بیا تا #لیلی و #مجنون شویم افسانه اش با من..
#خدایا عاشقان را غم مده #شکرانه اش با من...♥️️
#خدایا عاشقان را غم مده #شکرانه اش با من...♥️️
4.0
عاشقانه شعر دوستت دارم گویی همه خوابند
کسی را به کسی نیست..!
زندگی
چون قفسی است....
قفسی تنگ،
پر از تنهایی...
ما را از مرگ می ترسانند
انگار ما زنده ایم!
•احمد شاملو
زِ چِشمانت مَسیح میبارد...
_بیمار
بر داغ دل ما،
مانده غوغای سکوت...
• شهرزاد
اشتباه انسان اول در ابتدا رهگذرند سپس میهمان می شود و بعد صاحبخانه
️به چهره ها و راه ها
چنان نگاه می کنم
که کور می شوم
چه مدتی ست دلبرا،
ندیده ام تورا؟
•رضابراهنی
️ما که دل کندیم از او، دیگر چه فرقی می کند باسگان زرد باشد یا شغالان سیاه؟!
️🗯 یغما گلرویی
دو قدم مانده که پاییز به یغما برود
این همه رنگ ِقشنگ از کف ِدنیا برود
هرکه معشوقه برانگیخت گوارایش باد
دل ِ تنها به چه شوقی پی ِیلدا برود؟
"عشق" آن پیچکِ وحشیست که بر قامتِ دل
تنگ می پیچد و می پیچد و می خشکاند...!