﮼عشق به عمݪِ نه به حرف..!️
4.9
پاتریک: باب اسفنجی ماه چقدر قشنگه میخوای ماهو فقط کافی لب تر کنی ♥🌙👑️
4.0
Patrick: Sünger Bob, ay ne kadar güzel, sadece ayı öpmen gerekiyor ♥🌙👑
این دیالوگ زیبا از دنیای باب اسفنجی، نمونهای دوست...
حقا ک غمت از خودت وفادار تر است️
4.9
تورو با عشق دوست دارم...♡️
4.8
seni aşkla seviyorum
مشابه ها
از اینکه بهم بی توجهی بشه متنفرم! ️
4.9
میدونید من به چیم افتخار میکنم؟️
4.8
من به ترک بودنم به ایرانی بودنم به پرسپولیسی ایرالکویی رئالی بودنم و به پدرم.شما به چی افتخار میکنید؟🙂
شب تا صب با ستاره ها؛رقصیدیم ما باهم کنار ماه..(:️
4.9
آهنگ بارون از سوگند..:)
بهترین کلید دنیا دست هامون باشه 🖤️
5.0
Dünyanın en guçlu kılıtı ellerimiz olsun
- تۅ مثݪ رۅیآیـے میمۅنـے ڪـہ میدۅنم هیچ ۅقت بـہ ۅاقعیت تبدیݪ نمیشه....🖤️
4.9
تاحالا شده با خودت بگی کاش زمان برگرده یبار دیگه با عشق نگام کنه؟:)️
4.1
براجان اولوب اوز اوزیوه دیسن کاش زمان قییده دالیا جنه عشقینن باخا گوزلریمه؟:)
این آرزو، تجلی حس نوستالژی است؛ پدیدهای که در روا...
پاڪ میڪنـے یـہ رۅز عڪسـے ڪـہ میترسیدـے پاڪ شه!:)🖤️
4.9
رفیقم کجایی
دلم فقط تو خواهی❤️
دلم فقط تو خواهی❤️
5.0
دوستوم هارداسان اورییم سنی ایستی
"دوس داشتنت بوی بارون میده•••" 🌊🌿️
4.9
بعضی وقتا چشمها، جملههایی که لبها نتونستن تموم کنن، رو تموم میکنن💔️
4.9
Bazen dudakların bitiremediği cümleleri gözler tamamlar
تو را آنقدر دوست دارم که اولین و آخرین اولویت زندگی ام تو هستی. ️
4.8
.Seni o kadar seviyorum ki, Hayatimin ilk ve son onceliği sensing
ஜ۩۞۩ஜ ๛چشام بجز تو کسیو نـבیـב 💎👸 ஜ۩۞۩ஜ️
4.8
💎👸Gözlerimi senden başka kimse görmedi
جَهان دیوانهی بی دَردِسَر میخواست...
که مَن بودَم...!
🕊️🩵️
که مَن بودَم...!
🕊️🩵️
4.9
دخترم…
آروم، عمیق، ولی پر از حرفای نگفته 🌸️
آروم، عمیق، ولی پر از حرفای نگفته 🌸️
4.1
این عبارت کوتاه، یادآور اهمیت توجه به لایههای پنه...
وقتی پیر بشم و آلزایمر بگیرم، همه رو به اسم تو صدا میزنم.
️
4.8
Yaşlanıp Alzheimer olduğumda, herkese senin adınla hitap edicem👵🧓
نوازندگان به دنبال موسیقیِ چشمان تو میآمدند که دورهگرد شدند.️
4.9
توی دستاتم قلبه 🤍
هی میگه دوستت دارم 😍️
هی میگه دوستت دارم 😍️
4.5
در روانشناسی، ابراز علاقه فقط یک کلمه نیست، بلکه ن...
همیشـه میگفـتی:( شاهی گدایـی کن
ظـالم بمون اما مـظلوم نـمایی کن!)↻♬️
ظـالم بمون اما مـظلوم نـمایی کن!)↻♬️
4.9
Həmişə deyirdin ki:(yalvar
♬(!Məzlum olun, amma məzlum davranın
♬(!Məzlum olun, amma məzlum davranın
چیزی که من میخوام تـــــــــــ♥️ـــــــــویی️
4.8
Benim istediğim Sensin
ولی من فقط دوست داشتن کسی که برای خوشحالیم تلاش میکنه رو باور میکنم️
4.9
♾♾💍و منی که به شدت 💙نیازمند💙بودن در کنار توام💍♾♾️
5.0
«این روزهای زندگی ساده نیست ، “تُ” باعث شدی تحمل کنم♥️🖖🏼» ️
4.8
"Hayatın bu günleri kolay değil" "sen"dayanmamı sağladın ️
تو زیباترین دلیل برای لبخند لبامی
️
4.8
🌼⃤ Dudaklarımın gülümsemesinin
en güzel sebebisin ♡🥰
en güzel sebebisin ♡🥰
دوستت دارم های با ارزشت را در زندگی به کسی بگو که لیاقتش را داشته باشد.️
4.9
Seni seviyorum, hayattaki değerli şeylerini .bunu hak eden birine anlat