ولی من زندگیم و توی چشمات دیدم(:️
تو تظاهر میکنی منو نمیشناسی
ولی من زندگیم و توی چشمات دیدم(:️
ولی من زندگیم و توی چشمات دیدم(:️
5.0
ɎØᵾ ⱣɌɆŦɆNĐ ɎØᵾ ĐØN'Ŧ ꝀNØW MɆ, ɃᵾŦ Ɨ SȺW MɎ ŁƗFɆ ƗN ɎØᵾɌ ɆɎɆS:)
ساده نیست
آماده نیست
قلبم واسه تنها شدن
مگه شوخیع
عاشق کنی
منو تنها بزاری با دلم.... ️
آماده نیست
قلبم واسه تنها شدن
مگه شوخیع
عاشق کنی
منو تنها بزاری با دلم.... ️
5.0
Not simple\nnot ready\nMy heart to be lonely\nIs it a joke\nLove\nLeave me alone with my heart ..
این قلب منه
بگیر و بشکنش؛
مثل همیشه!
️
بگیر و بشکنش؛
مثل همیشه!
️
5.0
Here’s my heart
take it then broke it
as usual!
take it then broke it
as usual!
اين دل آرزوي موسيقياي رو داره
ڪه تپشِ قلبته ...️
ڪه تپشِ قلبته ...️
4.2
💭 ⃟♥️Tʜɪs ʜᴇᴀʀᴛ ʏᴇᴀʀɴs ғᴏʀ ᴛʜᴇ ᴍᴜsɪᴄ ᴛʜᴀᴛ ɪs ʏᴏᴜʀ ʜᴇᴀʀᴛʙᴇᴀᴛ﹗..:)
در این متن کوتاه، دل نه فقط یک عضو، بلکه مرکز آرزو...
مشابه ها
تو تنها کسی هستی که دارم سعی می کنم باهاش عشق بازی کنم ...️
5.0
🖤You're the only one I'm trying to make love with...
کنارم گذاشتے کـہ تلخم کنے شرابے شـבم ناب حسرت بکش🍷️
4.2
𝓴𝓷𝓪𝓻𝓶 𝓰𝔃𝓪𝓼𝓱𝓽𝓲 𝓴𝓮𝓱 𝓽𝓵𝓴𝓱𝓶 𝓴𝓷𝓲 𝓼𝓱𝓻𝓪𝓫𝓲 𝓼𝓱𝓭𝓶 𝓷𝓪𝓫 𝓱𝓼𝓻𝓽 𝓫𝓴𝓼𝓱🍷
در شعر، شاعر با ظرافت نشان میدهد که چگونه یک تجرب...
عشق؟
نمیتونی کنترلش کنی، میتونی قایمش کنی اما
«نـمـیـتـونـی ازش قـایـم شـی.»:):
(یوری هانامیچی)️
نمیتونی کنترلش کنی، میتونی قایمش کنی اما
«نـمـیـتـونـی ازش قـایـم شـی.»:):
(یوری هانامیچی)️
4.6
تو میتونی بهم نشون بدی چطوری عاشق بشم️
تو میتونی بهم نشون بدی چطوری عاشق بشم️
5.0
➖⃟♥️••𝚈𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚗 𝚜𝚑𝚘𝚠 𝚖𝚎 𝚑𝚘𝚠 𝚝𝚘 𝚕𝚘𝚟𝚎 ✨
من تو را همانطور בوست בاشتم که
آرزو میکرـבم کسے مرا בوست בاشتـہ باشـב .️
آرزو میکرـבم کسے مرا בوست בاشتـہ باشـב .️
5.0
I loved you as I wished someone would love me.
ܥܠܢ̣ܝ ࡅ߳ࡐ ܭَܠܨ ܥܼߊࡅ߭ܩܢ 🫀🌚
ܭَܠܙ ܝܦ̇ࡅ߳ܘ ܝ̇ܥܢܚࡅ߳ߊࡅ߭ܩ۰🫀🧸️
ܭَܠܙ ܝܦ̇ࡅ߳ܘ ܝ̇ܥܢܚࡅ߳ߊࡅ߭ܩ۰🫀🧸️
5.0
✩: 🎀 𝑀𝓎 𝓈𝓌𝑒𝑒𝓉𝒽𝑒𝒶𝓇𝓉 𝓌𝒶𝓈 𝒷🌸𝓇𝓃 𝒾𝓃 𝒶 𝒻𝓁💍𝓌𝑒𝓇 𝒶𝓃𝒹 𝒽𝒶𝓈 𝑔😍𝓃𝑒 🍪𝓊𝓉 💙𝒻 𝓂𝓎 𝒽𝒶𝓃𝒹𝓈 🎀 :✩
پاڪ میڪنـے یـہ رۅز عڪسـے ڪـہ میترسیدـے پاڪ شه!:)🖤️
4.8
ماه دیشب هرچی زیبایی داشت رو کرد🌙
و باز تو زیباتر بودی :) ️
و باز تو زیباتر بودی :) ️
5.0
(مـاه قشنگـم)
ای که رویت چو گل و زلف تو چون شمشاد است
جانم آن لحظه که غمگین تو باشم شاد است.
️
جانم آن لحظه که غمگین تو باشم شاد است.
️
3.5
𝙈𝙮 𝙨𝙤𝙪𝙡✨🌚
کسی که دوستتون داره ممکنه ناراحتتون بکنه اما نمیزاره ناراحت بمونین..
️
️
4.5
Someone who loves you may upset you, but he doesn't let you be upset.
تو را من دوست دارم.
حتی اگر ندانم این عشق من گناه است یا زهر یا عسل.
هیچگاه دوست داشتنت را پایان نخواهم داد.️
حتی اگر ندانم این عشق من گناه است یا زهر یا عسل.
هیچگاه دوست داشتنت را پایان نخواهم داد.️
5.0
I love you. Even if I don't know if this love is .sin or poison or honey. I won't stop loving you
جاهامون رو عوض کردیم تو پیش پنجره نشستی تا ماه رو نگاه کنی و من کنار تو نشستم تا تو را نگاه کنم :)
️
️
5.0
We switched places, you sat in front of the window to look at the moon and I sat next to you to look at you :)
هرکسی منو از دست بده، دیگه پیدا نمیکنه!🖇️
4.8
𝐵𝐸𝑁𝐼 𝐾𝐴𝑌𝐵𝐸𝐷𝐸𝑁, 𝐵𝑈𝐿𝐴𝑀𝐴𝑍!🖇
#𝖡𝗂𝗈 🖤'🔥
تو زیبایی، مهم نیست اونا چی میگن! =))
️
تو زیبایی، مهم نیست اونا چی میگن! =))
️
4.8
𝕐𝕠𝕦’𝕣𝕖 𝕓𝕖𝕒𝕦𝕥𝕚𝕗𝕦𝕝 𝕟𝕠 𝕞𝕒𝕥𝕥𝕖𝕣 𝕨𝕙𝕒𝕥 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕤𝕒𝕪!
Maedeh.shaverdi
Maedeh.shaverdi
وقتی باهات خوب رفتار میکنه حس میکنی کل دنیا دوست داره، وقتیم کمی کمتوجهی میبینی ازش حس میکنی کل دنیا باهات قهره؛
چیز عجیبیه این دلبستگی!️
چیز عجیبیه این دلبستگی!️
5.0
یه دوستی حرف قشنگی زد گفت :
آدمها بیشتر از حرمت نون و نمکی که باهم خوردن
باید حرمت لحظاتی که کنار هم خندیدن، گریه کردن، دیوونه بازی دراوردن و خاطره هایی که ساختن رو نگه دارن ...️
آدمها بیشتر از حرمت نون و نمکی که باهم خوردن
باید حرمت لحظاتی که کنار هم خندیدن، گریه کردن، دیوونه بازی دراوردن و خاطره هایی که ساختن رو نگه دارن ...️
3.7
دلتنگتم...
بی حسي مطلق نسبت به هر چیزی كه راجع به تو نباشد️
5.0
Absolute indifference to anything that is not about you
مثل خورشید سوختم براش
ولی اون ماهو دوست داشت🙂️
ولی اون ماهو دوست داشت🙂️
4.8
I burned like the sun for her, but she loved the moon
و من...
توانایی فراموشی چشم هایت را ندارم 💍🤍🫂️
توانایی فراموشی چشم هایت را ندارم 💍🤍🫂️
4.9
.. And I
I can't forget your eyes 💍🤍🫂
I can't forget your eyes 💍🤍🫂
عشق ی نوع بیماری ک وقتی بهش مبتلا بشی جنسیت نمیشناسی🤍...️
4.9
دیر کردی نیمه عاشق ترم را باد برد 🥲️
4.5
Dir kardi nime ashekh taram Ra bad 🕊️
این بیت کوتاه از حافظ، اشارهای ظریف به گذر زمان و...
عشقبیرحمترینحسخوبدنیاست..!️
5.0
Love is the cruelest feeling in the world..!
کاش عشقمان،
مثل پاییزی که میبارد برای زمستان
وبهاری که میدرخشد برای تابستان بود️
مثل پاییزی که میبارد برای زمستان
وبهاری که میدرخشد برای تابستان بود️
4.2
I wish our love was like the autumn that rains for winter and the spring that shines for summer.
این شعر کوتاه، با تشبیه عشق به چرخه فصول، عمق و پو...
هیچ کس به ما یاد نداد که عاشق
خودمون باشیم🕷🕸
️
5.0
Никто не учил нас любить себя
Никто не учил нас любить себя