جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

متن های بلند دلتنگی / بهترین متن دلتنگی [پیشنهادی]

3045 پست
متن های دلتنگی گلچین بصورت بلند , تعداد 3,045 متن دلتنگی به ترتیب بهترین ها برای کپشن و متن های بلندمتن های بلند دلتنگی / بهترین متن دلتنگی [پیشنهادی]
شعر دلتنگی تنها دلتنگی دلتنگی غمگین عاشقانه دلتنگی دلتنگی دلتنگی - جدیدها دلتنگی عربی دلتنگی انگلیسی دلتنگی ترکی کوتاه دلتنگی
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
به خدا عشق به رسوا شدنش می ارزد
و به مجنون و به لیلا شدنش می ارزد

دفتر قلب مرا وا کن و نامی بنویس
سند عشق به امضا شدنش می ارزد

گرچه من تجربه ای از نرسیدن هایم
کوشش رود به دریا شدنش می ارزد

کیستم؟ باز همان آتش سردی که هنوز
حتم دارد که به احیا شدنش می ارزد

با دو دست تو فرو ریختن دم به دمم
به همان لحظه ی بر پا شدنش می ارزد

دل من در سبدی عشق به نیل تو سپرد
نگهش دار، به موسی شدنش می ارزد

توار..🕊!️
5.0
عاشقانه شعر ادبی دلتنگی


When you talk behind me I become happy because
although you mean nothing to me and youre not in my life but a huge part of your mind has 🍷✨been involved with me

وقتی پشت سرم حرف می زنی خوشحال میشم چون با اینکه برام بی ارزشی و تو زندگیم نیستی اما قسمت اعظم ذهنت درگیر منه :))

4.8
شاخ غمگین خسته دلتنگی سکوت
نصب برنامه اندروید تاوبیو
دل را گفتم کی این عشق پایان دارد
دل گفت بنشین و ببین آخر این قصه دیدن دارد

دل را گفتم مگر میدانی که می ماند و میرود
دل گفت که این عشق ارزش جان دارد

دل را گفتم که مگر این عشق منطق دارد
دل گفت کی عشق نیاز به منطق دارد❤️🙃️
4.5
عاشقانه شعر دوستت دارم دلتنگی
دلتنگم
لبخند دروغکی چرا؟
خوب نیستم
مثل قرصی که نیمه شب، بدون آب گیر می‌کند
گیر کرده‌ام در گلوی زندگی
کاش می‌توانستم راحت حرف بزنم
چیزی بگویم از دلتنگی
میان آدم‌های این اتاق مجازی
فقط می‌گویم دلتنگم
این سکوت را دوست دارم
لال بودن را ترجیح می‌دهم
وقتی کسی نیست عمق درد پنهان
شده در حرف‌هایم
را حس کند️
3.6
غمگین حقیقت خسته دلتنگی
مشابه ها
بــه مــرگم راضـیم امـا فـقـط یک ارزو دارم

سـر را لحــظه ی اخـر بـه زانــوی تـو بـگذارم

بپرسی از من آن لحظه که ایا صحبتی داری

بــه جــای اشــهد و ان بـگویم دوستت دارم️
5.0
عاشقانه شعر دوستت دارم دلتنگی ادبی
دعوایِ هیچ عاشقی را جدی نگیر
آدم‌ها هیچ‌وقت با کسی که
دوستش دارند دلِ دعوا ندارند
فقط گاهی صدایشان بلند می‌شود
تا بلندتر از قبل بگویند: تو برایم
مهم هستی، می‌فهمی…؟️
5.0
عاشقانه همسر دلتنگی دوستت دارم
یه وقتایی به جای دوستت دارم بهش بگو:
ازت ممنونم که واسم وقت میزاری و توی شرایط سخت منو اولویت قرار میدی
ازت ممنونم که تو شرایط سخت و دلگیر، به جای سرزنش کردن و وخیم تر کردن حالم، میشینی کنارم و حالمو خوب میکنی
ازت ممنونم که به هر شکلی احساستو بهم نشون میدی و میخوای بهم نشون بدی چه‌قدر برات مهمم.
ازت ممنونم که مراقبمی، پشتمی همیشه و همه جوره حمایتم میکنی
روابط ما نیاز به توجه داره:)️
5.0
Seni sevmek yerine ona söyle:
Zor zamanlarda beni bir öncelik haline getirmek için zaman ayırdığınız için teşekkür ederim.
Yanımda oturup zor ve üzücü bir durumda kendimi daha iyi hissetmemi sağladığın için teşekkür ederim, azarlamak ve durumumu ağırlaştırmak yerine.
Bana herhangi bir şekilde nasıl hissettiğini gösterdiğin ve ne kadar önemli olduğumu gösterdiğin için teşekkür ederim.
Bana her zaman destek olduğun içi
عاشقانه دوستت دارم دلتنگی همسر
- الک‍‌ی #اروم‍‌ش نک‍‌ن . .
- ال‍‌کی بش ن‍‌گو #دوص‍‌ت دارم ؛)'
- ال‍‌کی #ب‍‌غلش نک‍‌ن ،،
- الک‍‌ی #واب‍‌س‍‌تش ن‍‌کن ~ .
- لع‍‌ن‍‌تی اون ب‍‌عد ط #داغ‍‌ون می‍‌شه : ) !️
5.0
شاخ غمگین خسته دلتنگی عشق یک طرفه
ه‍‌ر ل‍‌ح‍‌ظ‍‌ه‍‌
ه‍‌رثان‍‌ی‍‌ه‍‌
ه‍‌ر دق‍‌ی‍‌ق‍‌ه‍‌
ه‍‌ر س‍‌اع‍‌ت‍‌
ه‍‌ر روز
ه‍‌ر م‍‌اه‍‌
م‍‌ن‍‌ ب‍‌ه‍‌ ف‍‌ک‍‌رت‍‌م‍‌
اخ‍‌ه‍‌ چ‍‌را ن‍‌م‍‌ی‍‌خ‍‌وای‍‌ی‍‌ ب‍‌ف‍‌ه‍‌م‍‌ی‍‌
م‍‌ن‍‌ دوس‍‌ت‍‌ دارم‍‌م‍‌م‍‌م‍‌ 〈...〉

5.0
عاشقانه غمگین دوستت دارم دلتنگی عشق یک طرفه
ک‍‌اش‍‌ ب‍‌ع‍‌د ع‍‌ز چ‍‌ن‍‌ س‍‌اع‍‌ت‍‌ آن‍‌ ب‍‌ش‍‌ی‍‌ ب‍‌ب‍‌ی‍‌ن‍‌ی‍‌ ه‍‌زارت‍‌ا پ‍‌ی‍‌ از پ‍‌ی‍‌وی‍‌ اون‍‌ ب‍‌رات‍‌ اوم‍‌ده‍‌:)️
5.0
غمگین دلتنگی
آره م‍‌ن ان‍‌ق‍‌در اح‍‌م‍‌ق ب‍‌ودم ک‍‌ه ه‍‌رچ‍‌ق‍‌در ب‍‌ه‍‌م ب‍‌دی م‍‌ی‍‌ک‍‌ردی ب‍‌از ت‍‌وی ت‍‌ک ت‍‌ک ک‍‌ارات دن‍‌ب‍‌ال ی‍‌ه چ‍‌ی‍‌ز خ‍‌وب م‍‌ی‍‌گ‍‌ش‍‌ت‍‌م م‍‌ن‍‌ط‍‌ق‍‌م‍‌و ق‍‌ان‍‌ع ک‍‌ن‍‌م ت‍‌و آدم ب‍‌دی ن‍‌ی‍‌س‍‌ت‍‌‌ی.️
5.0
خیانت مهربانی دلتنگی
°
همیشه
اونی که عاشق تره...
یکم بیشتر حساسه
یکم زیادتر بغض می کنه
یکم سریعتر دلش تنگ می شه
همیشه اونی که عاشق تره
قلبش یه نمه تند تر میزنه وقتِ بوسه...
یکم کم طاقت تره...
یکمی زودتر می بخشه، می گذره...
همیشه اونی که عاشق تره...
میگه "یکم بیشتر پیشم بمون"...
"یکم دیگه پیاده بریم"
"یکم دیرتر جدا بشیم"...
دوست داره یکم بیشتر بمونه...
همیشه اونی که عاشق تره....
یکم زودتر میره اما همیشه بر می گرده
براش سخت تره دیدنت با ی️
5.0
غمگین تنهایی عشق یک طرفه دلتنگی خودکشی
هیچ کس ویرانیم را حس نکرد😕🖤
وسعت تنهائیم را حس نکرد😔🖤
در میان خنده های تلخ من😅🖤
گریه پنهانیم را حس نکرد😭🖤
در هجوم لحظه های بی کسی🥺🖤
درد بی کس ماندنم را حس نکرد😞🖤
آن که با آغاز من مانوس بود💔🖤
لحظه پایانیم را حس نکرد🥹💔🖤
5.0
غمگین شعر خسته دلتنگی
‌سلام ما به مهدی و به قلب آسمانی‌اش 🌺

سلام ما به پاکی و به لطف و مهربانی‌اش 🌺

سلام ما به لحظه‌ای که می‌رسد ظهور او 🌺

سلام ما به لحظه‌ای که می‌رسد عبور او🌺

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج🤲🥹️
4.6
مذهبی دلتنگی
تنهایی این نیست که کسیو نداشته باشی
تنهایی ینی:
دورت شلوغه اما کسی نیست پیشش گریه کنیـ
دورت شلوغه اما نتونی ب کسی بگی بغض کردیـ
دورت شلوغه اما نتونی کسیو بغل کنیـ
دورت شلوغه اما نتونی از ته دل داد بکشی جیغ بزنیـ
دورت شلوغه اما برا هبچکی مهم نیسیـ
تنهایی رو فق تو این موقعیت میشه فهمید سید......(: ️
5.0
غمگین تنهایی دلتنگی
دخترع داد میزد میےگفـ :)
بہش بگید برگردح:)🚶‍♀
بہش بگید دستم پر سوراخ سرمح :) 🖐🏻
بہش بگید دلم تنگ شدع براشـ :)🥀
بہش بگید سیگار میکشمـ :)🚶‍♀🚬
بہش بگید قلبم داغونح :)💔🥀
بہش بگید‌ دست‌ اون‌ دخترع رو‌ نگیرح :)
بہش بگید حسودمـ :)
بہش بگید حالم خرابح :)
بہش بگید نفسش بودمـ :)
بہش بگید خستع شدمـ :)
بہش بگید …
بگید…
دوسش دارم🥺️
5.0
غمگین دلتنگی
چقد بده ک ب وجود ی ادم تو زندگیت وابسته بشی ولی مجبور بشی ولش کنی
چقد خوبه که یکی با محبتا و مهربونیاش تورو درک کنه و حامیت باشه و چقد بده که دیر همه اینارو بفهمی و کار از کار گذشته باشه :)️
5.0
غمگین خسته دلتنگی
کاش دلتنگی هم مثل اشک بود
می ریخت وتمام می شد
می ریخت وسبک می شدی
آن وقت مجبورنبودی
هرروزحجم عظیمی ازدلتنگی ها
راباخودت به این طرف وآن طرف ببری:)️
4.9
غمگین بهترین ها حقیقت دلتنگی
-چرا انقد حسودی ميكني؟
+حسودی نميكنم من ادعاي مالكيت ميكنم
حسوديی برای زمانيه كه يه چیزیو ميخوای كه واسه تو نيست
ادعاي مالكيت يعنی دفاع كردن از چیزی كه همين الانشم واسه توعه...!(:️
5.0
عاشقانه فلسفی دوستت دارم دلتنگی حقیقت
بر عشق تو سوگند که ویران تو هستم،
از خود شده‌ام جدا پریشان تو هستم،
من پیش که گویم که این قصه هجران..
چون ابر بهاران همه باران تو هستم،
ای یار سفر کرده من کی تو بیایی؟
بازای که درمانده درمان تو هستم،
وان خانه دل سوخت از این وادی هجران،
در کنج ز این خانه غزل خوان تو هستم،
با دست خودم بر دل خود صد بار نوشتم...
بر عشق تو سوگند که ویران تو هستم!:)️
5.0
عاشقانه غمگین شعر بهترین ها عشق یک طرفه دلتنگی دوستت دارم
روی قبرم بنویسید به یک خط درشت
حسرت دیدن دلدار آخر مرا کشت
بنویسید کسی برایم گریه نکند
چون که خوردم ز همه خنجر آلوده ز پشت
بنویسید توقف نکند هیچ کسی
نشود هیچ کس مدعی هم نفسی
زنده بود بخدا هر چه کشیدم فریاد
نه کسی بود در این شهر،نه فریاد رسی.........🚶🏽‍♀❤️‍🩹️
4.9
غمگین شعر حقیقت خسته دلتنگی
یہ‌ #نصیحت: م‍‌واظب #خ‍‌و‍دت باش.
یہ‌ #خ‍‌واه‍‌ش:هیچ وقت #ع‍‌وض نش‍‌و.
یہ‌ #آرزو: ف‍‌رام‍‌وش‍‌م #نک‍‌ن.
یہ‌ #دروغ: دیگہ‌ #دوستت ن‍‌دارم.
یہ‌ #حقیقت: دل‍‌م ب‍‌رات #تن‍‌گ ش‍‌د.،
5.0
غمگین تنهایی دروغ دلتنگی
‌‌#ن‍‌ف‍‌هم‍‌‍‌ ت‍‌ری‍‌ن ع‍‌ضو ب‍‌دن دل‍ہ . .'!
ص‍‌ب ت‍‌ا ش‍‌ب ب‍‌راش ت‍‌وضی‍‌ح م‍‌‍‌ی‍‌دی'! ب‍‌از ش‍‌ب ک‍ہ م‍‌‍‌ی‍‌ش‍ہ م‍‌‍‌ی‍‌پ‍‌رس‍ہ:
#چرـا‍‌ !?:)️
5.0
غمگین جدایی دلتنگی سکوت
تو نبودی و به پاهای خدا افتادم
دست بی‌رحم‌ترین ثانیه‌ها افتادم

تو نبودی و تب فاصله‌ها پیرم کرد
عاشق شعر شدم، شعر زمین‌گیرم کرد

مثنوى کردمت و شُکر به جا آوردم
توى هر بیت فقط اسم تورا آوردم

آرزو کردمت و بغض نوشتم حالا
پاى تو آب شده خشت به خشتم، حالا

قد یک خاطره گهگاه کنارم بنشین
نه عزیزم! خبری نیست، از آن دور ببین

گریه‌ی مرد غریب ست، ولی حادثه نیست
غرق رویای خودش بود، غریبانه گریست️
5.0
عاشقانه شعر دلتنگی ادبی
‌     ‌‌     ‌‌          ‌‌     درس‍‌تہ #ق‍‌س‍‌م‍‌ت ه‍‌م ن‍‌ش‍‌دی‍‌م . .
ول‍‌ی ت‍‌ا ه‍‌م‍‌ی‍‌شہ یہ گ‍‌وشہ ع #ق‍‌لب‍‌م م‍‌ی‍‌م‍‌ون‍‌ی . !
‌‌‌‌‌
‌‌‌
‌🌱⃢✨➤︎︎ایـــدام
╭┄┅┄┅┄┄┅┄𔘓┄𔘓┄┅┄┄┅┄┅┄╮
5.0
غمگین لاشی دلتنگی
.

ولی ☽︎ تُــــو ☾︎
بودنِت‌اونقد‌قشَنگه،که‌قُربـــونِ‌هَر
لحظه بودنِـــت‌کنارَم‌برم دلبر...🫀🤍''🫂•

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‎.🫠️
4.7
عاشقانه دلتنگی
کی فهمیدی منو؟ کی حواست بود به حالم؟ به اینکه چی میخوام؟ به اینکه چی کم دارم؟ کی منو دیدی؟ منو شنیدی ، منو خوندی و درکم کردی؟ کی اینو فهمیدی که اینهمه سوال پیچ کردنام واسه اینه که دوست دارم ، اینهمه گیر دادنام واسه اینه که نگرانتم ، هوم!؟ بزار من بگم ، هیچوقت :)
وقتی هیچکدوم از اینارو نمیفهمیدی ، توقع فهمیده شدن و درک کردن هم نداشته باش!️
4.9
غمگین حقیقت دلتنگی نامردی
میزنم عینک به چشم ، درس می‌خوانم ولی ؟
پنج ساعت روی یک خط ، مانده ام از فکر تو . . .

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌️
5.0
غمگین حقیقت دلتنگی