تو بخند تا دگران کور شوند از حالت☺✨
️من پناهندهام
به مرزهای تنت...
#شاملو
️که تو در خون منی
بُهتان نیست♥️️
به قول خانم اعتصامی "هر گه که ابر دیدم و باران دلم تپید"
️مانند شهریار ک در شهر یاری نداشت
️زندگی را ارزش غم خوردن نیست آنقدر محکم بخند تا ندانی غم چیست
️من ز هجران نگارم شاعری آموختم
️گیریم که خلق رابه طریقی فریفتی😏،بادست انتقام روزگارچه میکنی؟ 🤔
️آن که گذشت از دل من همراهش بر باد رفت منطق من
️اگر کسی را دوست داریم این هنر اوست نه هنر ما⛅🌌
️در حیرتم از مرام این مردم پست
این طائفه زنده کش و مرده پرست💔🥀
تا توانی دلی بدست اور. دل شکستن هنر نمی باشد
️به کسی سپار دل را،که دلت نگاه دارد 🤟
️نیست در دیده ما منزلتی دنیا را ما نبینیم کسی که نبیند ما را 😎👊
️رهگذر داشت،به لب سیگاری گفت آتش داری؟! اشاره به دلم کردم و گفتم آری!
️چه خواهش ها
در این خاموشی گویاست
نشنیدی؟
هوشنگ ابتهاج
️غمگینترین مصرع؟
«بعد از تو هیچ در دلِ سعدی گذر نکرد.»
انصاف نیست یک بار به دنیا آمدن و این همه مردن ...
- فروغ فرخزاد
ذات بد نیکو نگردد چونکه بنیادش بد است.
️هنوز عشقِ تو
امید بخشِ جانِ من است ...
#هوشنگ_ابتهاج🌱
️﹝بهار میگذرد،
خیز و دستِ دلبر گیر..^^✨﹞
#رهۍمعیری🌱
️به لطفِ عشـق،
تمرین میڪنم یڪتاپرستے را !
[فاضل نظری]
️شمع کج آخر بسوزاند پرده فانوس را قوم بی غیرت چ داند قیمت ناموس را
️ما به کسی که حالمان را اندکی بفهمد جانمان را میدهیم!
️داروی دردم گر تویی
در اوج بیماری خوشم...
[مولانا]
️به قول سعدی
«ترسم چو باز گردی، از دست رفته باشم».