:
کاش یکی بود میگفت :
میدونم چقد حالت بده
و بغل میکرد . .••͜🕊
دلتنگی مثل نشتی گازه ، نه صدایی داره نه بویی و نه هیچ رنگی... اما آروم آروم میکشتت :)
️مدام زخم میزند...!️
بیچاره دلی که در نگاهی گیر است ....️
خودم اینجا،دل من پیش تو سرگردان است...!
️
خودم را
خوب سنجیدم
بدون تو نمی ارزید....!
🍁🧡️
که چه ها کرد
فراقت با من ..!
•| عراقی️
•| امیر حیدرپور️
رفتنت
آنقدر ها هم که فکر میکنی
فاجعه نیست
من مثل بید های مجنون
ایستاده میمیرم :)
لُکنت فقط از کارماندن زبان نیست
چشم ها هم گاهی روی یک چهره
گیر میکنند .
من کل شهرو تواتاقم پیاده رفتم . .🖤
️این حوالی دلم هواتو کرده دلم پر زده برای عطر تنت و بوسه ای از لبانت
️چه کردم با خودم
که مرگ و زندگی
برام فرقی نداره...♪♪♪
کآشخاطِراتِتَمرَفدَنبَلَدبودَن!••͜
ᴋ̸ᴀ̸Ꮥ̸ʜ̸ᵏᵠᵃᵗᵉʳᵗᵉᵗᵐʀ̸ғ̸ᴅ̸ᴀ̸ɴ̸ᵇˡᵃᵠʙ̸ᴜ̸ᴅ̸ᴀ̸ɴ̸•͜•
+میدونی چی خیلی سخته ؟
_چی ؟
+این که حس کنی به زور داره جوابتو میده :)
دلتنگی هیچوقت تمومی نداره .🖤✨.
من شبا با یاد تو سر میکنم روز ها با صدایتツ💔
️من میگم، فاصلهی بین آدمایی که هم دیگه رو دوست دارن :) ️
«بعد از تو هیچ در دلِ سعدی گذر نکرد.»
️
لبم آواز میخواند، دلم انبار باروت است..️
^^ پسَــرے کِہ دَرد داشتــْـْـْ
خِیلے حَـرڣ داشتــ
وَلے یہ صِـدا اَز دَرون می گُفټ
هیس خَفِہ شُو مَرد باشــ ☠༻ıll
***
هیچی سختتر از این نیست که؛ منطقی فکر کنی وقتی احساساتت دارن خفت میکنن.
️یہ چیزایے هست ڪـہ هیچ وقت نمیشہ اونا رو برگردوند
سنگے ڪہ پرت میشہ⇒
حرفے ڪہ زده میشہ⇒
موقعیتے ڪہ از دست میره⇒
زمانے ڪہ میگذره⇒
دݪے ڪہ میشڪنہ⇒
هیچ وقت نمیشه اینا رو برگردوند
پس هواست باشہ...!!!🙂
ب شـوق ایـنـکـح ط خـابـمـی هـر شـب مـیـخـابـم(:
️وقتی دلتنگ باشی هزاربارم از این شونه به اون شونه غلت بزنی، این شب صبح نمیشه!
️هنو بغض تو گلو منه .....!
چ زشت ,,,,, :)
وقتی میرم تو فکرت،هیچ تضمينی نیست زنده بیرون بیام(:)
️