رو مخ ترین قسمت قطع ارتباط کردن با کسی که باهاش صمیمی بودی اونجاست که هی میخوای اتفاقاتی که تو طول روز میوفته رو واسش تعریف کنی ولی یادت میوفته که دیگه نباید باهاش در ارتباط باشی.🙂🖤️
تابستان فصلى خوبى براى رفتن نبود! نه باران مى بارد كه اشک هايم را بپوشاند... نه برف مى بارد كه رد رفتنت آب شود... نه برگ زردى كه با لگد حرص نبودنت را؛ سرش خالى كنم... ‹ در اين هوا فقط داغ رفتنت دلم را مى سوزاند... ›')!🖤️
عشق... گاهی این کلمه سه حرفی آنقدر بیرحم میشود. که تمام دنیارا در تو خلاصه میکند. و تو بی رحم تر از عشق... خودت را در خاطرات خلاصه کردی. حالاخاطرات خودشان را بالاخره تعبیر کردند. تو رفته ای و پایان دادی به دنیایی که در تو خلاصه شده بود. میدانی نتیجه ی بازی بی رحمانه تو و عشق به کجا رسید!؟! من میدانم... بالاخره خاطرات مرا از پای درآوردند. ️