جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

بهترین متن های کوتاه ایران به انتخاب کاربران / مناسب بیو Bio و وضعیت [پیشنهاد]

بهترین بیو ها و متن های کوتاه ایران به انتخاب کاربران سایت تاو بیو برای شما آماده شده هست . لازم به ذکر است که تکست های کوتاه زیر به ترتیب بهترین ها سورت شده و شما میتوانید به راحتی آن ها را بخوانید و استفاده کنید . اغلب کاربران ما از این متن های کوتاه در شبکه های اجتماعی خود مانند تلگرام و اینستاگرام و واتس آپ و وایبر و کپشن پست  و استوری اینستاگرام استفاده کردند

متن کوتاه خفن متن کوتاه لاکچری نمونه بیو بیو ساده بیو معنی دار بیو شخصی بیو حرفه ای بیو وضعیت بیو تک خطی بیو فاز سنگین متن کوتاه پرمعنی بیو گپ بیو کمیاب بیو مخصوص واتساپ بیو مناسب اینستاگرام

نصب برنامه اندروید تاوبیو

به حرفایی که آدما میزنن توجه نکن به
کارهاشون نگاه کن.❕️
5.0
Не обращайте внимания на то, что говорят люди
Посмотрите на их работу
موفقیت حقیقت
امروز را در خانه می مانم
و در به روی کس نمی گشایم
امّا بی در و پیکر است
خانه ی ذهنم
می آیند و می روند
دوستان ناموافق
آشنایان ناسازگار...

_عباس کیارستمی. |️
4.1
غمگین فلسفی حقیقت زندگی ادبی
مارو هیچکی بغل نمیکنه، ما معمولیا با چای گرم میشیم️
4.6
❤️‍🩹⃤Bize kimse sarılmaz
Biz sıradan insanlar çayla ısınırz🥺☕️
تنهایی خسته ترکی
لطفا وقتی یکی حالش بده بجای سوال پیچ کردن که چیشده و چرا حالت بده؟فقط درکش کنین و کنارش باشین.اون اگه میتونست توضیح بده که حالش بد نبود.درکش اصلا سخت نیست،فقط کنارش باشین.️
5.0
شاخ تیکه دار حقیقت بامعرفت
بدترین کارما اینه که آدم هارو ول کنین و به لیاقتشون بسپارید :)!️
3.8
تیکه دار کارما
پارت اول — رمان در پناه تو

حدود یک ماه بود که از ترکیه برگشته بودیم تهران. جابه‌جایی‌مان به خاطر کارهای شرکت بابا بود؛ همگی مجبور شده بودیم به ترکیه برویم، اما چند روزی بیشتر نماندیم. چون مهرماه نزدیک بود و مدارس باز می‌شد، باید برمی‌گشتیم تا به درسم برسم؛ من آن موقع کلاس نهم بودم و چند روزی هم از شروع مهر گذشته بود. ما یک خانواده‌ی چهار نفره بودیم: مامان، بابا، سهیل که هفت سال از من بزرگ‌تر بود و خود من....️
3.7
روانشناسی پاییز بازگشت از ترکیه خاطرات مهاجرت رمان فارسی بازگشت شروع مدرسه با تاخیر
اینکه هر فیلم خوبی میبینی،
هر جای زیبایی میری،
هر منظره‌ی جذابی میبینی،
هر آهنگ قشنگی میشنوی،
میبینی جاش خالیه و دوست داری اون هم باشه،
اسمش عشقه
عاشق بودیمو نمیدونستم(:️
4.8
غمگین عاشقانه خسته
‌‍‍‍
"صَبر این دِل
به‌ زیبا شُدنش می اَرزد؛🦋🩷

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌️
5.0
عاشقانه دوستت دارم

بازم هست :) صفحه های بعدی رو ببین:

1 قبلی (9125) 9126 بعدی (9127) 11373