شاید دل من عروسکی از چوب است....
مثل قصه پینوکیو محبوب است...
چه دماغی دارد این بیچاره!
از بس که نوشت حال من خوب است.....
باز باران با ترانه میخورد بر بام خانه..
خانه ات کو؟ خانه ام کو؟
ان دل دیوانه ات کو؟
فصل خوبی سادگی کو خسته از مکر زمانه...
یادت اید روز باران.....
غافل از حتی رفاقت
گردش یک روز دیرین
هماله ای از عشق و نفرت پس چه شد!
اشک های طبق عادت دیگر کجا رف؟.......
قطر های بی طراوت خاطرات خوب و شیرین...
روی دوش ادمیت....
باز باران میخورد بر بام خانه....
بی ترانه.....
بی هوای عاشقانه
بی تو ای عارفانه در صکوت ظالمانه
بود و نبودت دگر فایده ای نیست حال مرا...
️فقط ابر آسمون هوای منو داره...
چون از سیاهترین ابر بهترین بارون میباره
♕در گلستان طبیعت ما گل پژمرده ایم♕ ♕رنگ شادی ندیدیم در جوانی مرده ایم♕
️دلــبــرا خــورشــیــد تـابـان ذره ای از روی تــوســت☀️🌈
وآنچههرگزنتوانشرحکرد! یعنیحالِمن...🌱
️لالالالالالا
بخواب دنیا خصیصه
واسه،کمتر کسی خوب مینویسه
یکی لباش همیشه غرق خندس
یکی پلکاش تو خوابم خیسه،
یکی داره هزار و یک ستاره
یکی جز یاد تو هیچی نداره!:)
بنازم
آن
نگاهی را
که
یغما برد
جانم را ..♥️
-هما ڪشتگر
ای کوه تو فریادِ من امروز شنیدی ..
دردیست در این سینه که همزاد جهان است !!
• هوشنگ ابتهاج 🎬
️استكاني شعر
دم كردم برايت...
تر كن از چاي غزل هايم گلويي!
#طاهره_اباذری_هریس
️مثل نیلوفر
به عمق باورم پیچیده ای
من در آغوش تو میمانم
مرا مرداب کن...
#سوسن_درفش
جُرمم این دان
که ز جان
دوست ترت میدارم...
#عراقی
️زنها را از رقصیدن و بوسیدن منع کردند،
زنها شاعر شدند و در شعرهایشان وحشیانه رقصیدند...!
-سیمین بهبهانی
️لنگر آرامشی،
گر دارد این دریا
دل است …
خبر داری که شهری رویِ لبخند تو شاعر شد؟
چرا اینگونه ، کافرگونه ، بی رحمانه می خندی ؟!!
حرفت را به من بگو،قلبت را به من بده ..️
ای شعر نفس بریده کم آوردم️
همچنین گفت که من غرق گناهش کردم️
اگر بگویمت که کلامت آرامِ من است،
بیشتر حرف میزنی؟️
لو أعلمك أن كلامك راحتي بتكثر حكي؟»
اگر بگویمت که کلامت آرامِ من است،
بیشتر حرف میزنی؟️
لو أعلمك أن كلامك راحتي بتكثر حكي؟»
اگر بگویمت که کلامت آرامِ من است،
بیشتر حرف میزنی؟️
لو أعلمك أن كلامك راحتي بتكثر حكي؟»
دل تو را دادم چو دیدم روی تو
کز همه خوبان پسندیدم تو را ❤️🪶
هر آن کس عاشقست از دور پیداست
لبش خشک و دو چشمش مست و شیداست💚
[ غصه نخور دیوونه
کی دیده غم بمونه..!🙂♥️✨ ]
بتاب ای مه به ساق سبزه زاران💛🌱
️