《شده دلتنگ شوی چاره نیابی جز اشک؟!
من به این چاره بی چاره، دچارم هرشب...
شده در جمع بخندی، در دلت غم باشد؟
من به غمگین ترین حالت ممکن شادم...
شده آیا به کلنجار نشینی که چه شد؟
من به این درد پر ابهام، دچارم هرشب...
شده آیا وسط خنده خود بغض کنی؟
نتوانی به کسی، جز به خودت تکیه کنی؟
شده آن کس که ز جان دوست ترش میدانی
بی وفا باشد و آتش به جهانت بزند؟
شده آیا که غمی ریشه به جانت بزند؟
عاشقش باشی و او دم ز خیانت بزن️
4.3
غمگین خیانت دلتنگی بی وفایی غم تنهایی اشک شبانه ...
شعر غمگین درباره دلتنگی و خیانت:
باهاش خاطراتی ساخته بودم که با هیچکسی نساخته بودم.
کاش میدانست:
کور کرد چشمی را که جز او کسی را نمیدید#
شکاند دلی را که برای کسی جز او نمیریخت#
شکافت قلبی را که جز او بر کسی نمیتپید#
کر کرد گوش هایی را که جز صدای او چیزی نمیشنوید#
اما در آخر!
قلبی ماند که قاتل خودش را میپرستد:)💔🖤
️
5.0
عاشقانه غمگین دلتنگی دوستت دارم عشق یک طرفه
دو چیز تو دنیا خیلی سخته،
یکی منتظر موندنه یکی هم فراموش کردنه!
اما میدونی سخت تر از اون دو تا چیه؟
اینکه ندونی اونی که دوسش داری رو باید فراموش کنی
یا منتظرش بمونی...️
5.0
غمگین دلتنگی حقیقت
آدمک آخر دنیاست بخند
آدمک مرگ همین جاست بخند
دستخطی که تو را عاشق کرد
شوخیه کاغذی ماست بخند
آدمک خر نشوی گریه کنی
کل دنیا سراب است بخند
آن خدایی که بزرگش خواندی
بخدا مثل تو تنهاست بخند
قصه ی لیلی و مجنون همهاش
داستان است و کتاب است بخند
شرح دلتنگی و درد دیگران است بخند
آدمک نغمه ی آغاز نخوان
بخدا آخر دنیاست بخند ...🙂🖤
️
5.0
عاشقانه غمگین عشق یک طرفه دلتنگی آرامش
امروزمیخوامازتوبنویسم.!
ازمحبتهات،ازآغوشپرمهرت،ازگرمیدستات
کهروزیسرپناهمبود.
حالانهازآغوشپرمهرتخبریهستو
نهازگرمیدستاتکهروزیسرپناهمبود.
مینویسمازتو،ازاینلحظههایغمگیندلتنگی.
مینویسمبخاطرتو،چونکهتوبهترینی.
مینویسمبرایتو،چوناینروزهاتمامفکروذکرمی.
مینویسمبهیادتو،چونبهیادتوبودنقشنگترینچیزه.
آره،منمینویسمازتو،بخاطرتو،برایتو،بهیادتو
وشایدازروزهایبدونتو..!(:️
4.4
غمگین عاشقانه دلتنگی یادآوری نوشتن درمانی عشق پایدار این دلنوشته زیبا به ظرافت نشان میدهد که چگونه یاد...
دلتنگیهای عاشقانه: قدرت نوشتن از یاد تو:
این دلنوشته زیبا به ظرافت نشان میدهد که چگونه یاد و خاطره عزیزان، حتی در غیابشان، میتواند منبعی عمیق برای آرامش و بازآفرینی حس پیوند باشد. گاهی اوقات، قلم بهترین همدم است تا با واژهها پلی بسازیم میان دلتنگی امروز و گرمای خاطرات دیروز؛ نه فقط برای تسکین غم، که برای گرامیداشت حضوری که هنوز هم ارزشمند است. این فراتر از مرور گذشته است، این خلق ادامه حضور در زمان حال است.
راهکار:
نوشتن، ابزاری قدرتمند برای التیام و پردازش احساسات است. سعی کنید برای سازماندهی افکار و لمس عمیقتر معنای خاطرات، «ژورنالنویسی» را امتحان کنید. این کار به شما کمک میکند احساساتتان را بهتر بشناسید.
ببین رفیق تو اول کسی هستی که دل منو بردی
ولی انصافا خسته نباشی چون دل یه ادم سرسخت رو بردی و اینکه کسی رو رفیق صدا زدن لیاقت میخواد
تو با لیاقت ترین کسی بودی که من میتونستم بهش بگم رفیق......#♡♡♡️
5.0
رفاقتی مذهبی دلتنگی دختر
گفت:چقد #دوستمداری!؟🫀
گفتم:مگه من #دوستتدارم?💜
یهو #بغضکرد!
خنیدمگفتم:خره من #دیونتم دوست داشتنچیه؟️
5.0
عاشقانه غمگین عشق یک طرفه دلتنگی خسته
نفهم ترین #عضوبدن دلہ .
صبح تا شب براش توضیح میدی ، باز #شب کہ میشہ ، #میپرسہ چرا ؟:)) ️
5.0
غمگین تنهایی حقیقت خسته دلتنگی
یـِـکـی هَـر روز از عِـشـقِـش مـیـگـع و رویـاهـاش!
یِـکـی هـَر روز از اِکـسِـش مـیـگـع و خـاطِـراتِـش!
یِـکـی مـیـخَـنـده و هَـر روز شــادتَـر از دیـروزِشـه!
یـِـکـی گِـریـه مـیـکُـنـه و هَـر روز دِپ تَـر ازدیـروزشـه!
یِـکـی زِنـدِگـی مـیـکُـنـه!
یِـکـی تَـحـمُـل مـیـکُـنـه!
زنـدگی برای همه مثل هم نیست:)))
کوشولو:)
️
5.0
غمگین خسته دلتنگی
هر وقت تونستی بجای گفتن مخشو زدم بگے دلشو بہ دست آوردم اون موقع معنی دوس داشتن رو فهمیدی خب(:♥️️
5.0
غمگین دلتنگی دوستت دارم
تو دلت یه روز برام تنگ میشه.
برای زنگ زدنم، برای پیام دادنم، برای جوری که بهت اهمیت میدادم، جوری که باعث شدم احساس دوست داشته شدن بکنی، جوری که اولویت بودی و ازت مراقبت میشد.
دلت برای دستام وقتی صورتترو لمس میکردم تنگ میشه، دلت برای جوری که درکت میکردم و بهت ارزش داده بودم تنگ میشه.
تو دلت یه روز برای من تنگ میشه،
که احتمالاً دیگه خیلی دیره.
-رامِش.️
5.0
عاشقانه غمگین خسته دلتنگی عشق یک طرفه
لحظات میگذرند، ما تغییر میکنیم، اما همیشه چیزی از گذشته با ما میماند.
خاطراتی که پاک نمیشوند، احساساتی که خاموش نمیشوند...
ما گم شدهایم، در میان دیروز و فردایی که هنوز نیامده است.
Mariツ ིྀ️
5.0
غمگین تنهایی حقیقت دلتنگی زندگی
تا حالا به آخرین نگاه فکر کردین؟
و یا تجربشو داشتین؟
امیدوارم که هیچوقت براتون پیش نیاد ولی آخرین نگاهها همیشه غم انگیزه...
حتی اگه بخنده...
حتی اگر تو چشماش برق باشه...
هرچی که باشه ، اون آخرین تصویر بوده و فکر کردن بهش قلب آدمو مچاله میکنه ، هی فکر میکنی که یعنی تموم شد؟ یعنی دیگه نیست که برات بخنده ، گریه کنه ، غر بزنه ، اعصابتو خورد کنه...
و این افکار میوفته به جون مغزت و پدرتو درمیاره؛
کاش قدر همدیگهرو بدونین ️
5.0
عاشقانه تنهایی غمگین دلتنگی حقیقت
#حرومزادہ فقط #اونی کہ میدونہ چی #ناراحتت میکنہ و #دقیقن همون #کارو انجام میدہ 💔📍️
5.0
غمگین بهترین ها خسته دلتنگی
بﻩ چیﺕ امیﺩﻭﺍﺭ بﺍشم؟!-
بﻩ نبﻭﺩنات یﺍ نصفﻩ نیمﻩ بﻭﺩنﺍﺕ کﻩ هیﭺ فرقﻯ بﺍ نبﻭدنﺍﻃ نﺩﺍﺭﻩ. . . 🖤️
5.0
غمگین تنهایی خسته دلتنگی حقیقت
خورشید به ماه گفت:
جایمان را عوض کنیم
ماه گفت :
آیا میتوانی طاقت بیاری برای کسایی که شبا گریه میکنند؟
خورشید گفت :
آیا تو میتوانی افکار کسانی رو تحمل کنی که برای گریه کردن منتظر شب می مانند ؟
️
3.8
شاخ غمگین حقیقت دلتنگی زندگی
---
در من
صدای نبودنت
مثل طوفانیست
که هیچوقت نمیگذرد.
و من
تنها
با خاطرههایم
درگیرِ سکوتم...🍂🖇
---
#𝕬𝖘𝖎
️
5.0
غمگین دلتنگی
از بدی های مجازی اینکه که:
وقتی ناراحتی نمیتونم بغلت کنم
و کاری کنم که حالت خوب بشه...
فقط میتونم چند خط برات بنویسم که،
آخرش نمیفهمم حالت خوب شد یا نه:)
ولی بدون حال خوب و بدت رو من تاثیر میزاره
پس خوب باش،:))! ️
5.0
غمگین تنهایی خسته حقیقت دلتنگی
دلانه✨
عزیزم ..
من متعلق به آن سپاهی هستم
که نمی خوابند! و نباید بخوابند
تـــــا دیگران در آرامش بخوابند🌱
بگذار آرامش من فدای آرامش آنان شود و بخوابند🥲:)
+وصیت نامه حاج قاسم
#دلانه
#حاج_قاسم️
4.9
عاشقانه مذهبی دلتنگی ادبی بامعرفت
باز باران بی ترانه
میخورد بر بامه گونه
یادم آرد روز غمگین
گردش تقدیر ننگین
فصل رنگین،بغض سنگین...
بی تو هیچ و پوچ و خالی
تلخی ناب نگاهی
یادم آمد چشم هایت،لحن شیرین نگاهت..❤️
همچو کودک می دویدم...
کودکی صد ساله بودم...
یادم آمد حرف تلخی
شاهد این قلب زخمی
با کی دیگه خوش حالی،باور عشقم نداری...
باز باران بی ترانه
می نشیند روی گونه
زنده ام اما چگونه؟!
️
4.3
غمگین شعر شعر غمگین نمادگرایی باران دلتنگی ادبیات فارسی باران در ادبیات فارسی، اغلب نمادی از برکت، پاکی و ...
باران بی ترانه: نمادی از دلتنگی و خاطرات غمگین:
باران در ادبیات فارسی، اغلب نمادی از برکت، پاکی و زندگی دوباره است. اما در این شعر، باران نه تنها تسکیندهنده نیست، بلکه دریچهای به سوی خاطرات تلخ و دردهای گذشته میشود. این وارونگی نمادین، عمق اندوه شاعر را نشان میدهد؛ جایی که حتی عناصری که معمولاً آرامشبخش هستند، به منبعی برای یادآوری غم تبدیل میشوند و تصویری خاص از دلتنگی را میسازند.
راهکار:
زمانی که احساسات عمیق را تجربه میکنید، نوشتن یا گوش دادن به اشعار مشابه میتواند به پردازش و بیان درونیات شما کمک کند. یافتن جامعهای که با شما همذاتپنداری کند، مانند گروههای شعرخوانی در تاو، میتواند تسکیندهنده باشد و حس تنهایی را کم کند.
بی تو دلتَنگ تَرین شاعر ِدلها شُده اَم
وَ اسیر ِ غمُ وتنهاییُ و رویا شُده اَم
خاطراتَت مثل یک سایه به دنبال ِ من ُو
هر کُجا یاد تو آنجاست به آنجا شُده اَم
رودی از عشقُ و محبّت ز مَن آمد به دَرَت
با هَمه کوچکی اَم عازمِ دریا شد ه اَم
اَهلِ " بَم شَهر" چه دانَند ز اندوهُ و فراغ
بی تو آوار ترین شَهرَک دُنیا شُده اَم
بودنَت مُعجزه ای بودُ و نَبودت ته عَجز
کاش می دیدی که بعد ِ تو چه تَنهاشده اَم️
5.0
غمگین شعر خسته عشق یک طرفه دلتنگی
.میگفت #پسرا شاید یہ عمر سرشونو گرم #پارتی رفتن
و #مست کردن با این دختر و اون دختر کنن
اما تهش دلشون پیش یہ #دخترخنگ کوچولو گیره🚶🏿♂🥀'.
️
5.0
غمگین تنهایی خسته عشق یک طرفه دلتنگی
میدونی بدترین اشتباهم چی بود؟
اون دروغ گفت؛#
از اعتمادم سوء استفاده کرد!#
به حرفام گوش نداد!#
نا امیدم کرد"#
ذوقامو به بغض تبدیل کرد:)#
کاری کرد از خوب بودنم حالم بهم بخوره3
ولی من هیچوقت بدشو نخواستم:)
الان لابد فکر میکنید دارم آرزو میکنم که کاش هیچوقت نمیشناختمش:)))
ولی نه؛
الان آرزوم اینه....
کاش همونی که میشناختم میموند🖤💔
اینا اشتباه نبودن!اشتباه من این بود که بار آخر محکم تر بغلش نکردم🥲❤️🔥️
5.0
غمگین تنهایی دلتنگی عشق یک طرفه نامردی
به بهونه بازی دستشو میگرفتم؛ میخندید میگفت اذیتم نکن حالا؛ نمیدونست دلم برای گرفتن دستاش تنگ شده!🖤(:️
5.0
غمگین دلتنگی
امشب بوی خون گرفته ام …!
سرشارم ازبغض هایِ ناامیدی …
اطرافم را حصارهایی پوشانده است از جنس دیوار…
نفسم تنگی میکند … همچون خـُـلـقــَــم !
میخواهم رها شوم … صدا شوم و تمام دلتنگی هایم را فریاد شوم در گوش های آسمان …!
می خواهم اشک بریزم و بهانه بگیرم …
اما
آرام آرام در صفحه ی روزگار محو میشوم
این سرنوشت برخی آدم هاست
تلخ نیست….غریبانه ست…….️
5.0
غمگین تنهایی خسته دلتنگی زندگی
امیدوارم هیچوقت این حس رو نداشته باشی که وقتی یه آدمی که خیلی دوسش داری و دیگه تو زندگیت نیست رو تو خواب ببینی، اینکه به آغوشش گرفتی و اون داره لبخند میزنه.
قشنگه ها، ولی وقتی از خواب پاشی اون حس دلتنگی و یادش ولت نمیکنه"🌑!(:"️
5.0
غمگین تنهایی خسته عشق یک طرفه دلتنگی
امشب از شبای دیگه تنها ترم
دستام سرد تره
چشام خیس تره
قلبم بی کس تره
امشب از شبای دیگه خسته ترم
داغون ترم
بی حس ترم
میدونی چون هنوز برنگشتی پیشم
️
5.0
عاشقانه غمگین خسته دلتنگی عشق یک طرفه
یه شاعر هم اینجوری از چشم افتادن رو توصیف میکنه؛
خراب شد تصویرش..
حتی اگر خدا فرستد
باران اسیدی برای تطهیرش
برف و پاکی برای تشبیهش
محمد و عیسی برای تضمینش
یا که شیطان برای تقصیرش
تمام شد،
خراب شد تصویرش..️
4.6
غمگین شعر عشق یک طرفه دلتنگی ادبی