اگر اون چیزی رو که می خوای رو خدا بهت نده یعنی توانایی این رو داری که خودت بدستش بیاری✨️🫀️
میگه وقتی از خدا یه چیز می خوای یعنی به توانایی هاش باور داری ،
اگر اون چیزی رو که می خوای رو خدا بهت نده یعنی توانایی این رو داری که خودت بدستش بیاری✨️🫀️
اگر اون چیزی رو که می خوای رو خدا بهت نده یعنی توانایی این رو داری که خودت بدستش بیاری✨️🫀️
2.2
تنها בو روز از سال است کـہ בر آט نمیتواט کارے انجام בاב! یکے בیروز است و בیگرے ؋ـرבا ... بنابراین ؋ـرصت عشق ورزیـבن، باور בاشتن و زنـבگے کرבט امروز است ...!️
2.4
𝓽𝓷𝓱𝓪 𝓭𝓸𝓸 𝓻𝓸𝔃 𝓪𝔃 𝓼𝓪𝓵 𝓪𝓼𝓽 𝓴𝓮𝓱 𝓭𝓻 𝓪𝓪𝓷 𝓷𝓶𝓲𝓽𝓿𝓪𝓷 𝓴𝓪𝓻𝓲 𝓪𝓷𝓳𝓪𝓶 𝓭𝓪𝓭! 𝔂𝓴𝓲 𝓭𝓲𝓻𝓸𝔃 𝓪𝓼𝓽 𝓿 𝓭𝓲𝓰𝓻𝓲 𝓯𝓻𝓭𝓪 ... 𝓫𝓷𝓪𝓫𝓻𝓪𝓲𝓷 𝓯𝓻𝓼𝓽 '𝓼𝓱𝓰𝓱 𝓿𝓻𝔃𝓲𝓭𝓷، 𝓫𝓪𝓸𝓻 𝓭𝓪𝓼𝓱𝓽𝓷 𝓿 𝔃𝓷𝓭𝓰𝓲 𝓴𝓻𝓭𝓷 𝓪𝓶𝓻𝓸𝔃 𝓪𝓼𝓽 ...!
زندگی ام
تئاتر زیبایی بود
روی صحنه
همه چیز عالی
تمام صندلی های دورم
همیشه خالی...
👤 چیستا یثربی️
تئاتر زیبایی بود
روی صحنه
همه چیز عالی
تمام صندلی های دورم
همیشه خالی...
👤 چیستا یثربی️
2.3
My life was a beautiful theater on stage, everything is great, all the seats around me are always empty ...
الانو نبینید که دیگه هیچکس حس و حال نداره؛ یه زمانی اسفند قشنگ ترین ماه سال بود، پر از تکاپو و حس و حال زندگی، بوی تمیزی، بوی عید و بهار🖤
بیاین با دل های پاک همه مون ، بدون هیچ استثنایی ، بدون هیچ مخالفتی ، بدون هیچ فرق و تفاوتی برای همدیگر جدا از تمام سختی ها ، مشکلات و .... آروزی موفقیت ، شادی و زندگی کردن کنیم ️
بیاین با دل های پاک همه مون ، بدون هیچ استثنایی ، بدون هیچ مخالفتی ، بدون هیچ فرق و تفاوتی برای همدیگر جدا از تمام سختی ها ، مشکلات و .... آروزی موفقیت ، شادی و زندگی کردن کنیم ️
2.0
سال نو مبارک همگان📸🌞🌞
مشابه ها
اخر داستان چیه :
سرانجام من فراموشت خواهم کرد و تو دیگر هیچگاه این گونه دوست داشته نخواهی شد.️
سرانجام من فراموشت خواهم کرد و تو دیگر هیچگاه این گونه دوست داشته نخواهی شد.️
2.4
Eventually I will forget you and you will never be loved this way again.
چشمانت را کـہ این چشم میبینـב این בلم پر میکشـב/
این چشم چرانے ها کـہ ـבست من نیست اے ـבلبر #
... ☆~️
این چشم چرانے ها کـہ ـבست من نیست اے ـבلبر #
... ☆~️
2.1
This eye that sees your eyes fills me with these eyes that are not mine, O Lord
مظلومانهترین سکوت هم وقتی است که میدانی حق با توست، ولی چون دوستش داری، سکوت میکنی:)🫂🥀️
2.3
The most oppressed silence is when you know you are right, but because you love him, you stay silent:)🫂🥀
بهنامخداوندتکنوازندهیعشق✨️💞.
بهناماو.
حالا نه؛آن وقتی كه دلت تنگ است و کسی نیست پایِ حرفهایت بنشیند و از بغضت گریه کند یادِ من میفتی؛
امروز نه....
آن شبی که دلت دیوانگی میخواهد و کسی را پیدا نمیکنی
که تا صبح پا به پایت خیابان را گز کند و وسطِ زمستان با گلویِ گرفته کنارت بستنی بخورد یادِ من میفتی؛
به همین زودی نه.....️
بهناماو.
حالا نه؛آن وقتی كه دلت تنگ است و کسی نیست پایِ حرفهایت بنشیند و از بغضت گریه کند یادِ من میفتی؛
امروز نه....
آن شبی که دلت دیوانگی میخواهد و کسی را پیدا نمیکنی
که تا صبح پا به پایت خیابان را گز کند و وسطِ زمستان با گلویِ گرفته کنارت بستنی بخورد یادِ من میفتی؛
به همین زودی نه.....️
2.6
تویِ سالهایِ دور،وقتی زل میزنی به قاب عکست و هر چه بیشتر میگردی،کمتر ردِ خوشبختی را تویِ چشمهایت پیدا میکنی،یادِ من میفتی.این روزا که دورت تا دلت بخواهد شلوغ است که نه...آن وقتی که دست دراز میکنی و گرمی دستی را حس نمیکنی که سرانگشتان کسی خیسی گونه هایت را لمس نمیکند،یادِ من میفتی.
یادِ کسی که غمت غمش بود؛یادِ کسی که شانه به شانهات تا ته دنیا هم میآمد؛یادِ کسی که دلیلِ تمام خوشی و خوشبختی هایت بود؛
امّا حالا نه!(M).
یادِ کسی که غمت غمش بود؛یادِ کسی که شانه به شانهات تا ته دنیا هم میآمد؛یادِ کسی که دلیلِ تمام خوشی و خوشبختی هایت بود؛
امّا حالا نه!(M).
سالها منتظر سیصد و اندی مرد است
آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم !💔️
آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم !💔️
2.1
the year is waiting for three hundred and a half men
we weren 't so men to be him !💔
we weren 't so men to be him !💔
این بیت کوتاه، اشارهای ظریف به مفهوم «ارزش قائل ش...
گشت گرداگرد مهر تابناک، ایران زمین
روز نو آمد و شد شادی برون زندر کمین
ای تو یزدان، ای تو گردانندهی مهر و سپهر
برترینش کن برایم این زمان و این زمین
جشن باستانی نوروز؛ یادگار نیاکانمان خجسته باد ❤️🌹️
روز نو آمد و شد شادی برون زندر کمین
ای تو یزدان، ای تو گردانندهی مهر و سپهر
برترینش کن برایم این زمان و این زمین
جشن باستانی نوروز؛ یادگار نیاکانمان خجسته باد ❤️🌹️
1.9
happy Nowroz
شاید باز هم باهات حرف بزنم، شاید باز هم با هم بخندیم، اما دیگه هیچوقت اون آدم قبل برام نمیشی.
️
️
2.7
Maybe I'll talk to you again, maybe we'll laugh together again, but you'll never be the same person to me again.
این عبارت کوتاه، ظرافت پذیرش تغییر در روابط را به ...
سلام خوبین امیدوارم توی این سالی ک گذشت خیلی بدبختی بود نبود هرچی بود گذشت فراموش کنینش
و این سالی ک انشالله با برکت و شادی برای جوونای ایران باشه و تن درستی باشه شروع کنین
این نه تنها سال جدید نیست و خودتون رو میتونین از نوع بسازین و رُشت بدین
امیدوارم به خوبی از این سال جدید استفاده کنین و وقتتون رو صرف چیزی ک ارزشش رو داره بکنین پس موفق باشین🥹❤
عیدتون هم مبارک☕✨🤍️
و این سالی ک انشالله با برکت و شادی برای جوونای ایران باشه و تن درستی باشه شروع کنین
این نه تنها سال جدید نیست و خودتون رو میتونین از نوع بسازین و رُشت بدین
امیدوارم به خوبی از این سال جدید استفاده کنین و وقتتون رو صرف چیزی ک ارزشش رو داره بکنین پس موفق باشین🥹❤
عیدتون هم مبارک☕✨🤍️
1.8
عیدتون مبارک
عشق اگه عشق باشه مثل زندان نیست؛ از جنس آزادیه...
_سریال شهرزاد️
_سریال شهرزاد️
2.6
در روانشناسی، عشق سالم با «دلبستگی ایمن» تعریف می...
و خداوند صاعقه را در آسمان طراحـے می کند تا به جان عده ای ترس بیندازد و گروهی را به وجود خدایـے
چنین مقتـدر، دلـگـرم کند 🌩️💙️
چنین مقتـدر، دلـگـرم کند 🌩️💙️
1.9
الله 💙
باز یادت در دلم مستانه غوغا میکند،
ز اشتیاقت آتشی در سینه بر پا میکند،
میبرد تا روزهای دور دیدار و حضور
بر جمالت چشم دل غرقِ تماشا میکند!
در هجوم دردهای جانگزای زندگی ..
بر شفایم معجزی همچون مسیحا میکند،
- بـٰآنو زنده یـٰآد ژاله علو🌱 .️
ز اشتیاقت آتشی در سینه بر پا میکند،
میبرد تا روزهای دور دیدار و حضور
بر جمالت چشم دل غرقِ تماشا میکند!
در هجوم دردهای جانگزای زندگی ..
بر شفایم معجزی همچون مسیحا میکند،
- بـٰآنو زنده یـٰآد ژاله علو🌱 .️
1.8
جالب است بدانید وقتی به یاد کسی میافتید که از دست...
🇬🇧ι'м ѕσ ωєαк ιи fяσит σf уσυ тнαт ι ¢αи иσт єνєи вє ιи му ∂яєαмѕ ⚉♰
اونقدر در مقابلت ضعيفم كه حتي نميتونم توي روياهام كنارت باشم▽●
️
اونقدر در مقابلت ضعيفم كه حتي نميتونم توي روياهام كنارت باشم▽●
️
1.9
جمله سنگین (شکست)😂😂
« قلب از نور ستاره ها ساخته شده و زمان .
یک سوزن از حسرت گمشده در تاریکی ،ریسمانی ناگسستنی است که بینهایت را به بینهایت پیوند میدهد.
قلب من برای قلب تو آرزو میکند و آرزو بر آورده میشود.
در همین حال که جهان میچرخد،
وقتی دارد وسیع و وسیع تر میشود
راز عشق بار ها و بار ها
خود را در راز تو آشکار میکند.
من رفته ام
اما برمی گردم .
گلرک . »
کلی بارن هیل ، دختری که ماه را نوشید️
یک سوزن از حسرت گمشده در تاریکی ،ریسمانی ناگسستنی است که بینهایت را به بینهایت پیوند میدهد.
قلب من برای قلب تو آرزو میکند و آرزو بر آورده میشود.
در همین حال که جهان میچرخد،
وقتی دارد وسیع و وسیع تر میشود
راز عشق بار ها و بار ها
خود را در راز تو آشکار میکند.
من رفته ام
اما برمی گردم .
گلرک . »
کلی بارن هیل ، دختری که ماه را نوشید️
2.3
« 𝙜𝙝𝙡𝙗 𝙖𝙯 𝙣𝙤𝙤𝙧 𝙨𝙩𝙖𝙧𝙚𝙝 𝙝𝙖 𝙨𝙖𝙠𝙝𝙩𝙚𝙝 𝙨𝙝𝙙𝙚𝙝 𝙫 𝙯𝙢𝙖𝙣 .𝙮𝙠 𝙨𝙤𝙯𝙣 𝙖𝙯 𝙝𝙨𝙧𝙩 𝙜𝙢𝙨𝙝𝙙𝙚𝙝 𝙙𝙧 𝙩𝙖𝙧𝙞𝙠𝙞 ،𝙧𝙞𝙨𝙢𝙖𝙣𝙞 𝙣𝙖𝙜𝙨𝙨𝙩𝙣𝙞 𝙖𝙨𝙩 𝙠𝙚𝙝 𝙗𝙞𝙣𝙝𝙖𝙞𝙩 𝙧𝙖 𝙗𝙚𝙝 𝙗𝙞𝙣𝙝𝙖𝙞𝙩 𝙥𝙮𝙤𝙣𝙙 𝙢𝙞𝙙𝙝𝙙. 𝙜𝙝𝙡𝙗 𝙢𝙣 𝙗𝙧𝙖𝙞 𝙜𝙝𝙡𝙗 𝙩𝙤𝙤 𝙖𝙖𝙧𝙯𝙤𝙤 𝙢𝙞𝙠𝙣𝙙 𝙫 𝙖𝙖𝙧𝙯𝙤𝙤 𝙗𝙧 𝙖𝙖𝙤𝙧𝙙𝙚𝙝 𝙢𝙞𝙨𝙝𝙤𝙙. 𝙙𝙧 𝙝𝙢𝙞𝙣 𝙝𝙖𝙡 𝙠𝙚𝙝 𝙟𝙝𝙖𝙣 𝙢𝙞𝙘𝙝𝙧
...
هنوزم ک هنوزه دیوانه وار دیوانتم 💞🥹️
1.8
هنوزم که هنوزه دیوانه وار دیوانتم 🥹💞
کهکشان ؟
تــ♡و بـرای من غیر قابل توصیفــی ✧️
تــ♡و بـرای من غیر قابل توصیفــی ✧️
2.6
galaxy ؟
you are non-descript to me
you are non-descript to me
بزرگترین ضربه ی زندگیم...از اعتماد کردن بوده ️
2.3
^_^
؋ـَـدآت بِشَمِ کـہ آجے قَشنگهِ مَنے💗🥺
️
️
2.3
𝒈𝒐𝒍𝒐_𝒉𝒂𝒎𝒚💗🥺
...
اگر گذشته بهت زنگ زد....(*-*)
بزار بره رو پیغام گیر*******&
&
😀 ^-^ ❤️
چون حرف تازه ای برای گفتن ندارد........
**** AY****
️
بزار بره رو پیغام گیر*******&
&
😀 ^-^ ❤️
چون حرف تازه ای برای گفتن ندارد........
**** AY****
️
2.0
Loveliest rain falls out of
darkest clouds
darkest clouds
...
من هیچ ذلتی را از این بالاتر ندیدمـ که دلم به کسی مشغولـ باشد، که دلش از من فارغ استـ . - امام علی «ع»🤍🕊🦋️
2.0
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
نسخ صدات معتاد چشات. خمارتکسات.🙂🫧️
2.8
🙂🫧 Bαԋαɾҽԋ`
واقعیت علمی: وقتی کسی رو «معتاد» چشمهاش میدونیم،...
༺ ـבل בاבم بر باב🌬
بر هرچـہ باבا باב.. ༻️
بر هرچـہ باבا باב.. ༻️
1.8
𝓭𝓵 𝓭𝓪𝓭𝓶 𝓫𝓻 𝓫𝓪𝓭🌬 𝓫𝓻 𝓱𝓻𝓬𝓱𝓮𝓱 𝓫𝓪𝓭𝓪 𝓫𝓪𝓪𝓭...
متعهدم به دوست داشتن تو تا ابد :)🫂
𝑰'𝒎 𝒄𝒐𝒎𝒎𝒍𝒕𝒕𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝑰𝒍𝒌𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒇𝒐𝒓𝒆𝒗𝒆𝒓
️
𝑰'𝒎 𝒄𝒐𝒎𝒎𝒍𝒕𝒕𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝑰𝒍𝒌𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒇𝒐𝒓𝒆𝒗𝒆𝒓
️
2.7
𝑰'𝒎 𝒄𝒐𝒎𝒎𝒍𝒕𝒕𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝑰𝒍𝒌𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒇𝒐𝒓𝒆𝒗𝒆𝒓
مثلا فکرکن
تو صحن گوهر شادی و
داری راه میری و هی این مداحی
پلی میشه تو ذهنت
ای صفای قلب زارم
هرچه دارم از تو دارم.. "🙂.️
تو صحن گوهر شادی و
داری راه میری و هی این مداحی
پلی میشه تو ذهنت
ای صفای قلب زارم
هرچه دارم از تو دارم.. "🙂.️
2.1
انشالله قسمتتون
ماه با طعنه به من گفت : کجا رفته؟
کجاست؟
آنکه یک روز تو تشبیه به من میکردی🖤!️
کجاست؟
آنکه یک روز تو تشبیه به من میکردی🖤!️
2.4
The moon said to me sarcastically: Where has it gone?
Where is it?
The one you once compared to me🖤!
Where is it?
The one you once compared to me🖤!
این بیت کوتاه، یادآور قدرت نمادین ماه در فرهنگ و ا...