گرون تر فروخته بودی!️
عکس چشاش بگراند گوشیم
دوست دارم قشنگم.️
️
ولی اگه از چشام بیوفتی دیگه نگاتم نمیکنم.️
...؟... ️