ـבستے نیس کـہ مرا نگـہ בارב!️
رو؋ـوس: از خیاباט میگذرم اما اینبار
ـבستے نیس کـہ مرا نگـہ בارב!️
ـבستے نیس کـہ مرا نگـہ בارב!️
5.0
بغلِ «تــــــو» میده به من حسِ قشنگُ...️
4.9
🅨🅞🅤🅡 🅗🅤🅖
ɢɪᴠᴇs ᴍᴇ ᴀ ɢʀᴇᴀᴛ ғᴇᴇʟɪɴɢ
ɢɪᴠᴇs ᴍᴇ ᴀ ɢʀᴇᴀᴛ ғᴇᴇʟɪɴɢ
وقتی بهش نگاه میکنم به این فکر میکنم که کسی میتونه به اندازه من عاشقش باشه؟!🙃❤️
️4.8
When I look at him, I think that someone can love him as much as I do ?! 🙃❤️
• خیلی دشواره به خودت یاد بدی که بدونِ کسی که زمانی دلیل اصلی ادامه راهت بود، پیش بری ...️
3.9
It’s so hard to teach yourself to go on without someone who was once the main reason why you kept going on your way.
مشابه ها
از عشق بهتر چيه ؟!
اينكه عاشق كسى باشى كه بتونين دوتايى باهم يه امپراطورى بسازين.
4.6
What's better than love?
Being in love with someone you can build an empire with.
عشق اول باعث میشه،
خاطرات بیشترے یادت بمونه :)
4.6
ғɪʀsᴛ ʟᴏᴠᴇ ᴍᴀᴋᴇs,
ʀᴇᴍᴇᴍʙᴇʀ ᴍᴏʀᴇ ᴍᴇᴍᴏʀɪᴇs :)
دوستت دارم را
من دلاویزترین شعر جهان یافته ام💞️
من دلاویزترین شعر جهان یافته ام💞️
4.3
➖⃟♥️•• 𝗜 𝗟𝗢𝗩𝗘 𝗬𝗢𝗨
ɪ ʜᴀᴠᴇ ғᴏᴜɴᴅ ᴛʜᴇ ᴍᴏsᴛ ᴅᴇʟᴜsɪᴠᴇ
ᴘᴏᴇᴍ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴡᴏʀʟᴅ
ɪ ʜᴀᴠᴇ ғᴏᴜɴᴅ ᴛʜᴇ ᴍᴏsᴛ ᴅᴇʟᴜsɪᴠᴇ
ᴘᴏᴇᴍ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴡᴏʀʟᴅ
به بدی ها نمیتوان پایان داد...🥀 اما خوبی هارا میتوان بیشتر کرد🎈️
4.7
🥀ᴇᴠɪʟ ᴄᴀɴɴᴏᴛ ʙᴇ ᴇɴᴅᴇᴅ 🎈ʙᴜᴛ ᴛʜᴇ ɢᴏᴏᴅ ᴛʜɪɴɢꜱ ᴄᴀɴ ʙᴇ ɪɴᴄʀᴇᴀꜱᴇᴅ
دورت بگـــــــــردم که دلبرِ منی!✌️♥️
️
4.8
Lᴏᴏᴋ ᴀʀᴏᴜɴᴅ ʏᴏᴜ ᴅᴏ ɴᴏᴛ ᴍɪɴᴅ ᴍᴇ
﮼یکي یدونهیِ مني عشقجان
👫💍
️
3.7
‹ 𝑌𝑜𝑢'𝑟𝑒 𝑀𝑦 𝑆𝑤𝑒𝑒𝑡𝑖𝑒, 𝐷𝑎𝑟𝑙𝑖𝑛𝑔 🦋 ››
「تُــــو خوبتَرین حادثہ عُمرِ منی💜😌」
️
4.9
𝓨𝓸𝓾 𝓪𝓻𝓮 𝓽𝓱𝓮 𝓫𝓮𝓼𝓽 𝓲𝓷𝓬𝓲𝓭𝓮𝓷 𝓸𝓯 𝓵𝓲𝓯𝓮
⠀
« طُمُهِمتَرینفردِزِندِگیمی♥ »
⠀️
4.5
.⠀
⠀ 𝗨 𝗔𝗥𝗘 𝗧𝗛𝗘 𝗠𝗢𝗦𝗧
⠀ ⠀ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀɴᴛ ᴘᴇʀsᴏɴ ɪɴ ᴍʏ ʟɪғᴇ..!
⠀
⠀
⠀ 𝗨 𝗔𝗥𝗘 𝗧𝗛𝗘 𝗠𝗢𝗦𝗧
⠀ ⠀ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀɴᴛ ᴘᴇʀsᴏɴ ɪɴ ᴍʏ ʟɪғᴇ..!
⠀
⠀
وقت گذروندن با تو چیزیه که خوشحالم میکنه ♥️️
4.4
Spending time with you in what makes me happy.
-درباره آرامبخشم پرسیدن از خنده هات گفتم💞
️
3.9
𝑻𝒉𝒆𝒚 𝒂𝒔𝒌𝒆𝒅 𝒎𝒆 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒎𝒚 𝒅𝒓𝒖𝒈
𝑰 𝒕𝒐𝒍𝒅 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒆𝒔:)
𝑰 𝒕𝒐𝒍𝒅 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒆𝒔:)
سال تحویل امسال غروب روز جمعهس پایان همه این داستان های تلخ ️
3.0
Happy now year
« ت نفس بڪش من اون هوارو میبوسم.. »️
4.3
⛳️●─ᴵ ᴷᴵˢˢ ᵀᴴᴱ ᴬᴵᴿ ᵁ
ᴵᴺᴴᴬᴸᴱ ᶠᴿᴼᴹ ─⇆
ᴵᴺᴴᴬᴸᴱ ᶠᴿᴼᴹ ─⇆
از دستت میدمو یه دیوونه
از آدمی که میشناختی میمونه
با قلبی که بی حسه آخر این قصه
به همه درد و غماش میرسه
تقدیر منم شاید این بوده
مردن واسه یه عشق بیهوده
که ذره ذره آبم کرد کلی بیتابم
کرد با نبودناش هی بی خوابم کرد
قفس چرا کشیدی برام
رو قلبی که با عشقم بهت دادمش
با این همه من عکس تورو
هنوز رو دیوار خونم دارمش
خستم از این دردی
که بعد از تو مغز من گرفتارش شده
عشقی که بد کرده باهام
اما دلم اینجوری بیمارش شده
سخته قبولش ک️
از آدمی که میشناختی میمونه
با قلبی که بی حسه آخر این قصه
به همه درد و غماش میرسه
تقدیر منم شاید این بوده
مردن واسه یه عشق بیهوده
که ذره ذره آبم کرد کلی بیتابم
کرد با نبودناش هی بی خوابم کرد
قفس چرا کشیدی برام
رو قلبی که با عشقم بهت دادمش
با این همه من عکس تورو
هنوز رو دیوار خونم دارمش
خستم از این دردی
که بعد از تو مغز من گرفتارش شده
عشقی که بد کرده باهام
اما دلم اینجوری بیمارش شده
سخته قبولش ک️
4.9
از دستت میدمو یه دیوونه
از آدمی که میشناختی میمونه
با قلبی که بی حسه آخر این قصه
به همه درد و غماش میرسه
تقدیر منم شاید این بوده
مردن واسه یه عشق بیهوده
که ذره ذره آبم کرد کلی بیتابم
کرد با نبودناش هی بی خوابم کرد
قفس چرا کشیدی برام
رو قلبی که با عشقم بهت دادمش
با این همه من عکس تورو
هنوز رو دیوار خونم دارمش
خستم از این دردی
که بعد از تو مغز من گرفتارش شده
عشقی که بد کرده باهام
اما دلم اینجوری بیمارش شده
سخته قبولش
از آدمی که میشناختی میمونه
با قلبی که بی حسه آخر این قصه
به همه درد و غماش میرسه
تقدیر منم شاید این بوده
مردن واسه یه عشق بیهوده
که ذره ذره آبم کرد کلی بیتابم
کرد با نبودناش هی بی خوابم کرد
قفس چرا کشیدی برام
رو قلبی که با عشقم بهت دادمش
با این همه من عکس تورو
هنوز رو دیوار خونم دارمش
خستم از این دردی
که بعد از تو مغز من گرفتارش شده
عشقی که بد کرده باهام
اما دلم اینجوری بیمارش شده
سخته قبولش
« دلخوشم ب گاهی نگاهی اشتباهی ... »️
4.6
○━─ I'm glad you sometimes take the wrong look ──⇆
آغوشِ ❲تُ❳ متعلق بهِ جانِ منه 🌸❤️🔥✨
️
4.1
ʸᵒᵘʳ ᵉᵐᵇʳᴬᶜᵉ ᵇᵉˡᵒᶰᵍᶳ ᵗᵒ ᵐʸ ˡᶤᶠᵉ
عشق يعني چشمات . .♡🌸✨
️
3.9
◉━━ ˡᵒᵛᵉ ᵐᵉᵃⁿˢ ʸᵒᵘʳ ᵉʸᵉˢ ━══⇆
بهترین انتخابه قَلب منی تـــــوُ♥🥰
️
3.7
بیتیاس برای من فقط چند تا اسم یا صدا نیست…
یه حسه، یه پناهه، یه آغوش از راه دوره 💜
روزایی که دلم سنگین بود و حرفهام توی گلوم گیر میکرد،
صداشون اومد و گفت: «تو تنها نیستی»
با آهنگاشون گریه کردم،
با حرفاشون قوی شدم،
و با وجودشون یاد گرفتم خودمو دوست داشته باشم ✨
بیتیاس بهم یاد داد زخم داشتن ضعف نیست،
ادامه دادن شجاعته،
و عاشق بودن به خودت یه پیروزیه 💪💜
من با آهنگاشون بزرگ شدم،
با پیاماشون نفس کشیدم،
و باهاشون ️
یه حسه، یه پناهه، یه آغوش از راه دوره 💜
روزایی که دلم سنگین بود و حرفهام توی گلوم گیر میکرد،
صداشون اومد و گفت: «تو تنها نیستی»
با آهنگاشون گریه کردم،
با حرفاشون قوی شدم،
و با وجودشون یاد گرفتم خودمو دوست داشته باشم ✨
بیتیاس بهم یاد داد زخم داشتن ضعف نیست،
ادامه دادن شجاعته،
و عاشق بودن به خودت یه پیروزیه 💪💜
من با آهنگاشون بزرگ شدم،
با پیاماشون نفس کشیدم،
و باهاشون ️
3.2
این متن، فراتر از ابراز علاقه به گروه بیتیاس، نش...
مــــال منی ، سَنــــد قَلبــِت بِنـــامَمِه..•️
4.7
—♥️❥•"𝑀𝑖𝑛𝑒" , 𝐼𝑠 𝑌𝑜𝑢𝑟 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑡'𝑠
𝐷𝑜𝑐𝑢𝑚𝑒𝑛𝑡 𝐶𝑎𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑚𝑖𝑛𝑒...!
𝐷𝑜𝑐𝑢𝑚𝑒𝑛𝑡 𝐶𝑎𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑚𝑖𝑛𝑒...!
من آدم قوی و محکمیم، ولی هر از گاهی، به یه نفر احتیاج دارم که بغلم کنه و بهم بگه، "همهچی قراره درست بشه."
اون آدم میتونه خودت باشه『🌱🌈』️
اون آدم میتونه خودت باشه『🌱🌈』️
4.1
I am a strong person. But once in a while, I need someone to hug me and tell me, "Everything is going to be okay."
این فقط زندگیه قبل ازینکه بفهمی تموم میشه..:)🖤
️5.0
🖤:) 𝑰𝒕𝒔 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒍𝒊𝒇𝒆... 𝑰𝒕'𝒍𝒍 𝒐𝒗𝒆𝒓 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒊𝒕
يه روزى يكى مياد تو زندگيت و انقدر محكم بغلت ميكنه كه همه ى تيكه هاى شكسته شده ات، برميگردن ميچسبن به هم...❤️
3.7
One day someone is going to hug you so tight that all of your Broken pieces will stick back together...
تـو دنیـای منی و هیچ چیـز
قـادر بـه تغییرش نیـست..♥️️
قـادر بـه تغییرش نیـست..♥️️
4.8
ᵞᵒᵘ ᵃʳᵉ ᴹʸ ʷᵒʳˡᵈ ᵃᶰᵈ ᶰᵒᵗʰᶤᶰᵍ
ʷᶤˡˡ ᵉᵛᵉʳ ᶜʰᵃᶰᵍᵉ ᵗʰᵃᵗ••♥️
ʷᶤˡˡ ᵉᵛᵉʳ ᶜʰᵃᶰᵍᵉ ᵗʰᵃᵗ••♥️
مهم نیست فاصله میتونه چقدر دردناک باشه،
نداشتن تو توی زندگیم بدتره.
👩🏻❤️💋👨🏻🥺□~
️
4.1
No matter how painful distance can be,
not having you in my life would be worse.