به نام وجودی که وجودم از وجود پر وجودش به وجود آمده است...
️زهوشیاران عالم هرکه را دیدم غمی دارد دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی دارد
️ای فلک گر من نمیزادی اجاقت کور بود ؟ من که خود راضی به خلقت نبودم زور بود . من که باشم یا نباشم کار دنیا لنگ نیست . من بمانم یا بمیرم هیچ کس دلتنگ نیست:)
️کودکی ده ساله بودم می شنیدم از پرنده&عشق میرود مث آب رونده((:
️در عالم بی وفا کسی یارع کسی نیس شادی و نشاط در بنی آدم نیس آن کس کع در زمانع او غم نیس یا آدم نیس یا در این عالم نیس:-(🙍🤕
️یوسف اگر قلب زلیخا را شکست تا ابد پاي زلیخا نشست✨ گر چ زلیخا قلب و دلش شکست غیر ب یوسف دل ب کس نبست❤✨
️من به غمگین ترین حالت ممکن شادم🙂💔 تو به آشوب دلم ثانیع ای فکر نکن😔🖤
️_دل خنده زند بر من♥️😏 +من خنده زنم بر دل👤😏 اینجاست که میخندد دیوانه به دیوانه😏
️بادوست عشق زیباست با یار بی قراری از دوست درد ماندو از یار یادگاری...
️خوشا آنان که در گهواره مردند چون هیچ بویی از غم دنیا نبردند
️زنده بمان ای قاتل دلخواه من محو نشو ماه ترین ماه من
️شوق دیدار تو را دارم نمی آیی چرا؟ مثل باران ، تند میبارم نمی آیی چرا؟ خسته ام از درد ، از آهنگ های بیکلام خسته از آهنگ گیتارم نمی آیی چرا غرق در کابوس میمانم مجال خواب نیست..
️در میان این همه گل گشتم و عاشق نشدم
تو چه بودی که تورا دیدم و دیووانه شدم...
#عاشقانه
ور گُل کند صد دلبری ای جان تو چیز دیگری...💛🌺 #مولانا
️♦️قناری کع دهد صدای طوطی ♠️ بچه خوشگلم کند ادعای لوتی♦️
️آن رفیقی که هنگام غمم دور نرفت🌹 زیر شمشیر غمش رقص کنان خواهم رفت ❤️
️من اگر روزی شود نقاش این دنیا شوم؛این جهان را عاری از هرلاشی میکشم 🖕😉
️نمیدانم چ شد در من فقط دیدم پریشانم فقط یک لحظه فهمیدم که خیییلی دوسش دارم
️به گفته ی مولانا:« آنکس که نداند و نخواهد که بداند حیف است چنین جانوری زنده بماند».
️من از تمام دنیام یک تو دارم و یک تو را میخواهم برای ابدیت... که می ارزد به تمام نداشته هایم پس برای من باش
️مــــــن پریــشانــــ تر از آنـــمـــ کــه ”طــ♥ــ” مــیــپــنــداریے:(
️پایان رنگ ابی شبی سیاه و تار است. عشق به رنگ قرمز❤❤همیشه افتخار است
️حافِظ کُجای کاری❓ فالَت ، غَلط درآمد❌ گُفتی غمَت😔سرآید.... این عُمر بود سرآمَد💔
️آدمک نغمه آغاز نخوان به خدا آخر دنیاست. بخند
️دَر خَفٰا گِریه کُن اِی دِل...کِ رَسمِ زِندِگٰانی،جَفٰاست...!
️خواب بد دیده ام ای کاش خدا رحم کند خواب دیدم ک تو رفتی بدنم جان دارد...
️رفیقیـ ڪ ب هنگام غمم دور نرف زیر شمشیر غمش رقص کنان خاهم رف😎✌ ★فداتم رفیق★
️°•جـــان بــ...ــه جـــانــم هـــم کنــنـــد، آرام جٔــ...ـان مــن تــویــ♥ـــی•°
️