تو آخرین بازمانده دلخوشیهایِ منی❤️🦋️
تو آخرین بازمانده دلخوشیهایِ منی❤️🦋️
4.9
مـخـاطـب 🇫
شاید دلیل نمردنم این باشه که قبلا مردم!️
5.0
𝔗𝔥𝔢 𝔯𝔢𝔞𝔰𝔬𝔫 ℑ 𝔡𝔬𝔫'𝔱 𝔡𝔦𝔢, 𝔦𝔰 𝔱𝔥𝔞𝔱 ℑ'𝔳𝔢 𝔡𝔦𝔢𝔡 𝔟𝔢𝔣𝔬𝔯𝔢!
محبوبم با این اوضاع،
انشاالله ماه عسل،
قدس️
انشاالله ماه عسل،
قدس️
4.9
بعضیتجربههاقشنگن مثلِدوستداشتنِ طُ...
️
5.0
➖⃟♥️••𝑰 𝑳𝑶𝑽𝑬 𝒀𝑶𝑼
𝓢𝓸𝓶𝓮 𝓮𝔁𝓹𝓮𝓻𝓲𝓮𝓷𝓬𝓮𝓼 𝓪𝓻𝓮 𝓫𝓮𝓪𝓾𝓽𝓲𝓯𝓾𝓵
𝓛𝓲𝓴𝓮 𝓵𝓸𝓿𝓲𝓷𝓰 𝔂𝓸𝓾
➖⃟♥️••𝑰 𝑳𝑶𝑽𝑬 𝒀𝑶𝑼
𝓢𝓸𝓶𝓮 𝓮𝔁𝓹𝓮𝓻𝓲𝓮𝓷𝓬𝓮𝓼 𝓪𝓻𝓮 𝓫𝓮𝓪𝓾𝓽𝓲𝓯𝓾𝓵
𝓛𝓲𝓴𝓮 𝓵𝓸𝓿𝓲𝓷𝓰 𝔂𝓸𝓾
مشابه ها
ولی درک شدن، لذت بخش تر از دوست داشته شدنه!️
5.0
Vali dark shodan lezat bakhsh tar az ashegh shodane
❤
عشق نگاه جذاب اوست، هر سو که بچرخد، من همانجا ام! 🥰✨
❤️
عشق نگاه جذاب اوست، هر سو که بچرخد، من همانجا ام! 🥰✨
❤️
4.9
Love is her ayes, everywhere he look, l'm there 🌿💜
یکیم نداریم زنگ بزنه بگه کاری نداشتماا
فقط خواستم صداتو بشنوم! :))🚶♂️️
فقط خواستم صداتو بشنوم! :))🚶♂️️
5.0
Wedon'thaveanyonetocallandsaywehavenothingtodoIjustwantedtohearyourvoice!:))🚶🏿♂️
⌞🌵⌝
آنچه در یادش نَمانده یادِ ماست...️
آنچه در یادش نَمانده یادِ ماست...️
4.9
🥀 THE ONLY THING
SHE DOESN'T REMEMBER, 𝗜𝗦 𝗠𝗘!
#توئیت 🖇♥️
ولی درد دلتنگی رو
فقط جناب #سعدی فهميد
وقتی كه گفت:
" گويی كه نيشی دور از او
در استخوانم میرود ...! "️
ولی درد دلتنگی رو
فقط جناب #سعدی فهميد
وقتی كه گفت:
" گويی كه نيشی دور از او
در استخوانم میرود ...! "️
4.8
بعضی آدما مثل شمع هستن : خودشون میسوزن تا برای بقیه روشنایی ایجاد کنند️
4.8
Some people are like candles they burn them selves out to create light for others
بـے تـے اص ثابت ڪرد ڪـہ بدون تاج و قصر هم میشـہ پادشاهـے ڪرد...!:)♡️
4.9
𝙱𝚃𝚂 𝚙𝚛𝚘𝚟𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚗 𝚋𝚎 𝚊 𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚒𝚝𝚑𝚘𝚞𝚝 𝚊 𝚌𝚛𝚘𝚠𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚊 𝚙𝚊𝚕𝚊𝚌𝚎...!:)♡
کسی که دوست داره..!
یه اسمی برات میسازه کــہ . . .
هیچکسـے تا حالا به اون اسم صدات نزده :)️
یه اسمی برات میسازه کــہ . . .
هیچکسـے تا حالا به اون اسم صدات نزده :)️
4.8
ـ ₘ ـ
دۅست داشتناتۅنم...
مثݪ حرفاتۅن هـے عۅض میشد!🖤️
مثݪ حرفاتۅن هـے عۅض میشد!🖤️
4.9
I love you...
His words would have changed! 🖤
His words would have changed! 🖤
⦗بـٰـا تـو مـٰالـکِ دنیامِ..•♥️∞
️
4.7
⦗sᴇɴɪɴʟᴇ ᴅᴜɴʏᴀʏᴀ sᴀʜɪʙɪᴍ..•♥️∞
⦗sᴇɴɪɴʟᴇ ᴅᴜɴʏᴀʏᴀ sᴀʜɪʙɪᴍ..•♥️∞
و قلبم تندتر میزنه وقتی تو اسمم رو صدا میزنی...🤍️
5.0
And my heart beats faster when you call my name...
تو که صدایم کنی،
دلم یادش میافتد هنوز کسی هست که بودنم را بلد است.
️
دلم یادش میافتد هنوز کسی هست که بودنم را بلد است.
️
4.1
When you call my name,
my heart remembers—someone still knows how to love my existence.
این دو بیت کوتاه، عمق نیاز انسان به دیده شدن و تای...
کسی که رفتنی باشه خداحافظی نمیکنه ، خداحافظی یعنی نذار برم '️
3.2
نزار پلشت
من حتی بلد نبودم بگم "دوست دارم"
ولی کاش میدونستی پشت همه سلام ها,کجایی ها,مراقب خودت باش ها,خنده ها,سکوت ها,راه رفتن ها,نگاه کردن ها, چقدر چقدر چقدر "دوست دارم" بود :)🫂
_رزا️
ولی کاش میدونستی پشت همه سلام ها,کجایی ها,مراقب خودت باش ها,خنده ها,سکوت ها,راه رفتن ها,نگاه کردن ها, چقدر چقدر چقدر "دوست دارم" بود :)🫂
_رزا️
5.0
𝙸 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚑𝚘𝚠 𝚝𝚘 𝚜𝚊𝚢 "𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎"
𝙱𝚞𝚝 𝙸 𝚠𝚒𝚜𝚑 𝚢𝚘𝚞 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚋𝚎𝚑𝚒𝚗𝚍 𝚊𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚎𝚎𝚝𝚒𝚗𝚐𝚜, 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚊𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞, 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚌𝚊𝚛𝚎 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎𝚕𝚏, 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚝𝚎𝚛, 𝚜𝚒𝚕𝚎𝚗𝚌𝚎, 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐, 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐, 𝚑𝚘𝚠 𝚖𝚞𝚌𝚑 "𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎" 𝚠𝚊𝚜 ⛓️❤️🩹
𝙱𝚞𝚝 𝙸 𝚠𝚒𝚜𝚑 𝚢𝚘𝚞 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚋𝚎𝚑𝚒𝚗𝚍 𝚊𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚎𝚎𝚝𝚒𝚗𝚐𝚜, 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚊𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞, 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚌𝚊𝚛𝚎 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎𝚕𝚏, 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚝𝚎𝚛, 𝚜𝚒𝚕𝚎𝚗𝚌𝚎, 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐, 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐, 𝚑𝚘𝚠 𝚖𝚞𝚌𝚑 "𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎" 𝚠𝚊𝚜 ⛓️❤️🩹
احساس میکنم خیلی وقته دنبالت میگردم.:))️
5.0
I feel as if I've been looking for you for a very long time.
دُنیٰا اَرزِشِ اینُو نَدٰارِه کِه بَرٰایِ کَسی اَشک بِریزیُو گِریِه کُنی کِه حَتٰی نَبودِت بِه چَپِشَم نیسْ:))💔️
5.0
The world isn't worth it to cry and shed tears
For someone who isn't left behind even if you aren't there
For someone who isn't left behind even if you aren't there
گر قیامت قصه باشد من کجا بینم تورو من دونیامو میبازم اما نمیبازم تورو 💔️
4.9
If doomsday is a story, where will I see you? I will lose my world, but I will not lose you💔
درسته ما خیلی از هم دوریم طُ شاید عاشق یکی دیگه باشی اما من هنوز همون قدر که باهم بودیم دوست دارم:)🥺❤️🩹
_رزا️
_رزا️
5.0
𝐈𝐭'𝐬 𝐭𝐫𝐮𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐞 𝐚𝐫𝐞 𝐟𝐚𝐫 𝐚𝐰𝐚𝐲 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐞𝐚𝐜𝐡 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫, 𝐬𝐨 𝐦𝐚𝐲𝐛𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐫𝐞 𝐢𝐧 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞 𝐞𝐥𝐬𝐞, 𝐛𝐮𝐭 𝐈 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐬 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐚𝐬 𝐰𝐞 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫🔗🥲
عشق یعني جنگیدن برای کسي که دوستش داری!🧿🥂♥🖇️
4.8
𝑳𝒐𝒗𝒆 𝒎𝒆𝒂𝒏𝒔 𝒇𝒊𝒈𝒉𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒇𝒐𝒓 𝒕𝒉𝒆 𝒐𝒏𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒍𝒐𝒗𝒆♥
پیربوملهدسقولوقرارت؛عمیشلههزارانفصلیبهارت:)️
4.3
پیرشدمازقولوقرارهاییکهگذاشتیوعملنکردی؛همچنینازبلبلانفصلِبهارت:)
چشمانم تو را دیدند و من نتوانستم
دریابم که ایا قلب من تکه تکه مب شود یا
به تپش افتاده است؟️
دریابم که ایا قلب من تکه تکه مب شود یا
به تپش افتاده است؟️
4.2
i saw you and i could not
differentiate between
my heart breaking
and my heart fluttering
differentiate between
my heart breaking
and my heart fluttering
این متن به زیبایی تضاد و همپوشانی احساسات شدید را ...
میخوام كل زندگی رو با طُ باشم..
️5.0
➖🌸--ι wanт a lιғeтιмe wιтн yoυ..
نیمۍازمَنسَنگ
امّانیمدیگَرشیشھبود...
مۍشکستَم!
دیگرانرانھ؛
‹خودم›رابارها...️
امّانیمدیگَرشیشھبود...
مۍشکستَم!
دیگرانرانھ؛
‹خودم›رابارها...️
4.9
ℎ𝑎𝑙𝑓 𝑜𝑓 𝑚𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑡𝑜𝑛𝑒,𝑏𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 ℎ𝑎𝑙𝑓 𝑤𝑎𝑠 𝑔𝑙𝑎𝑠𝑠.𝐼 𝑏𝑟𝑜𝑘𝑒,𝑛𝑜𝑡 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟𝑠 𝑏𝑢𝑡 𝑚𝑦𝑠𝑒𝑙𝑓 𝑚𝑎𝑛𝑦 𝑡𝑖𝑚𝑒𝑠🙂🖤
من احساس می کنم زندگی من از روزی شروع شد که تو را دیدم. تو مثل یک رویایی️
4.7
I feel like my life started on the day I met you. You’re a dream