بد نیس ک بگم اون ک الان دستتو گرفته شاید فردا دست یکی دیگه رو بگیره
️دردلمخواستنمرگکسینیست! ولیایکــاش هرکسبهتودلبستبیایدخبرش🙂💙 #عاشقانه
️اگه یه روز خیانتت کنه هنو دوسش داری؟🙃🗿️
بهترین نقاش باشی باز رنگت میکند...
#شاملو️
دیدمش وز یاد بردم گفته های خویش را
🤤🤤😮💨️
همیشه فکر میکردم ینی رفتنِ جان از بدن چجوری میتونه باشه تا اینکه تو رفتی :)
آںكھ ڑفٹ، بھ حُڑمٹ آں چھ كھ بإ خؤڈ بڑڈ حَق بازگشٹ ںڈإڑڈ....
️عشق جاویدم، یعنی حتی ابد هم برای عاشقی با تو کمه.🤍🕊️️
️
بشکند دستی که مویت را نوازش می کند
️
💔دگر جان به جانم کنی / عاشق نمیشم💔 💔زندگی که سهل است / عشق کرد پیرم💔
️هنوزم ؟️
چه کشید ذلیخا😔 زیبا رویان جهان بی وفایند حتی پیغمبرانش...
️تو را میشد بیشتر از این هم دوست داشت. عجول بودی، نماندی | |
️🇹🇷 #Turkey Bundan fazla da seni sevmek olurdu, Acele ettin, Kalmadın
یه روزی تو زندگی هرکس یه نفر میره که بعد از رفتنش بقیه رفتنها رو خیلی راحتتر میشه تحمل کرد؛
به قول رشیدی سمرقندی:
چون بی تو گذشت، بگذرد بی دگران ..
لامُروت چشم آهو داشت، اما شیر بود
️
ﻭَﻗﺘـــﯽ ﺩﯾﺪﯼ ﯾِﮑــــﯽ ﻣِﺜـــﻞ ﻧﻮﮎ ﭘﺮﮔــــﺎﺭ ♥️ﻫﻤﻪ ﺟـــﻮﺭﻩ ﭘـــﺎﺕ ﺛﺎﺑِﺖ ﻭﺍﯾﺴـــﺎﺩﻩ♥️ ﻫَﺮﻃـــﻮﺭ ﺑِﭽﺮﺧــــﯽ، ﺑِﮑِﺸــــﯽ ﺗِﮑﻮﻥ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﻩ ♛ﺗﻮﺍﻡ ﺩﻭﺭِﺵ ﺑﮕــــﺮﺩ♛ ☜ﺩﻭﺭِﺵ ﻧـــــــﺰَﻥ☞
️آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم. یار در خانه و ما گرد جهان می گردیم.
️👨⚖❤قاضی شَهر شُده عاشق چَشمان زَنی ، چه کُنَد با دِل خود ،آن زَن اَگر اعدامیست...❤👨⚖
️دل که رنجد از کسی خرسند کردن مشکل است...🍁💫❤️
️مترسک گفت : گندم،تو گواه باش ما را براي ترساندن آفريدند اما من تشنه ي عشق پرنده اي بودم که سهمش از من تنها گرسنگي بود..
️