با هر دم و بازدمم دوستت دارم :)
میدانم که این دوست داشتنم باز هم
در قبال تو چقدر کم است..!🔗
و اینجاست که نام تو را...
احسَن الخالِقین می نامم؛ 💛
️
در دل تنگم خموشی میکند انبار حرف
محرمی کو تا بگویم اندک از بسیار حرف…”
وقتی چند روز یار باهاتون قهر هستش عین علیرضا اذر بهش بگید:
خودم را
خوب سنجیدم
بدون تو نمی ارزید...
شبیه جناب مولانا عشقتون رو صدا کنید که ذوق کنه:
صنما چگونه گویم
که تو نور جان مایی
بی تو بی فایده و بی هیجان است جهان مثل یک پنجره که منظره اش دیوار است...!!:
️دلیل این دل تنگمی تو،
اونی که واسش میجنگمی تو 🫀
خوشا آن
حالت مستی
که با ما عهد می بستی♥️
«مولانا»
به قولِ حسین رضاییان "همه ی دل خوشی ام آخر شب ها این است، دو سه خط با تو سخن گفتن و آرام شدن."
️دلبر؟
آن چنان جایگرفتی
تو به چشم و دلمن
که به خوبان دوعالم
نظری نیست مرا
وقتی میخنده مثل مولانا بهش بگید:
من بهشتم همه در دیدن
خندیدن توست
تا تو باشی نشوم خیره به
لب های کسی ♥️
بقول سعدی:
نقش او در چشم ما
هرروز خوشتر میشود♥️
یجا فروغ فرخزاد میگه:
بی گمان
بُردهای از یاد، آن عهد
که مرا با تو سروکاری بود!
عجیب غمگینه:)
🖇 - زلف او برباد و من بر باد تر از آن 🖤 🦋
️
【میگِعٌ کِ ≈ تا کِ بودیمٌ نَبودیمٌ کَصیٌ】✞︎ 「کُشتٌ مارا غَمٌ بیٌ هَمٌ نَفَصیٌ」✞︎ 〔تا کِ خُفتیمٌ هَمِعٌ بیدارٌ شُدَندٌ〕✞︎ 『تا کِ مُردیمٌ هَمِگیٌ یارٌ شُدَندٌ』✞︎
️منتظرم
شبیه یک آهنگِ غمگین قدیمی
در آرشیو رادیو…
زنگ بزن
بگو که میخواهی مرا بشنوی
آزاد نوروزی
شهر بوی دیگر میدهد
نکند تو آمده ایی ...؟!
عزیزحسینی