جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

بهترین متن های کوتاه ایران به انتخاب کاربران / مناسب بیو Bio و وضعیت [پیشنهاد]

بهترین بیو ها و متن های کوتاه ایران به انتخاب کاربران سایت تاو بیو برای شما آماده شده هست . لازم به ذکر است که تکست های کوتاه زیر به ترتیب بهترین ها سورت شده و شما میتوانید به راحتی آن ها را بخوانید و استفاده کنید . اغلب کاربران ما از این متن های کوتاه در شبکه های اجتماعی خود مانند تلگرام و اینستاگرام و واتس آپ و وایبر و کپشن پست  و استوری اینستاگرام استفاده کردند

متن کوتاه خفن متن کوتاه لاکچری نمونه بیو بیو ساده بیو معنی دار بیو شخصی بیو حرفه ای بیو وضعیت بیو تک خطی بیو فاز سنگین متن کوتاه پرمعنی بیو گپ بیو کمیاب بیو مخصوص واتساپ بیو مناسب اینستاگرام

از پشت گوشی باهم حرف میزنیم، از پشت گوشی باهم، دردودل میکنیم🩵
از پشت گوشی باهم میخندیماز پشت گوشی باهم گریه می کنیم🫂
از پشت گوشی از همیشه به هم نزدیک تریم و توبهترین رفیق دورت بگردم🥹✨
خواستم بهت یادآوری کنم حتی اگه از هم دور باشیم بازم بهترین رفیق منی فداتشم🫶🏼🎀
Dokhtar_Esetghlali33
مرسی که هستی قوت قلبم💙🤌🏼️
4.6
رفاقتی مهربانی قدردانی از دوستی دوستی از راه دور حرف زدن با گوشی رفیق صمیمی
نصب برنامه اندروید تاوبیو
"✨قشنگ بودن خیلی خوبه✨"
ولی خوب بودن خیلی قشنگ تره🖤️
4.6
شاخ حقیقت
هیچکس نفهمید چقدر ساکت شدم
هیچکس نفهمید پشت خنده هام چی قایم بود
هیچکس نفهمید شب هارو چطور صبح کردم
هیچکس نفهمید چقدر خودمو گم کردم
هیچکس نفهمید بارها بریدم و چیزی نگفتم
هیچکس نفهمید چندبار خواستم برم و نتونستم
هیچکس نفهمید از همه فاصله گرفتم
هیچکس نفهمید چقدر آروم توی خودم مُردم
هیچکس نفهمید و منم دیگه توضیحی ندادم️
3.6
غمگین تنهایی سکوت
وقتی که داشت قلبـ☆ـمو میشکوند☻
من نگران دسـ✩ـتاش بودم☺︎️
2.7
☻𝑾𝒉𝒆𝒏 𝒉𝒆 𝒃𝒓𝒐𝒌𝒆𝒏 𝒎𝒚 𝒉𝒂𝒓𝒅
☺︎𝑰 𝒘𝒐𝒓𝒓𝒊𝒅 𝒇𝒐𝒓 𝒉𝒊𝒔 𝒉𝒂𝒏𝒌
غمگین عشق یک طرفه
میخوام براتون صدا آمبولانس در بیارم


😀😮😀😮😀😮😀😮😀😮😀😮😀😮😀😮😀😮


تا ابتکارات بعدی خدا نگهدار✋😂️
4.3
طنز لاتی
اونجا ڪہ مولانا میگہ :
'در من بِدَمۍ، من زندہ شوم
یڪ جان چہ بُوَد، صد جانِ منی...'🫀✨ꨄ︎

                         
╰┅────❤️─────┅╯️
5.0
عاشقانه شعر دوستت دارم
мне достаточно для себя

خودم برای خودم کافی ام .🦋🦇️
4.8
دخترانه حقیقت
واسه تک‌تک لحظه‌هایی که میتونستی
مثل خودشون جواب بدی،
دل بشکنی و بهشون بدی کنی، ولی نکردی،
به خودت افتخار کن بقیه فکر کردن سکوت
کردی چون جوابی نداشتی،
اما تو سکوت کردی چون نمیتونی مثل
اون آدما باشی.
بحث، بحثِ اصالت و ریشه‌ست🌱ᥫ᭡️
4.4
فلسفی روانشناسی افتخار به خود انتقام نگرفتن اصالت در رفتار سکوت باوقار
دقـ‌ت کردیـ‌ن وقتی حالتون خوب نیست معنیه‍ آهنگارو بهتر میفهمین ..؟ :)🖤
3.7
غمگین حقیقت
غ‍‌م ب‍‌ه‍‌م گ‍‌ف‍‌ت: خ‍‌ی‍‌ل‍‌ی ق‍‌وی ه‍‌س‍‌ت‍‌ی‍‌اا ! گ‍‌ف‍‌ت‍‌م چ‍‌ط‍‌ور:؟ گ‍‌ف‍‌ت: اخ‍‌ه #ن‍‌اب‍‌ودت ک‍‌ردم ول‍‌ی ه‍‌ن‍‌وز داری #م‍‌ی‍‌خ‍‌ن‍‌دی ♡ ㅤ    ❍ㅤ        ⎙ㅤ      ⌲ ˡᶦᵏᵉ   ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ     ˢᵃᵛᵉ     ˢʰᵃʳᵉ️ ️
2.8
غمگین حقیقت خسته
چقدر خوب شد که اومدی . . .
یادم نمیاد دوستیمون از کجا شروع شد
داستان ما نه شروع داره نه پایان . . .
تو یهو پاتو گذاشتی دقیقا همونجایی
که باید میزاشتی ؛ درست وقتی که نیاز داشتم
به یکی اعتماد کنم و بهش تکیه کنم . . .
درست زمانی که از همه خسته بودم رسیدی
و نزاشتی دنیام تیره و تار بشه . . .
تا وقتی که قلبم میتپه . . .
تو همیشه بخشی از من خواهی بود
عاشقانه دوستت دارم عشقم 😍️
4.8
𝐦𝐚𝐦𝐚𝐝𝐚𝐦𝐢𝐧🥲💞🫂🦋
عاشقانه رفاقتی دوستی عاشقانه نیاز به همراهی قدردانی از دوستی اعتماد و تکیه
دوسِت دارم چون قشنگترین اتفاق قلب منی•
دوسِت دارم چون آدمِ امنِ منی•
دوسِت دارم چون تک ستاره آسمون منی•
دوسِت دارم چون زیباترین خاطره منی•
دوسِت دارم چون تکیه گاهِ منی•
دوسِت دارم چون ماهِ دل منی•
من عاشقانه دوستَت دارم بهترینم🤍

💞️
4.0
عاشقانه مهربانی تک ستاره آسمون من دوستت دارم عاشقانه متن زیبا برای معشوق پیام عاشقانه برای دوست پسر
(✍...دلتنگی...
واژه ای ست که،،
با هیچ لغت نامه ای...
نمی توان تفسیرش کرد،،
فقط باید دلتنگ باشی...
تا بفهمی دلتنگی چیست...)️
2.8
غمگین دلتنگی

بازم هست :) صفحه های بعدی رو ببین:

1 قبلی (406) 407 بعدی (408) 11341