نیاز دارم برم یه جایی گمو گور شم که هیچ آدمی اونجا نباشه. نیاز دارم اینقدر بخوابم که وقتی از خواب پا شدم خیلی چیزا تغییر کرده باشن. نیاز دارم که یکی از ته دل دوسم داشته باشه و واقعا براش مهم باشم. نیاز دارم بهترین پلی لیست دنیا مال من باشه. نیاز دارم هر چیزی که تو مغزم بهش فکر میکنم واقعی شه:))️
این بیت کوتاه، عمق سکوت را به عنوان نمادی از حرفه...
سکوت تلخ دل پر از حرف:
این بیت کوتاه، عمق سکوت را به عنوان نمادی از حرفهای ناگفته و احساسات انباشته به تصویر میکشد. سکوت اغلب نه به معنای آرامش، بلکه به معنای فشردگی و سنگینی احساسات است. این پدیده در روانشناسی به 'سرکوب عاطفی' معروف است.
راهکار:
برای تخلیه احساسات، نوشتن یا صحبت کردن با یک دوست مورد اعتماد را امتحان کنید. بیان کردن حرفهای درونتان به کاهش فشار روانی کمک میکند.
اگه اذیتت میکنم، اگه قهر میکنم، اگه بهونه میارم، اگه ازت ناراحت میشم، اگه سرت حسودم، اگه سرت عصبی میشم؛ همهیِ اینا فقط به این دلیله که دوستت دارم و تو برایِ من خیلی مهمی. وگرنه میتونی بیای رفتارمو با بقیه ببینی و بفهمی من خنثی ترین آدم از دید افراد غریبهام.️