من تاپای جان، پایِ این عشق ماندهام... 🥹💙️
4.3
𝕴 𝖍𝖆𝖛𝖊 𝖑𝖊𝖋𝖙 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖊𝖊𝖙 𝖔𝖋 𝖙𝖍𝖎𝖘 𝖑𝖔𝖛𝖊 𝖚𝖓𝖙𝖎𝖑 𝖒𝖞 𝖋𝖊𝖊𝖙
اگر روزی نقصی در تو ببینم .میگویم چشمان من چشمانی معیوب است :))))))️
5.0
If one day I see a defect in you, I will say that my eyes are defective :))))))
ط وصلِهیِ جونِ منی..😌♥️🌿🖇🔖️
4.5
╭═══ ♥ ═════╮
ᵞᴼᵁ'ᴿᴱ ᶜᴼᴺᴺᴱᶜᵀᴱᴰ ᵀᴼ ᴹᴱ
╰════♥═════╯
ᵞᴼᵁ'ᴿᴱ ᶜᴼᴺᴺᴱᶜᵀᴱᴰ ᵀᴼ ᴹᴱ
╰════♥═════╯
ت برا من بیشتر از یه دوست معمولی هستی!(:️
5.0
➖⃟💜••𝗜 𝗧𝗛𝗜𝗡𝗞 𝗢𝗙 𝗬𝗢𝗨
ᴀs ᴍᴏʀᴇ ᴛʜᴀɴ ᴀ ғʀɪᴇɴᴅ.
ᴀs ᴍᴏʀᴇ ᴛʜᴀɴ ᴀ ғʀɪᴇɴᴅ.
مشابه ها
خیلی زخما رو نادیده گرفتم فقط بخاطر اینکه
چاقو دسته اونایی بود که ...
دوسشون داشتم :))️
چاقو دسته اونایی بود که ...
دوسشون داشتم :))️
3.6
Zakhm Eshgh
اگـهلـحـظه اے بـیـنمـوندنو رفـتـن شــڪ ڪردے فـقـط بـا یـه خدافـظـے خوشـحـالـܩ کـن◍•ᴗ•◍️
3.2
...
تاوان قلبمو نصـف شــب چشــام پـس داد🚶🏻️
4.9
He gave me a glimpse of my heart's reward in the middle of the night
—(••÷ 🎀 𝑒𝓊𝒹𝓃𝒻 🎀 ÷••(—
تا خدا است نا امید حرام است
🌬🌬🌬🌬🌬🌬🌬🌬🌬️
تا خدا است نا امید حرام است
🌬🌬🌬🌬🌬🌬🌬🌬🌬️
4.5
🐻💔 ⓌᶤĎᶰ๔ 👊🐨꧁༒•𝕖Ǘ𝔻nƒ•༒꧂تا خدا است نا امید حرام است
✔🌬🌬🌬
✔🌬🌬🌬
"تُــــو♡ خَتـمِ تَمـامِ دِلبَـرانی.. ♥🧿🔖🍻️
4.4
ٰ𝒴ℴ𝓊 𝒶𝓇ℯ 𝓉𝒽ℯ ℯ𝓃𝒹 𝒪𝒻 𝒶𝓁𝓁 𝒸𝒪𝓂𝓅𝒶𝓈𝓈𝒾𝒪𝓃💍
مانند اوّلین برفی
بیآن ک بدانی، خوشحالم میکنی💗🫀🫶✨! ️
5.0
«کالثلج الاول انت
تسعدنی دون ان تشعر.»
تسعدنی دون ان تشعر.»
«دوستت دارم» توی هر رابطهای فقط یه شروع به حساب میاد.
رابطه به تعهد، رفاقت، صداقت، صبر و حوصله، اعتماد، احترام، توجه، بالغ بودن، به توافق رسیدنها، مهر و محبت، رابطهی عاشقانه و بخشش نیاز داره تا به موفقیت منجر بشه.
«بهصورت برابر از سمت دو طرف رابطه.» ️
رابطه به تعهد، رفاقت، صداقت، صبر و حوصله، اعتماد، احترام، توجه، بالغ بودن، به توافق رسیدنها، مهر و محبت، رابطهی عاشقانه و بخشش نیاز داره تا به موفقیت منجر بشه.
«بهصورت برابر از سمت دو طرف رابطه.» ️
4.9
از صخره ی قلبم انداختمت پایین چون دیگه تو رو نمیخوام و مال من نیستی😑💘🤞🗻️
3.6
این عبارت، با تشبیه رها کردن معشوق به انداختن از ص...
مَِاَِلَِکَِیَِتَِ مَِنَِوَِ بَِـَِہَِ چَِاَِلَِشَِ نَِکَِشَِ لَِیَِتَِلَِ بَِچَِ.َِ.َِ!َِ -َِ️
5.0
𝕯𝖔 𝖓𝖔𝖙 𝖈𝖍𝖆𝖑𝖑𝖊𝖓𝖌𝖊 𝖒𝖞 𝖔𝖜𝖓𝖊𝖗𝖘𝖍𝖎𝖕 𝖑𝖎𝖙𝖙𝖑𝖊 𝖇𝖎𝖙𝖈𝖍...!
عشق ما مثل یک عصر بارانی بود؛ زیبا، زودگذر و تمامشده با یک طوفان. ⛈️🌹️
4.1
تشبیه عشق به عصر بارانی، یادآور نظریه «گذرا بودن ل...
﮼بهایِ وصل تو گر جان بُـوَد خریدارم!♥️️
4.9
If I need to die to see you, I do it!
میخوامت
از مامان باباتم نمیترسم^^♥️️
از مامان باباتم نمیترسم^^♥️️
4.7
𝗜 𝗪𝗔𝗡𝗧 𝗬𝗢𝗨
ᴀɴᴅ ᴀɪɴ'ᴛ ᴀғʀᴀɪᴅ ᴏғ ʏᴏᴜʀ ᴘᴀʀᴇɴᴛs
صاحبِ آرامشِ روحَمـــی « طُ♡ »..!💞
️
4.6
Yᴏᴜ ᴀʀᴇ ᴛʜᴇ ᴄᴏᴍғᴏʀᴛᴇʀ ᴏғ ᴍʏ sᴏᴜʟ...
Yᴏᴜ ᴀʀᴇ ᴛʜᴇ ᴄᴏᴍғᴏʀᴛᴇʀ ᴏғ ᴍʏ sᴏᴜʟ...
همیشه پـای)؏شـق(در میـان اسـت♥️️
5.0
♥️always LOVE involved
غرور خیلی بده بزار کنار
-چرا؟
+چون خیلی چیزارو از دست میدی…
-مثلا؟
+من 👨
Abtin mosawi ✓️
5.0
-leave your pride behind , it’s so bad
+why?
-because you will lose many things…
+like what?
-Me
Abtin mosawi ✓
"هَمیـشـ∝ـگـےِ" قلبــــم باش 🩺♥️ ️
5.0
ᴮᴱ ᴵᴹᴹᴼᴿᵀᴬᴸ ᴵᴺ ᴹᵞ ᴴᴱᴬᴿᵀ ━─⇆
از تو در گوش شمعدانی ها گفتم :
گل دادند
چه زیبا عاشقت شدند
از زبان باران شعر گفتم
تو را سرودم
قطره های جا خوش کرده در آغوش ابرها
عطر گیسوی تو را باریدند🌧🌬
آن هنگام از لابلای انگشتان سبز درختان
همچون تکه ای از نور
بر من تابیدی🌔💫
دیدمت
و با صدای سارها و چکاوک ها
بر دامن نارون ها
تو را زمزمه کردم
چه عاشقانه
سر بر شانه ی شعرم نهادی
ای خو گرفته جانِ من
به هوای تو ...🌊🌪️
گل دادند
چه زیبا عاشقت شدند
از زبان باران شعر گفتم
تو را سرودم
قطره های جا خوش کرده در آغوش ابرها
عطر گیسوی تو را باریدند🌧🌬
آن هنگام از لابلای انگشتان سبز درختان
همچون تکه ای از نور
بر من تابیدی🌔💫
دیدمت
و با صدای سارها و چکاوک ها
بر دامن نارون ها
تو را زمزمه کردم
چه عاشقانه
سر بر شانه ی شعرم نهادی
ای خو گرفته جانِ من
به هوای تو ...🌊🌪️
4.9
ط بُزُرگتَرین°نیازِ°مَنی🔗❤️️
4.9
{𝗬𝗼𝘂 𝗮𝗿𝗲 𝗺𝘆 𝗴𝗿𝗲𝗮𝘁𝗲𝘀𝘁°𝒏𝒆𝒆𝒅°}❤️🔗
🦋 انرژیِ مثبت فقط ضربانِ قَلبت...🌼
💜️
4.4
➖⃟♥️🍃••𝒀𝒐𝒖𝒓 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕𝒃𝒆𝒂𝒕 𝒊𝒔 𝒂 𝒌𝒊𝒏𝒂 𝒐𝒇
𝒑𝒐𝒔𝒊𝒕𝒊𝒗𝒆 𝒆𝒏𝒆𝒓𝒈𝒚 :)
➖⃟♥️🍃••𝒀𝒐𝒖𝒓 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕𝒃𝒆𝒂𝒕 𝒊𝒔 𝒂 𝒌𝒊𝒏𝒂 𝒐𝒇
𝒑𝒐𝒔𝒊𝒕𝒊𝒗𝒆 𝒆𝒏𝒆𝒓𝒈𝒚 :)
دنیارو مبهوت میکنم
وقتی سکوت میکنم
از انقلاب عاشقی
دارم سقوط میکنم
یکی میگه عاشقت باشم
عاشقت باشم
باشم و
باشم و
باشم و
باشم
یکی میگه
با تو بد باشم
سرد و تنهام باشم
باشم و
باشم و
باشم و
باشم
کودتا کن
نگاه کن مرا نازنین
رفتنت عاشقت را زند بر زمین
کودتا کن
صدا کن مرا بهترین
رفتنت عمر من را گرفته ببین️
وقتی سکوت میکنم
از انقلاب عاشقی
دارم سقوط میکنم
یکی میگه عاشقت باشم
عاشقت باشم
باشم و
باشم و
باشم و
باشم
یکی میگه
با تو بد باشم
سرد و تنهام باشم
باشم و
باشم و
باشم و
باشم
کودتا کن
نگاه کن مرا نازنین
رفتنت عاشقت را زند بر زمین
کودتا کن
صدا کن مرا بهترین
رفتنت عمر من را گرفته ببین️
3.2
...
شهد را نوشیدم به گمان شیرینی چشمان تو
دل را کشتم به گمان نبود ابدی تو
️
دل را کشتم به گمان نبود ابدی تو
️
4.1
I drank nectar, thinking that your eyes were sweet.
I killed my heart, thinking that you were not eternal
I killed my heart, thinking that you were not eternal
این دو بیت به زیبایی نشان میدهد که چگونه گمانها ...
خیلی جاها بلد بودم بگم" منم همین طور"
اما دلم نمی خواست
مثل خودش دروغ تحویلش بدم،
میفهمی که چی میگم..؟!
️
خیلی جاها بلد بودم بگم" منم همین طور"
اما دلم نمی خواست
مثل خودش دروغ تحویلش بدم،
میفهمی که چی میگم..؟!
️
4.9
I knew how to say "me too" in many places
But I didn't want to
tell him a lie like he did,
Do you understand what I'm saying..?!
I knew how to say "me too" in many places
But I didn't want to
tell him a lie like he did,
Do you understand what I'm saying..?!
دوسِـــ♾ــــت دارم
️
دوسِـــ♾ــــت دارم
️
4.9
𝐈 𝐋𝐎𝐕𝐄 𝐘𝐎𝐔 ♥️
𝐈 𝐋𝐎𝐕𝐄 𝐘𝐎𝐔 ♥️
وقتی دوسش داری و میگه فراموشم کن بهش بگو:
همه عمر برندارم سر از این خمار مستی...♥️️
همه عمر برندارم سر از این خمار مستی...♥️️
4.2
When you love him and he says forget me, tell him:
All my life, I will not get rid of this drunken hangover...♥️
All my life, I will not get rid of this drunken hangover...♥️