درد فراق را ب کدامین مطب برم؟!
رفع غم حبیب ک کار طبیب نیست
مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ی ما
غافل از اینکه خدا هست در اندیشه ی ما..
༻تـیـرے بِـہ خَـطـا هَـم نَـزَدے هَـر چِـہ زَدے خـورد
یـِـڪ دَنـده تَـر اَز دُشـمَـنــے اِے دِلبَــ๛ـر لَـجـبـاز༻
مرد آن است که بجنگد سر معشوقه خویش ... ✊🏻❤️
️خبــرت هـست که از خـوبی خود ، بی خبری ؟!
بخدا خوبــتر از خوب تر از خوب تری ...
پس چرا سنگ زدی،برکهی آرامم را؟
️
خودم اینجا،دل من پیش تو سرگردان است...!
️
چنان که خسته تنی، چای قند پهلو را ...️
که هرکس آن نمی داند...
•| سلمان ساوجی️
لایـق پرستـش اسـت کسـے کـه در ایـن بـی مهـرے هـا،جـانانـه محبـت میـکند...!🌱
️گرچه یادی نکند پیش خود،اما هر شب
دم ب دم خاطر او میگذرد از نظرم...:)
بــه ایــن فـکــر مـیـکـنم لالایـــی هــای ِ مـــادرم زیــر ِ کــدام بـالشتکــ ِ کـودکــی هــایـم جــا مانــده؟ شـایـد هــنـوز بـشـود آســوده خــوابـیـد
️مادر، بوسه بر دستان خسته تو جانم را زنده می کند و دیدار تو عشق را در دلم به ارمغان می آورد...
️ای دل
به سرد مهری دوران
صبور باش🕊
افتاده ام به دامِ بلایی به نام عشق... ختمِ به خیر میشود این ماجرا به تو :) ❤️🌿
️در رفتن جان از بدن گویند هر نوعی سخن
من خود به چشم خویشن دیده ام که جانم میرود
دِلღ نــالـــــہ کُنَـد از مَــن مَــن نـالــــہ کُنَــم از دِلღ یـا رَب تُـــو قِضـاوَت کُــــن ؛ دیـــوانـہ مَــنم یـا دِلღ...!؟
️کاش هر صبح تو بخندی و
من از خنده ی تو سیب بچینم ....
یاد گرفته ام
تنهایی را
ماهرانه پشت روزنامه ای پنهان کنم
اما از مهتاب
که بوی شانه های تو می داد
چیزی را نمی توان پنهان کرد ...
بخند که جهان با اندوه تو
دگرگون نمیشود...
«بعد از تو هیچ در دلِ سعدی گذر نکرد.»
️
لبم آواز میخواند، دلم انبار باروت است..️
نمیدانم چه هستم
نمیدانم که هستم
ولی هرچه که هستم
میدانم عاشقت هستم ❤️💓
چه شد در من نمیدانم
فقط دیدم پریشانم
فقط یک لحظه فهمیدم
که خیلی دوستت دارم ♥️😍
#A_R
شب بخیر غارتگر شب های بی مهتاب من
منتی بر دل گذار؛امشب بیا در خواب من...!
در کودکی شوق دگر بود
خیالم زین حوادث بی خبر بود