﹝بهار میگذرد،
خیز و دستِ دلبر گیر..^^✨﹞
#رهۍمعیری🌱
️﹝بهار میگذرد،
خیز و دستِ دلبر گیر..^^✨﹞
#رهۍمعیری🌱
️دلتنگی،
اتفاق عجیبی است.
گویی که خواهی مُرد،
ولی نمی میری.
#جمال_ثریا
به لطفِ عشـق،
تمرین میڪنم یڪتاپرستے را !
[فاضل نظری]
️شمع کج آخر بسوزاند پرده فانوس را قوم بی غیرت چ داند قیمت ناموس را
️ما به کسی که حالمان را اندکی بفهمد جانمان را میدهیم!
️گر نمی کوشی به درمانم به آزارم مکوش
مرهم دل نیستی بر سینه پیکانی چرا ..
#حمیدسبزواری
هر صبح بوی تو میدهد پیراهنم
بس که تمام شب
تنگ در آغوش گرفتهام،خیالت را...
شاملو عاشق آیدا نبود
اون داشت آیدا رو زندگی میکرد ؛
میفهمی چی میخوام بگم ؟
عاشق نباش زندگیش کن . . .
یارانِ نو گرفتی و ما را گذاشتی
ما بیتو ناخوشیم،اگر تو خوشی زِ ما.
[مولانا]
داروی دردم گر تویی
در اوج بیماری خوشم...
[مولانا]
️به قول سعدی
«ترسم چو باز گردی، از دست رفته باشم».
.
آه بزن !
که آهِ تو ،
راه کند سوی خدا....!!
ای من به فدای آنکه دلش با زبان یکیست
#حافظ
️در چشم های تو هزار شجریان ربنا میخواند:)
️خوش باش دمی که زندگانی ایت است.....
️"در هر فلكى مردمكى مى بينم
هر مردمكش را فلكى مى بينم"
بوسیدمش ! دیگر هراس نداشتم جهان پایان یابد ، من سهمم را از جهان گرفته بودم .
️چنانیم بی تو
چو ماهی به خاک...
👤 فردوسی
️در جام من، می پیشتر کن ساقی امشب...
️وقتی میخواین سراغشرو بگیرین مثل وحشی بافقی بپرسین: باعث خوشحالیِ جان غمگین من کجاست؟!
️موج را
آغوش سنگ آرام میسازد، بمان...
• مژگان عباسلو
️